djgudleif Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er sikkert de stygge fittehullene ja. 3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Måtte rømme huset fordi broren min har høylydt sex med kjæresten i naborommet. 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Godt å vite Ja, er det ikke det? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Noe som irriterer meg grenseløst akkurat nå er at jeg alltid skal tenke så mye. Det hender alt for ofte at jeg bare blir sittende å tenke i timesvis på ting og tang, og siden jeg er en veldig realistisk person ser ting som oftest fra det noen vil kalle et negativt perspektiv, men som jeg kaller realistisk perspektiv. Og det ender ofte i at jeg blir overveldet av både sinne, sorg og engstelse på en gang, og det er veldig irriterende. Hva er det de sier...(vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det på norsk) "only the weak-minded give in to emotions"? Noe i den duren ihvertfall. Gah. Endret 18. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Grammatikken til en viss skribent hos ITavisen. Artiklene han skriver har alltid mange skrivefeil, og det blir etterhvert veldig irriterende å lese. Én eller to feil en gang i blant skader ingen, men når det er opptil flere pr. artikkel går det over streken. Håper han har dysleksi eller noe, da forstår jeg det. Endret 18. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Neset har ikke dysleksi, nei. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Noen av skrivefeilene hans ligner veldig på google translate også.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 - Hundretusener lurt av falsk Facebook-video Satans brødhoder som ikke eier en flik av logisk sans. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 I serier når noen ser eller opplever noe, men skal PLENT nekte å fortelle om det. "Det var ingenting, no problemo." Eller "Vi kan ta det senere." For eksempel: Per ser et romskip med nazister fly forbi. Pål kommer etterpå og spør Per som står i sjokk om det er noe galt. "Neida, er bare litt forskjølet." Typisk tull for å drive et svakt plott fremover. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) I serier når noen ser eller opplever noe, men skal PLENT nekte å fortelle om det. "Det var ingenting, no problemo." Eller "Vi kan ta det senere." For eksempel: Per ser et romskip med nazister fly forbi. Pål kommer etterpå og spør Per som står i sjokk om det er noe galt. "Neida, er bare litt forskjølet." Typisk tull for å drive et svakt plott fremover. Home and Away. (Noes som gidder å informere meg om H&A HAR noe plott?) Endret 18. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg spydde for første gang på flere år, jeg er fremdeles litt kvalm og det er ikke godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hodepine. Hatt siden jeg våknet i morges. Sov godt, var uthvilt, sto opp tidlig, åt frokost, brukt 8-9 timer av dagen ute i frisk luft, spiste middag, drukket masse vann, tatt en paracet og likevel ... En helvetes pressende hodepine som går fra kjeven / venstre kinn og opp til tinningen / issen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Grammatikken til en viss skribent hos ITavisen. Artiklene han skriver har alltid mange skrivefeil, og det blir etterhvert veldig irriterende å lese. Én eller to feil en gang i blant skader ingen, men når det er opptil flere pr. artikkel går det over streken. Håper han har dysleksi eller noe, da forstår jeg det. Gjør deg selv en tjeneste; ikke les på ITAvisen. Selv DinSide.no er bedre. Skribentene til ITAvisen skriver som barneskoleelver, samtidig som de ofte er flere uker for seint ute med nyhetene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Været, samt en ekkel ryggskade etter gårsdagens fotballspilling. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jobb hele helga. Jeg har jobbet hver dag denne uka, så skal jeg jobbe hele helga også. Enda lengre vakter i helga til og med. Forbanna kjipt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når folk på forumet og andre siden med poller vrir rundt på svarene slik at enten er man HELT FOR eller HELT IMOT. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Enig Refsa.. enda mer irriterende blir det når de kommer med spydigheter av at den gruppen vinner.. (HINT: Sjekk ut Rothbard sine liberalist tråder..) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Politikkforumet er bare å gi opp, da. Er du ikke en hjernedød feminist blir du stemplet som høyrevridd, og støtter du ikke Israel er du plutselig kommunist. Endret 18. juni 2010 av Pokey 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg