Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! Jaha, når fikk du inntrykk av det? Jeg elsker Linux jeg, hater fotball. Jeg har postet at jeg irriterer meg over Linux, men da er det som oftest jeg som gjør en feil og ikke finner løsningen med det første. Jeg vil påstå at det er bedre enn å gjøre en feil, og ikke ha noen annen løsning enn å reinstallere som med Windows (Ja, det har skjedd opp til flere ganger når jeg prøver å... "fikse" filer slik jeg vil ha dem). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Bildequiz - Gjett filmen (for normale mennesker) ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! Jaha, når fikk du inntrykk av det? Jeg elsker Linux jeg, hater fotball. Jeg har postet at jeg irriterer meg over Linux, men da er det som oftest jeg som gjør en feil og ikke finner løsningen med det første. Jeg vil påstå at det er bedre enn å gjøre en feil, og ikke ha noen annen løsning enn å reinstallere som med Windows (Ja, det har skjedd opp til flere ganger når jeg prøver å... "fikse" filer slik jeg vil ha dem). Du snakker med en som har klart å ødelegge nesten 10 distribusjoner ved tung modifisering. Jeg gir ikke opp. Har ikke ødelagt noen av de tre jeg har nå. Linux har mer spenning enn fotball ihvertfall. Endret 20. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ok, da er den opprettet, håper dere er med Join me Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvor skal jeg begynne? Hater folk som spiser med munnen åpen Hater folk som puster inn maten Hater at det ligger en kniv med en smørklatt oppå skjærefjølen Hater små ting og drit, (som feks blyanter, reklamebrosjyrer, fjatt og datt) som ligger og slenger overalt Hater folk som går rundt og trasker i huset med tøfler som lager lyd mens jeg skal sove Hater folk som har en lavtlønnsjobb, feks vaskehjelp, og tar den så seriøs som om det skulle vært en direktørjobb i et multinasjonalt selskap. Hater likegyldige folk Hater dårlige unnskyldninger på Elkjøp om hvorfor en vare er forsinket. Hater når det kommer en barnehageavdeling inn på bussen, og de bråker og synger sanger. Opplevde engang 20 barnehageunger på bussen som sang salmer. Hater så intenst spillet Lost Planet Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Du snakker med en som har klart å ødelegge nesten 10 distribusjoner ved tung modifisering. Jeg gir ikke opp. Har ikke ødelagt noen av de tre jeg har nå. Linux har mer spenning enn fotball ihvertfall. Har gjort noe av det samme... men har ødelagt Windows en god del ganger også Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hater folk som har en lavtlønnsjobb, feks vaskehjelp, og tar den så seriøs som om det skulle vært en direktørjobb i et multinasjonalt selskap. Folk som ikke setter pris på dem tar jobben sin seriøst, selv med lav lønn. Du hadde nok merket det hvis ikke vaskehjelpen(e) tok jobben sin seriøst, så tror du skal tenke litt over den.. 4 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 At mange av nettsidene jeg skal inn på er ute av drift i dag. Faen skjer da. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Kims-reklamen på Spotify!! Kos og kos rimer ikke! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Irriterer meg at flere reklamer på spotify bruker den fucka datastemmen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er halve internett nede i dag eller wtf? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er sikkert en DNS-server som er nede. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Så det er ikke bare hos meg alt går treigt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Skift til Google Public DNS, det vil neppe fikse sidene, men er raskere og mer robust. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, det er irriterende at det tar 2 min og laste en side. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 adserver.adtech.de BUUUURN!!!!! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Gidder ikke stresse med DNS. Da venter jeg heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Rom og cola-populæriteten irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg