SHHHKSHHHK Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 At sommeren uteblir! Damen er i London, og der var det nærmere 30 grader, finværet holder seg. Her i Bergen topper det rundt 17 grader og snart kommer regnet! Jeg har ikke ventet gjennom hele høsten og vinteren på dette! Bu-faenmeg-hu. Her har vi 7 grader og hagl. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jaja. Er ikke meningen at det skal være pent vær på St. Hans uansett Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette er første gangen noensinne at jeg har visst at det er St.hans før dagen etterpå. Og så går jeg glipp av pølsefest pga det er onsdag. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er du glad i samboeren til broren din?! :O Det hjerte har vært der siden jeg overtok pulten Og noe som virkelig irriterer GRENSELØST er den helt forjævlige diaré ånden til morra mi Ho gikk ned til 1. etasje for fem min siden. Jeg går gjennom 2. etasje, og man kan fortsatt lukte det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er du glad i samboeren til broren din?! :O Det hjerte har vært der siden jeg overtok pulten Og noe som virkelig irriterer GRENSELØST er den helt forjævlige diaré ånden til morra mi Ho gikk ned til 1. etasje for fem min siden. Jeg går gjennom 2. etasje, og man kan fortsatt lukte det Og om du nemner det er du så godt som død. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Det klistra et smil på trynet mitt Zoro :!: Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Lol, reklame for iTunes på Spotify! Skal ikke de liksom være konkurrenter når det kommer til kjøping av musikk? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har bestilt Steelseries siberia V2 frå dustinhome, og det har ikkej komt Eg overlever ikkje ein dag til med dette portapiss-greiene på øyra. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og om du nemner det er du så godt som død. Jupp Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og så går jeg glipp av pølsefest pga det er onsdag. Gross (koffert) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Vi skal flytte snart, og eg får ei heil kjellarstove for meg sjølv. Vil sjølvsagt ha skikkeleg TV og bra høgtalarar der, til PS3 og bluray. Men neida, mor mi vil nesten ikkje bruke pengar i det heile tatt på det, når ho sjølv har store planar om gardiner, stolar, puter, maleri, vindauge osv som kostar fleire hundre gongar meir enn det eg hadde planar om å bruke på TV-stove. Men det er visst sløsing med pengar det. Jaha ja. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Broren min fikk "ikke tjenestedyktig" lapp i posten for litt siden, og i dag fant han ut at han skulle ringe tilbake og spør hvorfor. Endte med at han fikk plass om 1 måned, og skal være der et år. = HD Resiver, 42 Full HD, PS3, en ekstra xbox, PS1 og MMMYYYYYYYYEEEE mer i ett helt år til meg! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 At jeg har hatt leamus i høyre kinn i 2 uker nå, og at jeg ikke finner fjernkontrollen til pc-anlegget. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Vi skal flytte snart, og eg får ei heil kjellarstove for meg sjølv. Vil sjølvsagt ha skikkeleg TV og bra høgtalarar der, til PS3 og bluray. Men neida, mor mi vil nesten ikkje bruke pengar i det heile tatt på det, når ho sjølv har store planar om gardiner, stolar, puter, maleri, vindauge osv som kostar fleire hundre gongar meir enn det eg hadde planar om å bruke på TV-stove. Men det er visst sløsing med pengar det. Jaha ja. Stoler og vindu skjønner jeg jo at hun vil ha, og prioriterer over TV-stuen din. Det jeg ikke skjønner er hvorfor i helsike er maleri og puter så viktig? Herregud, ett maleri henger jo bare på veggen. Man henger maleriet opp en gang, så ser man det de 3 første gangene man går inn i rommet, etter det legger man ikke merke til de engang. EDIT: Irriterer meg at folk forstyrrer meg i NLP-hypnosen min når jeg henger en stor lapp med stor skrift "IKKE FORSTYRR!!!" på døren! Endret 23. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 En lapp med IKKE FORSTYRR er jo rene invitasjonen. Irriterer meg at jeg har den type hodepine som føles ut som lynnedslag i høyre øye. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Det var en voksen som vanligvis ikke gjør dette. Og for å være ærlig sto det "IKKE FORSTYRR!!! I hypnose!" Endret 24. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Faen! Oppgjøret stemmer jo ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Herregud, ett maleri henger jo bare på veggen. Man henger maleriet opp en gang, så ser man det de 3 første gangene man går inn i rommet, etter det legger man ikke merke til de engang.Tro det eller ei, du legger til malerier på veggen. En helt tom vegg får rommet til å føles tomt og upersonlig ut. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) I de fleste tilfeller, trenger ikke maleriet å være veldig dyrt for å pynte opp. Har selv et skogsmotiv laget av en helt ukjent kunstner. Det pynter mye bedre opp enn noe til 100 ganger prisen. Og ALT kan masseproduseres. Endret 24. juni 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nå nevnte jeg ikke pris heller. Kan lett lage dine egne "malerier", ved å ta bilder av norsk natur og rammesette det. Fungerer like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg