djgudleif Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Spesielt siden det smaker dritt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Stapp tett nese, tette ører, stemme som djevelen, rett og slett forkjøla. Faens forkjølelses DRIT. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Synes det smaker helt greit egentlig. Men så er det sjelden jeg drikker det da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg drikker rom og cola veldig ofte, en av mine favoritter. Kommer jo selvsagt an på hva slags cola og hva slags rom man bruker. Selv foretrekker jeg Coca-Cola, fra glassflaske, og en god, mørk rom. Ellers fungerer den også med lys rom, men da har man gjerne i litt lime. Spiced rum er bare nasty. Sånn for å ta det som irriterer meg, er det nettet. Det er for tiden tilbakestående. Jeg kommer meg ikke inn på noen spill på Facebook, ei heller på sider som MySpace, deviantArt, VampireFreaks etc. Jævlig irr. >< edit: Og ikke WoW >< Endret 20. juni 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Level 3 er nede, så da er halve nettet nede. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) hører alle klager på internettet mens mitt nett er helt perfekt Endret 20. juni 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 hører alle klager på internettet mens mitt nett er helt perfekt Same here Fibernett Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jamie og Adam kom seg ikke stealthy oppover i en ventilasjonssjakt med hverken magneter eller sugekopper. Jeg kommer meg opp uten utstyr FFS, man trenger bare sin egen kroppsvekt og styrke til å skape friksjon. Det er faen meg ikke vanskelig. Alle jeg kjenner har klart det når de prøver. Ikke i en ventilasjonssjakt riktignok, men mellom to vegger da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Her funker BC2, WoW og det meste annet Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Level 3 er nede, så da er halve nettet nede. hva er level 3? edit: nå funker nettet bra igjen Endret 20. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Artikkel om hvorfor nettet deres ikke virker skikkelig: http://www.itavisen.no/845267/kjempetrobbel-paa-nettet-i-kveld Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Været holder på å irritere vettet av meg. Det nærmer seg slutten av juni og idag har jeg måttet fyre i peisen, og det går ikke an å gå til postkassen uten å bli pessvåt av regnet. FUCK!§ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Skift til Google Public DNS, det vil neppe fikse sidene, men er raskere og mer robust. Ahh enda en Google DNS bruker? EDIT: Endret Googe til Google... hehe idiotisk skrivefeil. Endret 20. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan skal jeg komme meg på jobb i morra når jeg har rasert døgnet sånn? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 At tråder man selv har opprettet ikke kan legges favoritter tydeligvis. Og siden mine innlegg+favoritter kun viser mine innlegg (heia forumet) må jeg ha 2 faner oppe. Lenke til kommentar
martita Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 At gymlæreren vår NOK EN GANG ikke har klart å si fra til oss at vi ikke har gym, så nå er halve klassen møtt opp på skolen og må sitte her og vente til kvart over ti da neste time starter... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ... VampireFreaks *bilde* Et og annet interessant menneske der fra gamle dager (da vampyrer fortsatt var nogenlunde kule og ikke metro og glitrende parodier av seg selv) som jeg fortsatt har kontakt med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg