Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At sommeren uteblir! Damen er i London, og der var det nærmere 30 grader, finværet holder seg. Her i Bergen topper det rundt 17 grader og snart kommer regnet! Jeg har ikke ventet gjennom hele høsten og vinteren på dette!

Bu-faenmeg-hu. Her har vi 7 grader og hagl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du glad i samboeren til broren din?! :O

Det hjerte har vært der siden jeg overtok pulten :ph34r:

Og noe som virkelig irriterer GRENSELØST er den helt forjævlige diaré ånden til morra mi :sick:

Ho gikk ned til 1. etasje for fem min siden. Jeg går gjennom 2. etasje, og man kan fortsatt lukte det :wallbash:

bad_breath.jpg

Lenke til kommentar

Er du glad i samboeren til broren din?! :O

Det hjerte har vært der siden jeg overtok pulten :ph34r:

Og noe som virkelig irriterer GRENSELØST er den helt forjævlige diaré ånden til morra mi :sick:

Ho gikk ned til 1. etasje for fem min siden. Jeg går gjennom 2. etasje, og man kan fortsatt lukte det :wallbash:

bad_breath.jpg

Og om du nemner det er du så godt som død.

Lenke til kommentar

Vi skal flytte snart, og eg får ei heil kjellarstove for meg sjølv. Vil sjølvsagt ha skikkeleg TV og bra høgtalarar der, til PS3 og bluray. Men neida, mor mi vil nesten ikkje bruke pengar i det heile tatt på det, når ho sjølv har store planar om gardiner, stolar, puter, maleri, vindauge osv som kostar fleire hundre gongar meir enn det eg hadde planar om å bruke på TV-stove. Men det er visst sløsing med pengar det. Jaha ja.

Lenke til kommentar

Broren min fikk "ikke tjenestedyktig" lapp i posten for litt siden, og i dag fant han ut at han skulle ringe tilbake og spør hvorfor. Endte med at han fikk plass om 1 måned, og skal være der et år.

= HD Resiver, 42 Full HD, PS3, en ekstra xbox, PS1 og MMMYYYYYYYYEEEE mer i ett helt år til meg! :D

Lenke til kommentar

Vi skal flytte snart, og eg får ei heil kjellarstove for meg sjølv. Vil sjølvsagt ha skikkeleg TV og bra høgtalarar der, til PS3 og bluray. Men neida, mor mi vil nesten ikkje bruke pengar i det heile tatt på det, når ho sjølv har store planar om gardiner, stolar, puter, maleri, vindauge osv som kostar fleire hundre gongar meir enn det eg hadde planar om å bruke på TV-stove. Men det er visst sløsing med pengar det. Jaha ja.

Stoler og vindu skjønner jeg jo at hun vil ha, og prioriterer over TV-stuen din. Det jeg ikke skjønner er hvorfor i helsike er maleri og puter så viktig?

Herregud, ett maleri henger jo bare på veggen. Man henger maleriet opp en gang, så ser man det de 3 første gangene man går inn i rommet, etter det legger man ikke merke til de engang.

EDIT: Irriterer meg at folk forstyrrer meg i NLP-hypnosen min når jeg henger en stor lapp med stor skrift "IKKE FORSTYRR!!!" på døren!

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar
Herregud, ett maleri henger jo bare på veggen. Man henger maleriet opp en gang, så ser man det de 3 første gangene man går inn i rommet, etter det legger man ikke merke til de engang.
Tro det eller ei, du legger til malerier på veggen. En helt tom vegg får rommet til å føles tomt og upersonlig ut.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...