Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, kom på enda en ting som irriterer meg. Folk som ikke er fra England, men absolutt skal snakke med britisk aksent. Så et intervju nettopp, hvor intervjueren hadde en utrolig falsk britisk aksent. Det høres bare så utrolig dumt ut. Dette har jeg opplevd i mange andre sammenhenger. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal snakke sånn, når de ikke kan det. Det høres fint ut når man virkelig kan snakke med aksent, men ellers er det bare irriterende. :roll:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Wow, kom på enda en ting som irriterer meg. Folk som ikke er fra England, men absolutt skal snakke med britisk aksent. Så et intervju nettopp, hvor intervjueren hadde en utrolig falsk britisk aksent. Det høres bare så utrolig dumt ut. Dette har jeg opplevd i mange andre sammenhenger. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal snakke sånn, når de ikke kan det. Det høres fint ut når man virkelig kan snakke med aksent. Ellers er det bare irriterende. :roll:

Opplever dette HELE tiden i online gaming, små drittunger på 10 år som tror de kan snakke engelsk med britisk aksent. Og overdreven lys stemme hjelper ikke. :nei:

Lenke til kommentar

For min del så bare blir det sånn. Har et par engelskmenn på jobb som snakker litt posh, og da blir det bare til at jeg også snakker sånn.

Kollega: Hello, mister!

Meg: ÆLLÆÆU MÆÆITEEY!

Blir bare feil. :wee:

Oh, og jeg irriterer meg over sauene på andre siden av jordet her som bråker med bjellene sine. Buuu.

Kan også nevne at termostaten er ødelagt, sånn at den tror det er vinter ute. Det betyr igjen at ovnene her står på 25 grader hele døgnet OG JEG TROR JEG DØR SNART!

På tide å finne fram silkeundertøyet.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Kollega: Hello, mister!

Meg: ÆLLÆÆU MÆÆITEEY!

I rofl'd! :rofl: Det er jo bare morsomt da. :wee: Jeg mente folk som snakker med "britisk" aksent med vilje fordi de syns det høres kult ut, men som overhodet ikke kan det, samme hvor hardt de prøver.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Jeg mente folk som snakker med "britisk" aksent med vilje fordi de syns det høres kult ut, men som overhodet ikke kan det, samme hvor hardt de prøver.

Ja, jeg skjønner hva du mener. :wee: Nesten bedre å snakke Thor Heyerdahl-engelsk da, gitt.

OnT:

Det er smått irriterende når hårtrimmern min går tom for batteri og jeg sitter her og ser ut som en med skabb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...