Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Går og pusser tenna, kommer tilbake på rommet og legger seg ned i senga. Ligger der i 20 sekunder før jeg må tisse. FUUU

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går og pusser tenna, kommer tilbake på rommet og legger seg ned i senga. Ligger der i 20 sekunder før jeg må tisse. FUUU

Ja, ENIG! Det er så irriterende.

En annen irriterende ting jeg merket.. Jeg gikk til sengs... Jeg lå ukomfortabelt, måtte tisse og var tørst... gadd selvfølgelig ikke å stå opp. :tease:

Lenke til kommentar

Eller slår av PC-en og trasker bort til senga bare for å se at et eller annet vindu ikke vil lukke seg og du må stå opp igjen og 'force shutdown'. Gjør det automatisk.. faaen.

Lenke til kommentar

Det er derfor folk bruker Fedora i stedet for Windows.

Fedora? Må være det største tullgrenen av Linux. :wee:

Debian! wub.gif

Uansett... Er så pissed! Sølte cola på tastaturet mitt, så nå har jeg et gammelt Labtec istedet for G15. FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Lenke til kommentar
Fedora? Må være det største tullgrenen av Linux. :wee:

Debian! wub.gif

Uansett... Er så pissed! Sølte cola på tastaturet mitt, så nå har jeg et gammelt Labtec istedet for G15. FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-

OUCH... Stakkars deg.. Mitt G15 overlevde i går, uten noe sticky i det hele tatt. :new_woot:

Nå som jeg tenker på det er du mistenkelig lik meg etter det jeg har sett av postene dine, Gavekort. O.o

EVIL TWIN, BURN THE EVIL TWIN!

EDIT:

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Yesyes I know. :p

Hvorfor måtte du ha nytt tastatur? G15 min har da holdt en god stund etter hvert.

Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: :yes::mad: :!: :grin::thumbs::dribble:

*BRENN* dumme smileyer...

EDIT: Har man fritidsproblemer hvis man stirrer inn i en vegg..? En "venn" av meg gjør det.. :whistle:

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Hvorfor måtte du ha nytt tastatur? G15 min har da holdt en god stund etter hvert.

Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: :yes::mad:laugh.gif:grin::thumbs::dribble:

Joda. new_yes.gif Det var robust og fint, men layouten var på engelsk. mad.gif

Ikke det jeg brydde meg da! laugh.gif

Men så sølte jeg cola, så nå har jeg en unnskyldning til å kjøpe nytt! :grin:

Kanskje det blir diNovo Edge! :thumbs:

For det ser SEXY UT! dribble.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: :yes::mad:laugh.gif:grin::thumbs::dribble:

Joda. new_yes.gif Det var robust og fint, men layouten var på engelsk. mad.gif

Ikke det jeg brydde meg da! laugh.gif

Men så sølte jeg cola, så nå har jeg en unnskyldning til å kjøpe nytt! :grin:

Kanskje det blir diNovo Edge! :thumbs:

For det ser SEXY UT! dribble.gif

:thumbs:

Lenke til kommentar
Kanskje det blir diNovo Edge!

Oi da, joda sexy nok det. Mangler noen få blå diodelys, da hadde det nemlig sett awesome ut!

Jeg har ikke en eneste sokk med hull i :(

Burde du ikke ta turen til "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" tråden?

Nei! Blir jo problematisk å velge en sokk hvis jeg skal på hytta!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...