Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg grenseløst akkurat nå er at jeg alltid skal tenke så mye. Det hender alt for ofte at jeg bare blir sittende å tenke i timesvis på ting og tang, og siden jeg er en veldig realistisk person ser ting som oftest fra det noen vil kalle et negativt perspektiv, men som jeg kaller realistisk perspektiv. Og det ender ofte i at jeg blir overveldet av både sinne, sorg og engstelse på en gang, og det er veldig irriterende.

 

Hva er det de sier...(vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det på norsk) "only the weak-minded give in to emotions"? Noe i den duren ihvertfall. Gah. :shrug:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Grammatikken til en viss skribent hos ITavisen. Artiklene han skriver har alltid mange skrivefeil, og det blir etterhvert veldig irriterende å lese. Én eller to feil en gang i blant skader ingen, men når det er opptil flere pr. artikkel går det over streken. :( Håper han har dysleksi eller noe, da forstår jeg det.

Endret av Enzyme X
Lenke til kommentar

I serier når noen ser eller opplever noe, men skal PLENT nekte å fortelle om det. "Det var ingenting, no problemo." Eller "Vi kan ta det senere."

 

For eksempel: Per ser et romskip med nazister fly forbi. Pål kommer etterpå og spør Per som står i sjokk om det er noe galt. "Neida, er bare litt forskjølet."

 

Typisk tull for å drive et svakt plott fremover.

Lenke til kommentar

I serier når noen ser eller opplever noe, men skal PLENT nekte å fortelle om det. "Det var ingenting, no problemo." Eller "Vi kan ta det senere."

 

For eksempel: Per ser et romskip med nazister fly forbi. Pål kommer etterpå og spør Per som står i sjokk om det er noe galt. "Neida, er bare litt forskjølet."

 

Typisk tull for å drive et svakt plott fremover.

 

Home and Away. (Noes som gidder å informere meg om H&A HAR noe plott?)

Endret av Wolfie276
Lenke til kommentar

Hodepine. Hatt siden jeg våknet i morges.

Sov godt, var uthvilt, sto opp tidlig, åt frokost, brukt 8-9 timer av dagen ute i frisk luft, spiste middag, drukket masse vann, tatt en paracet og likevel ... En helvetes pressende hodepine som går fra kjeven / venstre kinn og opp til tinningen / issen.

Lenke til kommentar

Grammatikken til en viss skribent hos ITavisen. Artiklene han skriver har alltid mange skrivefeil, og det blir etterhvert veldig irriterende å lese. Én eller to feil en gang i blant skader ingen, men når det er opptil flere pr. artikkel går det over streken. :( Håper han har dysleksi eller noe, da forstår jeg det.

 

Gjør deg selv en tjeneste; ikke les på ITAvisen. Selv DinSide.no er bedre. Skribentene til ITAvisen skriver som barneskoleelver, samtidig som de ofte er flere uker for seint ute med nyhetene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...