Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Går og pusser tenna, kommer tilbake på rommet og legger seg ned i senga. Ligger der i 20 sekunder før jeg må tisse. FUUU Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Går og pusser tenna, kommer tilbake på rommet og legger seg ned i senga. Ligger der i 20 sekunder før jeg må tisse. FUUU Ja, ENIG! Det er så irriterende. En annen irriterende ting jeg merket.. Jeg gikk til sengs... Jeg lå ukomfortabelt, måtte tisse og var tørst... gadd selvfølgelig ikke å stå opp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Går og pusser tenna, kommer tilbake på rommet og legger seg ned i senga. Ligger der i 20 sekunder før jeg må tisse. FUUU Eller slår av PC-en og trasker bort til senga bare for å se at et eller annet vindu ikke vil lukke seg og du må stå opp igjen og 'force shutdown'. Gjør det automatisk.. faaen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er derfor folk bruker Fedora i stedet for Windows. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er derfor folk bruker Fedora i stedet for Windows. Arch Linux! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er derfor folk bruker Fedora i stedet for Windows. Fedora? Må være det største tullgrenen av Linux. Debian! Uansett... Er så pissed! Sølte cola på tastaturet mitt, så nå har jeg et gammelt Labtec istedet for G15. FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Debian, Fedora og Haiku er det som driver mine PCer. Liker å prøve litt av hvert. Særlig Haiku, som ikke engang er Linux, men en BeOS-klone. Irriterer at selv om Haiku støtter omtrent alt annet, kan det ikke se på YouTube. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Fedora? Må være det største tullgrenen av Linux. Debian! Uansett... Er så pissed! Sølte cola på tastaturet mitt, så nå har jeg et gammelt Labtec istedet for G15. FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- OUCH... Stakkars deg.. Mitt G15 overlevde i går, uten noe sticky i det hele tatt. Nå som jeg tenker på det er du mistenkelig lik meg etter det jeg har sett av postene dine, Gavekort. O.o EVIL TWIN, BURN THE EVIL TWIN! EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=E29iOPSxF94 Endret 21. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hahahaha! Måtte ha nytt tastatur uansett da, så det er like greit. Vi har tydeligvis ganske lik musikksmak også, om det ikke skremmer deg mer. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Yesyes I know. Hvorfor måtte du ha nytt tastatur? G15 min har da holdt en god stund etter hvert. Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: :!: *BRENN* dumme smileyer... EDIT: Har man fritidsproblemer hvis man stirrer inn i en vegg..? En "venn" av meg gjør det.. Endret 21. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) NEINNNNNNN! Smågal irriterer meg... hehe. Endret 21. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 OK, da skifter jeg emne.. til en annen ting som irriterer. Hvorfor har jeg bare hullete sokker? Finner ikke en eneste sokk som IKKE er hul i. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Yesyes I know. Hvorfor måtte du ha nytt tastatur? G15 min har da holdt en god stund etter hvert. Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: Joda. Det var robust og fint, men layouten var på engelsk. Ikke det jeg brydde meg da! Men så sølte jeg cola, så nå har jeg en unnskyldning til å kjøpe nytt! Kanskje det blir diNovo Edge! For det ser SEXY UT! 1 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har ikke en eneste sokk med hull i Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Yesyes I know. Hvorfor måtte du ha nytt tastatur? G15 min har da holdt en god stund etter hvert. Irriterer meg utenkelig mye over disse smileyene: Joda. Det var robust og fint, men layouten var på engelsk. Ikke det jeg brydde meg da! Men så sølte jeg cola, så nå har jeg en unnskyldning til å kjøpe nytt! Kanskje det blir diNovo Edge! For det ser SEXY UT! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kanskje det blir diNovo Edge! Oi da, joda sexy nok det. Mangler noen få blå diodelys, da hadde det nemlig sett awesome ut! Jeg har ikke en eneste sokk med hull i Burde du ikke ta turen til "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" tråden? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Pft! Har hatt blått tastatur i noen år nå, så fargeskift er bare herlig! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kanskje det blir diNovo Edge! Oi da, joda sexy nok det. Mangler noen få blå diodelys, da hadde det nemlig sett awesome ut! Jeg har ikke en eneste sokk med hull i Burde du ikke ta turen til "Ting som er hyggelige og gjør deg glad" tråden? Nei! Blir jo problematisk å velge en sokk hvis jeg skal på hytta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg