Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg mest er (som nevnt ovenfor) er syklister som tror de er bilister... Det er ofte  to meter bredt fortau, men de MÅ sykle på veien :wallbash:  :wallbash:

8709179[/snapback]

Jeg sykla 7 mil idag, og da irriterte jeg meg litt over at jeg måtte sykle langs veien for det ikke var gangsti :whistle:

Lenke til kommentar
Kanskje stengt på mandag også.  :whistle:

8711176[/snapback]

Trodde jeg også, men snakket med en dude som mente det var oppe da...?

Glemte å spørre dem da jeg var oppe i dag, så...

Får ta turen opp, eventuelt ringe - er det stengt, så er det stengt.

Lenke til kommentar

Folk som ikke har snøring på fartsgrensa. Møtte på en tulling som presterte å kjøre i 15km/t i 50 sona. Faen det var irriterende, i tillegg var det i sentrum så det var ikke mulighet for å kjøre forbi han heller pga sperringer etc. Men blåste forbi han rett etterpå da, kjørte 90 hele tiden bare for å demonstrere. :p Hater også de som må ligge litt under, som 40 i 50 sona, faen, hadde jeg hatt monstertruck hadde jeg kjørt over de.

Lenke til kommentar
Andre fjortiser som samtidig sitter og kakler på raden bak deg. BURN!

8711015[/snapback]

Jepp, gjerne samtidig som de sitter og sparker deg i ryggen.

8711051[/snapback]

Spark tilbake. :)

Er enig med deg, Ymmot10. Reklamen på TV3 er ubeskrivelig. Er umulig å sette seg ordentlig inn stemningen med reklame hvert 15. minutt.

Lenke til kommentar
Er enig med deg, Ymmot10. Reklamen på TV3 er ubeskrivelig. Er umulig å sette seg ordentlig inn stemningen med reklame hvert 15. minutt.

8711368[/snapback]

Hva med tvnorge og deres aktuelt og været midt i filmen? Mister totalt interessen for filmen da det slår opp på tv'n midt i filmen.

Canal + :thumbup: ingen reklamer under filmen.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Dumme, enkle hobby-lydteknikere som tror de er the shit og kan oppføre seg deretter fordi de har klart å skaffe seg oversikt over 24 identiske rekker med volumbrytere og potmetere. OooOOOooo, impressed!  :no:

8716297[/snapback]

Det var litt "random", hvordan pådro du deg det irritasjonsmomentet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...