FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg syntes AC1 fungerte bra på PC. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg syntes AC1 fungerte bra på PC. [/lie] Skjermkortet mitt jobber ikke på AC1. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Dette er ikke noe som irriterer meg, men heller gir meg dårlig samvittighet. På vei hjem i dag, i pissregn, så jeg en måse som manglet en fot. Jeg gikk bort til den, og den hinket bort med bare en stubbe igjen på det andre benet. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så etter jeg hadde sett på den en stund, gikk jeg. Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Faen. Slikt er deprimerende. Men hva skal man gjøre liksom? Man kan ikke akkurat komme løpende med en skadet måse til dyrlegen heller da. Men er det en defekt den er født med har den sikkert lært å klare seg i hverdagen. Dyr som er født sånn tilpasser seg egentlig livet ganske bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Avliv den. Det er en måke. De er pene og flotte å ha på sjøen, men ikke i byer / innenlands. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 De driter på båten min Men hjelper meg i jakten på fisk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Sant det, det er alltid fisk under der måka sitter på sjøen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 At sommeren uteblir! Damen er i London, og der var det nærmere 30 grader, finværet holder seg. Her i Bergen topper det rundt 17 grader og snart kommer regnet! Jeg har ikke ventet gjennom hele høsten og vinteren på dette! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Usj. Må på den kjedeligste sommerjobben noen sinne som jeg har hatt i 2 år nå. Må bare nevne en anen ting. I det siste har skjærene her blitt sykt tamme. Kan nesten klappe de på ryggen. Senest i fjor fløy de når du kom nærmere enn 25 meter Endret 23. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Det samme gjelder for endene ved lille- og storevannet i Florø. For noen år siden måtte man kaste brødbitene ganske langt ut for at de skulle våge å ta dem. Nå spiser de utav hånden på deg. Endret 23. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Her i Bergen topper det rundt 17 grader og snart kommer regnet! Buhu. Her i Tromsø er det 10 grader og vi har hatt regn siden forrige onsdag. Lenke til kommentar
Slushy Snøball Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Folk som ikkje tenkjer på andre sine kjensler. Enig der Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 At sommeren uteblir! Damen er i London, og der var det nærmere 30 grader, finværet holder seg. Her i Bergen topper det rundt 17 grader og snart kommer regnet! Jeg har ikke ventet gjennom hele høsten og vinteren på dette! Jeg bytter gjerne med deg, her er det aaaltfor varmt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har ferie! *Inlegget her er ment til å irritere Zoro Sama* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Har ferie! *Inlegget her er ment til å irritere Zoro Sama* Ferien begynner i morgen da Noe som faktisk irriterer meg er at det står et hjerte med en "A" i på pulten min Min brors gamle pult. Og det er nok ment om Annette, som var hans første kjæreste i en alder av 19. De bor forresten sammen i Halden nå. (3 år senere) Endret 23. juni 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 2 uker til ferie for min del. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er du glad i samboeren til broren din?! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg