Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! ph34r.gif

Jaha, når fikk du inntrykk av det? Jeg elsker Linux jeg, hater fotball.

Jeg har postet at jeg irriterer meg over Linux, men da er det som oftest jeg som gjør en feil og ikke finner løsningen med det første. Jeg vil påstå at det er bedre enn å gjøre en feil, og ikke ha noen annen løsning enn å reinstallere som med Windows (Ja, det har skjedd opp til flere ganger når jeg prøver å... "fikse" filer slik jeg vil ha dem).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! ph34r.gif

Jaha, når fikk du inntrykk av det? Jeg elsker Linux jeg, hater fotball.

Jeg har postet at jeg irriterer meg over Linux, men da er det som oftest jeg som gjør en feil og ikke finner løsningen med det første. Jeg vil påstå at det er bedre enn å gjøre en feil, og ikke ha noen annen løsning enn å reinstallere som med Windows (Ja, det har skjedd opp til flere ganger når jeg prøver å... "fikse" filer slik jeg vil ha dem).

Du snakker med en som har klart å ødelegge nesten 10 distribusjoner ved tung modifisering. :wee:

Jeg gir ikke opp. Har ikke ødelagt noen av de tre jeg har nå. :)

Linux har mer spenning enn fotball ihvertfall.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hvor skal jeg begynne? :hmm:

Hater folk som spiser med munnen åpen

Hater folk som puster inn maten

Hater at det ligger en kniv med en smørklatt oppå skjærefjølen

Hater små ting og drit, (som feks blyanter, reklamebrosjyrer, fjatt og datt) som ligger og slenger overalt

Hater folk som går rundt og trasker i huset med tøfler som lager lyd mens jeg skal sove

Hater folk som har en lavtlønnsjobb, feks vaskehjelp, og tar den så seriøs som om det skulle vært en direktørjobb i et multinasjonalt selskap.

Hater likegyldige folk

Hater dårlige unnskyldninger på Elkjøp om hvorfor en vare er forsinket.

Hater når det kommer en barnehageavdeling inn på bussen, og de bråker og synger sanger. Opplevde engang 20 barnehageunger på bussen som sang salmer.

Hater så intenst spillet Lost Planet

Lenke til kommentar
Du snakker med en som har klart å ødelegge nesten 10 distribusjoner ved tung modifisering. :wee:

Jeg gir ikke opp. Har ikke ødelagt noen av de tre jeg har nå. :)

Linux har mer spenning enn fotball ihvertfall.

Har gjort noe av det samme... men har ødelagt Windows en god del ganger også :p

Lenke til kommentar

Hater folk som har en lavtlønnsjobb, feks vaskehjelp, og tar den så seriøs som om det skulle vært en direktørjobb i et multinasjonalt selskap.

Folk som ikke setter pris på dem tar jobben sin seriøst, selv med lav lønn.

Du hadde nok merket det hvis ikke vaskehjelpen(e) tok jobben sin seriøst, så tror du skal tenke litt over den..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...