Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har rett, Axzter :p

Men så kan du jo skyte gjennom trevegger o.l på CS:S også da ;)

Har alle cs-spilla, inkludert 1.6. Skal prøve å bli bedre i det, men jeg blir skameid på de fleste servere fordi folk tar meg gjennom vegger. Vel... bare å øve det.

Edit: Hitboxen på Source ble fikset for over et år siden, btw.

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
det som irriterer meg grenseløst, er mennesker som sier at cs source er bedre enn cs 1.6

uten andre argument enn "det er mye bedre grafikk" hitboxen er fucket på source, sikter du på beina treffer du hodet omtrennt! og haxing funker ikke en gang på source, alle som spiller 1.6 er nokk enige med meg her!

må ha mye mer skill på 1.6 og det er så mye mer gjennomtenkt spill enn source!

og en sjikkelig gamer vet at grafikk har ikke en drit å si i gaming, jeg kan game spill som har råtten grafikk og ha større glede av det enn mange nå tidens spill!

som feks "diablo 2", eller enda lenger bak i tid "leisure suit larry " 1-7 ofc. de nye sutter vilt :p men de gamle dos spillene eier!

ikke for å snakke om mario i dos og nintendo 64! fy faen det er morro det!

Blir serriøst arg på folk som er liksom sånn der grafikken teller mest!

Faen meg opplevelsen som teller ffs!

8697269[/snapback]

Folk som faen meg ikke har hørt om stor bokstav!

Forresten, Axzter, når begynte vi å skrive "nok", med to k'er? (Ser at det går igjen hos mange).

Sjikelig?

Omtrennt?

++

What the hell?

Lenke til kommentar
Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

6166466[/snapback]

Herregud, så enig.

6166687[/snapback]

Jeg er også blodløst enig.

Faan meg faan.

Var en på jobb som er Prima Kristen, han gikk meg fane der det stod "Jesus lever" i 17. mai toget. HVA FAAN HAR DET MED 17 MAI Å GJØRE ?

6166795[/snapback]

Vi får ikke lov å si "faen" i engelsk timene vi, fordi læreren vår(kvinnelig) sin far var prest, sier man det er man på grensa til å få annmerkning :)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at Max Payne ikke ville starte i dag :( Jeg var i skikkelig dual beretta-humør, og det er frustrerende.

8704960[/snapback]

Og Max Payne som er så artig :(

Irriterer meg generelt sett grønn over syklister midt i vegen. Og i dag var det faen meg sykkeltreff.

MASSE syklister! Overalt! Dø!

Lenke til kommentar
Folk som faen meg ikke har hørt om stor bokstav!

Forresten, Axzter, når begynte vi å skrive "nok", med to k'er? (Ser at det går igjen hos mange).

Sjikelig?

Omtrennt?

++

What the hell?

8700584[/snapback]

Så enig der, Stian89. Jeg klarer ikke å ta folk som ikke klarer å bruke stor bokstav der det skal, seriøst. :hrm:

Lenke til kommentar

Onkelen min var på besøk her engang i vinter, han er vel ca 40 år.

Jeg og en kompis pluss fetteren min (kompis på 17 år og fetter på 16) sitter og spiller Gears of War da Onkelen min kommer inn og spør om å få prøve.

Jeg lærer han fort kontrollene og han er igang og han storkoste seg en god stund.

Da kommer stefaren min forbi og hører onkelen min utbryte: "Nei, svarte! Han sprengte meg jo!"

Da kommer han inn helt oppgitt og sier: "Hva skal det bli av verden når tilogmed godt voksne menn spiller spill?" og går oppgitt ut igjen..

Nå har den ene onkelen min begynt å spille Xbox 360, mens den andre onkelen min på 45år begynt å spille WoW.

Dette er jo greit, er det ikke? De spiller jo ikke 24/7, de spiller når de får lyst -fordi det er gøy, ikke fordi de er barnslige.

Stefaren min på 38 synes spill er noe så poengløst og at spill rett og slett er noe dritt som bare er bortkastet tid.

Han er dønn seriøs og det irriterer meg den dag i dag.

Er han virkelig så ignorant at han ikke ser at spill ikke er for barn, men for de som synes det er moro?

Lenke til kommentar
Onkelen min var på besøk her engang i vinter, han er vel ca 40 år.

Jeg og en kompis pluss fetteren min (kompis på 17 år og fetter på 16) sitter og spiller Gears of War da Onkelen min kommer inn og spør om å få prøve.

Jeg lærer han fort kontrollene og han er igang og han storkoste seg en god stund.

Da kommer stefaren min forbi og hører onkelen min utbryte: "Nei, svarte! Han sprengte meg jo!"

Da kommer han inn helt oppgitt og sier: "Hva skal det bli av verden når tilogmed godt voksne menn spiller spill?" og går oppgitt ut igjen..

Nå har den ene onkelen min begynt å spille Xbox 360, mens den andre onkelen min på 45år begynt å spille WoW.

Dette er jo greit, er det ikke? De spiller jo ikke 24/7, de spiller når de får lyst -fordi det er gøy, ikke fordi de er barnslige.

Stefaren min på 38 synes spill er noe så poengløst og at spill rett og slett er noe dritt som bare er bortkastet tid.

Han er dønn seriøs og det irriterer meg den dag i dag.

Er han virkelig så ignorant at han ikke ser at spill ikke er for barn, men for de som synes det er moro?

8706451[/snapback]

Kjenner igjen det du beskriver her. Det virker som foreldrene til oss unge i dag er de som i størst grad nekter å ta innover seg den nye teknologien vi mesker oss med. Derimot er det faktisk foreldrene deres igjen (besteforeldregenerasjonen) som virker som de mest villige til å prøve ut nye ting, og synes det er spennende med de nye muligheten vi blir tilbudt.

For å ta et eksempel:

Min mor og stefar er akkurat som den stefaren din. Jeg hadde faktisk ikke internett før rundt november i fjor, jeg fikk bestille det aller nådigst, og det er jeg som betaler. Det var faktisk nesten litt utrolig at jeg fikk lov til å bruke penger på ny damaskin rundt samme tidspunktet. Huff. :hrm:

Edit: Leifern

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over vann i forgasseren til mopeden min som skal selges. Så fordømt bra timing. Var ute å tok bilder for å slenge opp en annonse på finn.no i går, men så ville jeg bare starte den for å forsikre meg om at den gikk som den skulle... noe den ikke gjorde. Den gikk faktisk ikke i det hele tatt. Og i dag har jeg trillet den ned bakken fra garasjen å håp om å få den til å svive, men neida. Måtte selvfølgelig da dytte den 104+kg tunge mopeden opp bakken igjen. Flere ganger. Digg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...