Dragen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Helvete for et vær. Vindkastene dundrer i husveggene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når folk på forumet og andre siden med poller vrir rundt på svarene slik at enten er man HELT FOR eller HELT IMOT. Hehe, svarer du nei, er du en ignorant tulling som ikke tenker lenger enn din egen postkasse. Svarer du ja, er du plutselig globalt engasjert og bekymrer deg om hva som skjer i verden. Ikke rart jeg svarer minimalt på poller før jeg føler et alternativ virkelig treffer meg. 'Heier du på Israel? -Ja, jeg mener at ethvert land kan handle som de vil, og ta konsekvensene. -Nei, jeg er en kommunist' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det virklig en poll som spør: Heier du på Israel? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er enig, politikkforumet er fullt opp med usaklige folk som setter opp idiotiske polls.. Jeg støtter ikke Israel, men det gjør da meg ikke meg til kommunist? Hadde jeg vært kapitalist hvis jeg hadde svart ja? Synes egentlig begge ekstremer er en like stor plage for samfunnet. /Sosialdemokrat signing off. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er lei hele Israelpisset. Kan vi ikke bare bombe hele driten og ta oljen? Det funket for USA i Irak. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når folk på forumet og andre siden med poller vrir rundt på svarene slik at enten er man HELT FOR eller HELT IMOT. Hehe, svarer du nei, er du en ignorant tulling som ikke tenker lenger enn din egen postkasse. Svarer du ja, er du plutselig globalt engasjert og bekymrer deg om hva som skjer i verden. Ikke rart jeg svarer minimalt på poller før jeg føler et alternativ virkelig treffer meg. 'Heier du på Israel? -Ja, jeg mener at ethvert land kan handle som de vil, og ta konsekvensene. -Nei, jeg er en kommunist' Ikke glem siste alternativ: "Hva er Israel?" Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hva har den nye serien Cash Cab på Discovrævslikk å gjøre? Har INGENTING med vitenskap å gjøre. Bare taxikunder som svarer på quiz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det virklig en poll som spør: Heier du på Israel? Naah, men det var et lignende tema/poll som jeg kom over for litt siden. Poenget var at alternativene var enten å fremstå som en verdig samfunnsborger, eller terrorist. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Dette irriterer grenseløst 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det virklig en poll som spør: Heier du på Israel? Naah, men det var et lignende tema/poll som jeg kom over for litt siden. Poenget var at alternativene var enten å fremstå som en verdig samfunnsborger, eller terrorist. Slik går det når 90-generasjonen får lov til å lage tråder. Gud som diskusjon.no irriter, fix the damn problem!! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Slik går det når 90-generasjonen får lov til å lage tråder. Jeg er 15 år gammel, ikke forhåndsdøm sakligheten til hele 90-generasjonen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Oh noes, nå begynner alt før 90 er best praten igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Oh noes, nå begynner alt før 90 er best praten igjen Neida, vi vet allerede at vi er best, trenger ikke å poengtere det igjen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hehe nja, alt etter 90 er best. Psytrance ftw! Endret 18. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hitler trodde også han var best. Samme med Napoleon. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Slik går det når 90-generasjonen får lov til å lage tråder. Gud som diskusjon.no irriter, fix the damn problem!! Jepp Alt etter -89 er bare drit. Og ja, 'Blabla dIskusjon.no er mongo.' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hitler trodde også han var best. Samme med Napoleon. Tåpelig argument, spesielt siden begge de to tok over ''verden''. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. Endret 18. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg