Gavekort Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Overklokken min har nullstillet seg. Så nå må jeg restarte, gå inn i BIOS, aktivere klokken og så starte PCen opp igjen med alt det crappet jeg har. Tror jeg skal tweake oppstarten litt først... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Vær meldinger pisser meg off! Jeg skulle gå tur med hunden. På min Windows Gadget stod det regn. Jeg gikk inn på yr.no, der også sto det at det vil regne mens vi er ute. Jeg sikket ut vinduet, joda masse mørke skyer. Så jeg tar på meg regntøy og vi går på tur. Og hva tror du skjer????!!! Himmelen åpner opp, skyene forsvinner, og det stråler med sol!!! Der går jeg, drit varm og svetter i REGNTØY! Treffer på masse folk i Tskjorter osv som ser rart på meg.... Endret 19. juni 2010 av AvidGamer 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Kan ikke si du er uberintelligent om du tar værmeldingene som fakta heller. Ta heller med deg regntøy neste gang. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Det var mørke skyer over hele himmelen. Så alt tydet på det skulle regne, og når 2 plasser påstår regn, så satser jeg på det er rett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Daniel, typen til Prinsesse Victoria ser faen meg så slaskete og sleip ut. Akkurat som Ari Bein. Hva er det de faktis ser i de to slimete, sleipe, manupilerenede, ekle, ille-luktende, svinene. Bkææææææ. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 det som irriterer meg er hele det jævla oppstyret rundt det svenske bryllupet. Jeg tror at de fleste er som meg og gir faen i om dem gifter seg... Dem er jo to helt normale folk som resten av oss. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hadde egentlig ikke fått med meg noe av brullupet for jeg snublet over denne tråden ^^ Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hadde egentlig ikke fått med meg noe av brullupet for jeg snublet over denne tråden ^^ hahaha, I Lol'd :!: edit: Nice moderatorjobb Endret 19. juni 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hadde egentlig ikke fått med meg noe av brullupet for jeg snublet over denne tråden ^^ hahaha, I Lol'd :!: edit: Nice moderatorjobb haha samme her :!: for en idiot spør du meg ^^ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Irriterende at jeg hører dårlig på det ene øret, og det føles ut som om det er vann i det. Jævlig irriterende faktisk. Samme hva jeg gjør så hjelper det ikke. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hadde egentlig ikke fått med meg noe av brullupet for jeg snublet over denne tråden ^^ Hahahaha, ler både av moderatoren og tipset om å slette system32, etterfulgt av at fyren fulgte tipset.. Genialt! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Irriterer meg at vakter på vakter på utesteder er så jævla sure, de tåler ingenting. Det er ikke jeg som har kommet opp i noe trøbbel i det siste, men har sett vaktene klikke på folk som ikke har gjort noe som helst. Man er jo tross alt kunder der, man bør jo behandles litt som kunder også. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fader til jævla drittvær, i går kveld både regnet og blåste deg som et farmin så både strøm og nett forsvant, og nå som det har slutta å regne så blåser det enda mer ._. Pluss at et par av buksene mine som var ute til tørk er sporløst forsvunnet :[ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå har du 667 innlegg, kakemot :!: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 er litt irritert over at mamma kjøper et bilde til 13000 kr for å ha i trappa når det er mye annet bedre hun kunne brukt pengene på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dårleg humør i dag. Hvorfor det? er litt irritert over at mamma kjøper et bilde til 13000 kr for å ha i trappa når det er mye annet bedre hun kunne brukt pengene på.13K er kanskje litt mye utifra mine prioriteringer, men kan hende din mamma ser på det på en annen måte. Du ville ha brukt pengen på? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Dårleg humør i dag. Hvorfor det? Inga aning. Rekner med det er mensen, som forsterkar alle følelsar x1000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg