FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Typisk de før 90 og legge ord i de etter 90 fordi de er større enn dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Typisk de før 90 og legge ord i de etter 90 fordi de er større enn dem. Så du brukte ikke Hitler-kortet? My bad. ^^ Da må denne gammlisen finne frem brillene vettu. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 En ting som irriterer meg grenseløst er hvor rævva england klarer å prestere gang på gang! WHY!?!?!?!?!??!?!?!?!? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut. 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut. Spørsmål. Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller? *edit* evt., eier ikke du balanse? Endret 18. juni 2010 av Slimda Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 +10 made me laugh :!: Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut. Spørsmål. Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller? *edit* evt., eier ikke du balanse? Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom! Lenke til kommentar
martita Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 At enkelte tydeligvis ikke kan snakke om annet enn fotball.... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut. Spørsmål. Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller? *edit* evt., eier ikke du balanse? Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt. Det går faktisk fint å skli på eit bananskal. Eg har testa. Så lenge du går vanleg og ikkje ser bananskalet er det stor sjanse for å gå på tryne. Endret 18. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom! September 10, 1993 står det på siden hans. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er på den andre siden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 September 10, 1993 står det på siden hans. Men han støtter den korrekte siden. Alder er da uavhengig, selv om han er forvirret. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Nå snakker vi vel ikke om homofili her? Jeg henger på den heterofile siden. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom! Annoying. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom! September 10, 1993 står det på siden hans. Wut, jeg har da ikke postet noe her på en stund. Trodde ikke jeg hadde skrevet bursdagen min på profilen heller menmen, så feil kan man ta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Som vanlig så er det absloutt ingen som snakker om deg. (Den var muligens slem, men morsom likeså) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Omg, hater deg! Hadde virkelig trodd at 10ende sep var min dag, jeg mener når det er så mange dager i året og så få som blir født så burde jeg da få ha min egen dag. Jaja. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Irriterer meg fortsatt at Kaymeerah (min EGENTLIG registrerte diskusjon.no bruker) aldri fikk aktiveringsmail, men ligger i databasen. Kan ikke bruke mitt ekte nick.. Noen som har peiling på om det er mulig å løse med PM til moderator/admin? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Woot? Andre på 10 sept. Og jeg som trodde jeg var alene. Hu derre super skistjerna har også 10 sept husker jeg og ha lest. Hu som heter Marit eller noe. Wolfie: Kontakt GM. Endret 18. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg