salamishit Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 når mamma var på ferie i en uke i Budapest, så var jeg og bror mi alene hjemme, vi slo jo ikke av routern, men den var like varm etter å ha stått på i 1 uke som 1 dag. Så jeg ser ikke helt problemet til morra mi her egentlig... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En gang lå det et Eye-Toy kamera i en kurv på stua, med kontakten stikkende ut av kurven. Pappa snudde kameraet og sa at folk kan spionere på oss gjennom det 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En gang lå det et Eye-Toy kamera i en kurv på stua, med kontakten stikkende ut av kurven. Pappa snudde kameraet og sa at folk kan spionere på oss gjennom det Eldre folk og teknologi... :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nå nevnte jeg ikke pris heller. Kan lett lage dine egne "malerier", ved å ta bilder av norsk natur og rammesette det. Fungerer like bra. Jeg har selvtatte fotografier av forskjellige landskap fra mine mange utlandsturer som dekorasjon på rommet. F.eks et utsiktsbilde fra Zermatt i Sveits hvor man kan se over til Italia Ting som irritere: Tapte på oddsen i går. Fuck. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva faen er det som skjer?! Jeg skriver inn www.youtube.com, og hvor havner jeg? Fuckings Facebook! Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Sjekk hosts-fila di. Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv. Har dessverre 4 sånne (tante, onkel + 2 søskenbarn) i familien. I tillegg har vi en på jobben som nå har hengt opp bilde av seg selv i fellesområdet til avdelingen. At det går an!! Kan få magesår av mindre. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv. Har dessverre 4 sånne (tante, onkel + 2 søskenbarn) i familien. I tillegg har vi en på jobben som nå har hengt opp bilde av seg selv i fellesområdet til avdelingen. At det går an!! Kan få magesår av mindre. haha, hengt opp et bilde av seg selv faktisk, er det mulig for en idiot. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har bilde av meg selv på mobilen, der jeg poser halvnaken i en ramme av hjerter! 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Tror klokken ringte du. Feilen ligger nok på din side. Nei, den ringte ikke. Den hadde slått seg av pga lite strøm. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Da er det din feil som ikke ga den strøm Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Nei, den ringte ikke. Den hadde slått seg av pga lite strøm. Klokker som lades av kinetisk energi! Irriterende med det er at du kan ikke slå dem til å holde kjeft om morningen... Endret 24. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja herregud ass, skjerp deg liksom. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Opptrekkbare klokker! KLOKKER! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fluer. Spesielt av den typen som lander midt i panna, flyr bort når jeg vifter den bort, lander igjen, flyr bort, lander også videre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, eller vakuum. Dusja tidligere i dag, så det får være grenser. *finne fram den elektriske fluefangern* 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hehe de er morsomme, skjønt ikke like morsomme å ta på da... Og irriterer meg over at jeg ikke så etter hvordan støtta på slipemaskinen på jobben stod. Altså den som støtter opp det jeg skal slipe. Jeg klarte på mandagen å ødelegge en del der bare reparasjonen koster like mye som bedriftens overskudd i fjor var på... Uffameien. Flybransjen er dyr... "Lack of Knowledge" heter det vel. Er ikke lett å være lærling... Endret 24. juni 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg