Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er så lei av at forumet klikker. Don't fix whats not broken ! Forumet var kjempebra før. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kommentatorene under fotballkampen på Viasat 4 tidligere. En må ikke snakke til enhver tid.. 3 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det innlegget over. Og når de i tillegg ikke klarer å si riktig spiller, som var et faktum flere ganger i Danmark- Kamerun, då blir det for gale. Blandet midtstopperne til Danmark veldig mye, greit de ligner men allikevel Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 FOTBALL SNAKK IRRITERER! Gleder meg til den nydelige solskinnsfylte dagen fotball-VM og alle andre fotball arrangemanger, inkludert fotball koser seg med evig tortur og brann. (Ifølge religion ihvertfall, er ikke religiøs selv..) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Brann! Haha... Men fotball er piss ja, dog er det min subjektive mening. Pengene vi bruker på fotball er derimot en tragedie! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er vel bare vi Linux nerder som synes fotball er piss tror jeg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nei, nå er det like før jeg legger ut Betty for salg. Hun kan ikke drive å furte slik. Stopper mitt i veien, ka er det for noe tull liksom. Jajaj. Snap Driver blir vel fornøyd $$€$€$€$€$€$€$€$€ Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Når det er bilete av meg i avisa. Aldri vellukka! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg begriper det ikke. Når man selger feks en bil, så tar man mer enn ett jævla bildet. Er jo det folk ser på før de tar kontakt. Frustrert!! Irriterrtt!!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg mente folk som snakker med "britisk" aksent med vilje fordi de syns det høres kult ut, men som overhodet ikke kan det, samme hvor hardt de prøver.Ja, jeg skjønner hva du mener. Nesten bedre å snakke Thor Heyerdahl-engelsk da, gitt. http://www.youtube.com/watch?v=pWlNqOCkp9Q Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det der var ikke mye britisk aksent, spør du meg. Enten om han prøvde eller ikke. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det der var ikke mye britisk aksent, spør du meg. Enten om han prøvde eller ikke. Joda, han prøvde Det var et lite prosjekt jeg hadde helt i starten av 8. klasse Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvorfor finnes det så JÆVLA mange dumme FRP'ere? Ja jeg støtter FRP, men jeg støtter ikke Israel = Kommunist. WTF Må man absolutt støtte israel eller palestina? Jeg støtter hverken noen av dem. Ikke rart at FRP får idiotstempelet når det er så mange dummefolk... jeeez Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg skjønner du har sett i politikk delen av forumet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Folk som kjøper billig champis, kler på seg en random piqueskjorte, drar på fest og tror de "steker". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er vel bare vi Linux nerder som synes fotball er piss tror jeg Jeg tror faktisk jeg må finne ut mer om dette, for skremmendes nok så har jeg ofte opplevd at du enten liker Linux eller fotball! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har lyst til å være med på "Bilde-Quiz - Gjett filmen!" tråden, men det er jo bare eldgamle svart/hvitt filmer som postes der, som kun særinger ser på. Vurderer å lage min egen tråd, kun filmer etter 1980 som ihvertfall 50 % av Norges befolkning har hørt om Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har lyst til å være med på "Bilde-Quiz - Gjett filmen!" tråden, men det er jo bare eldgamle svart/hvitt filmer som postes der, som kun særinger ser på. Vurderer å lage min egen tråd, kun filmer etter 1980 som ihvertfall 50 % av Norges befolkning har hørt om *Agrees with Dragen*. Jeg har selv prøvd på det, men har akkurat like lite peiling på de filmene som blir postet der som deg. Ganske frustrerende. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Ok vi kan jo prøve. Hva skal tråden hete? Endret 20. juni 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg