Pentumsmart Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hitler var sykt flink til å tegne. Irriterer meg at jeg har blitt syk pga. det stygge været. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Svarer bare lite uansett. Teit inn ledelse som dreper samtalen. Funker bare på nære venner egentlig. Da kan man svare hva som faktisk skjer. Endret 19. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Irriterer meg når jeg stiller et spørsmål, av denne typen: Var det "A" eller "B"? Og får dette svaret: -Ja Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Der er jeg seriøst enig! Skjer hele tiden, og når jeg spør igjen samme spørsmål får jeg bare som svar "Ja" igjen! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 De svarer på det første du sier fordi de tror de er verdensmestere i og svare fort. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Eller så har de elendig korttidshukommelse og tror du kun spurte om én ting. Endret 19. juni 2010 av Fløyelsbøtte Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Wow, kom på enda en ting som irriterer meg. Folk som ikke er fra England, men absolutt skal snakke med britisk aksent. Så et intervju nettopp, hvor intervjueren hadde en utrolig falsk britisk aksent. Det høres bare så utrolig dumt ut. Dette har jeg opplevd i mange andre sammenhenger. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal snakke sånn, når de ikke kan det. Det høres fint ut når man virkelig kan snakke med aksent, men ellers er det bare irriterende. Endret 19. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Y Light Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Wow, kom på enda en ting som irriterer meg. Folk som ikke er fra England, men absolutt skal snakke med britisk aksent. Så et intervju nettopp, hvor intervjueren hadde en utrolig falsk britisk aksent. Det høres bare så utrolig dumt ut. Dette har jeg opplevd i mange andre sammenhenger. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal snakke sånn, når de ikke kan det. Det høres fint ut når man virkelig kan snakke med aksent. Ellers er det bare irriterende. Opplever dette HELE tiden i online gaming, små drittunger på 10 år som tror de kan snakke engelsk med britisk aksent. Og overdreven lys stemme hjelper ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) For min del så bare blir det sånn. Har et par engelskmenn på jobb som snakker litt posh, og da blir det bare til at jeg også snakker sånn. Kollega: Hello, mister! Meg: ÆLLÆÆU MÆÆITEEY! Blir bare feil. Oh, og jeg irriterer meg over sauene på andre siden av jordet her som bråker med bjellene sine. Buuu. Kan også nevne at termostaten er ødelagt, sånn at den tror det er vinter ute. Det betyr igjen at ovnene her står på 25 grader hele døgnet OG JEG TROR JEG DØR SNART! På tide å finne fram silkeundertøyet. Endret 19. juni 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Kollega: Hello, mister! Meg: ÆLLÆÆU MÆÆITEEY! I rofl'd! Det er jo bare morsomt da. Jeg mente folk som snakker med "britisk" aksent med vilje fordi de syns det høres kult ut, men som overhodet ikke kan det, samme hvor hardt de prøver. Endret 19. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 <enig, selv holder jeg meg til Stoltenberg engelsk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er det ikke litt feil å like dette? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Ja, for en nyhet, dere! Forbanna Se og Hør-opplegg. Endret 19. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg mente folk som snakker med "britisk" aksent med vilje fordi de syns det høres kult ut, men som overhodet ikke kan det, samme hvor hardt de prøver. Ja, jeg skjønner hva du mener. Nesten bedre å snakke Thor Heyerdahl-engelsk da, gitt. OnT: Det er smått irriterende når hårtrimmern min går tom for batteri og jeg sitter her og ser ut som en med skabb. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Min gikk tom for strøm mens jeg barberte hodet. Var passe flaut å gå gjennom gågata med bare venstre side av hodet hårlagt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå har jeg bare hår bak på venstre side, og nå vil ikke dritten starte engang. Yaaaay. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 og der klikket forumet igjen. Hvem satset på 23:20? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg gjorde, gi meg pengene mine! Faen altså, folk som suger så forbanna mye i et spill at de begynner å hacke bør brenne i helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg