djgudleif Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Stemmen i reklamen til hotels.com. Faen meg stygg, barnslig og irriterende. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 den der telenor "trygg på nett" eller hva det er, reklamen med den rødhårede gutten som ser totalt dopet ut, sitter og skvetter osv. og så står det "hvem er det som sender e-post til barna dine?" må være den styggeste reklamen ever 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 smatting kommer ganske høyt på lista mi også. Det er også merkelig, det der med smatting. Til vanlig er jeg en veldig rolig person med lang lunte, men så snart noen smatter, svartner det for meg, og jeg føler en ekstremt sterk trang til å dælje til den personen som smatter. Ikke at jeg faktisk gjør det, altså. føler akuratt det samme.! jeg prøver å holde for ørene uten at det syns, det er vanskelig! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Irriterer meg over at jeg ikke greier å finne det der FUUUUUUUUUUUUUUUU CK YEAH bildet. Dette? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Dette er ikke noe som irriterer meg, men heller gir meg dårlig samvittighet. På vei hjem i dag, i pissregn, så jeg en måse som manglet en fot. Jeg gikk bort til den, og den hinket bort med bare en stubbe igjen på det andre benet. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så etter jeg hadde sett på den en stund, gikk jeg. Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Faen. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hahaha, skulle ha blåst av den hue! tenk, nå ligger den i grøfta og savner foreldrene sine. kan tenke meg at den fryser litt også! Dakar liten, skikkelig dårlig gjort, kanskje dama slo opp og? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Dårlig gjort av deg Daniboy, hater å se slikt selv egentlig :/ .. 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 En av sjefene på jobb. Faen for ei drittkjerring. Hun takler ikke at folk jobber i sitt eget tempo. Og hvis du i det hele tatt ser bort på utgangsdøra utenfor pausetid, så kommer hun løpende og sier "er ikke pause ennå!" Og i pausene så virker det som om hun står og tar tiden. Sekund over 5 min så står hun der og gneldrer. Jeg og en kollega liker å kjøpe lunsjen vår en annen plass, hvor de har skikkelig mat og ikke sagflisbrød. Hun har prestert å lire av seg at vi ikke har lov til å forlate arbeidsplassen i arbeidstiden, siden vi visstnok har betalt lunch. Litt merkelig at jeg får betalt for 4.5 timer, og må være der fra 9 til 14 da. Ikke får vi lov til å parkere på jobben sin parkeringsplass heller. Så de som kommer et stykke unna med bil, må betale for flere timer med parkering på en rådyr kommunal parkeringsplass ca en km unna jobben. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Høres i det hele tatt ut som en kjip jobb. Jobber alene og savner som regel noen andre, men det har sine fordeler det og. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) At jeg aldri klarer å legge meg tidlig for en gangs skyld. Endret 22. juni 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kommer ikke inn på PSN nå som jeg endelig skulle spille litt MW2... Er jeg den eneste? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 kjøp cod4 istedet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 PSN, ditt knekkebrød. Kom på nå anywe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 På facebook når ei eller annen jente kommer med noe deprimerende, eller hinter til at hun ikke har det så bra for øyeblikket. Så kommer en haug jenter og bare skriver: "<3". Kan de ikke vise sin støtte i form av ord lenger? Ikke at jeg bryr meg egentlig da, holder selv følelsene mine langt unna facebook. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Assasin's creed 1 var ein elendig port frå konsoll til PC, elendig system i knappane. Knapp 1? Knapp 0? kvifor ikkje f.eks. høgre museknapp? Er det betre i AC2? Endret 23. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nei, helt likt. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Folk som ikkje tenkjer på andre sine kjensler. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Folk som ypper seg opp bare fordi de tror de kan ta meg. Jeg mener; Kommer ikke til å ta deg bare for å bevise at jeg kan.. Er som oftest wallaboys når de får vite at jeg har gått i kampsport halve livet. Da er de tøffe da. Endret 23. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Irriterer meg over at jeg ikke greier å finne det der FUUUUUUUUUUUUUUUU CK YEAH bildet. Dette? Ja tyvm. Irriterer meg over at jeg er trøtt som bare faen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Assasin's creed 1 var ein elendig port frå konsoll til PC, elendig system i knappane. Knapp 1? Knapp 0? kvifor ikkje f.eks. høgre museknapp? Er det betre i AC2? Blir nesten alltid sånn når de rusher ting. Når man lagret maps til Tony Hawk 2 til PC (Den gangen før det var så utmelka at man kunne smake det) måtte man trykke på hver enkelt bokstav på skjermen med piltastene og enter i stedet for å bare bruke tastaturet. Devil May Cry 4 til PC er beregnet for folk som har tre armer. Du går med wasd, bruker angrep med ijkl og snur deg med piltastene. Heldigvis har det støtte for å koble til eksterne kontrollere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg