Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke nach rundt 01-02 nei, men sen-nach rundt 10-13 så ja. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ingen er på TV på nach, uansett hvor funky nachet er. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjer med drittvista. Kjører konstant i fuckings testfittemodus som gjør at bluescreen popper opp i tid og fitteutide. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Skjer med drittvista. Kjører konstant i fuckings testfittemodus som gjør at bluescreen popper opp i tid og fitteutide. Det er fordi Vista er Win7-beta. 4 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Apropos dårlige reklamer.. FAEN ta den nye mobilreklamen hvor de kontorrottene plutselig begynner å synge på Olsenbanden-melodien. Satans feminister. Endret 16. juni 2010 av Frdlr 5 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Pakkis Mange isfjell i Drammen? Det er godt og varmt her nå, så isen er smeltet forlengst. For det frste bør du omtale våre nye landsmenn i en mer høflig og ikke-rasistisk tone, i hvert fall dem uten rulleblad. For det andre plager det ikke meg hvilken nasjonalitet eller hudfarge de har, sålenge de oppfører seg bra. Om innvandrere topper kriminalstatistikken mer i Drammen enn andre steder, har jeg ikke tall på. Men i så fall er det bedre å kalle Drammen for en møkkaplass grunnet kriminalitet, enn å kalle drammen en møkkaplass grunnet pakkiser. At folk syns at å si pakkis og neger er rasistisk. Eh.. neger kan diskuteres. Men pakkis startet som et negativt, ergo rasistisk, begrep. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Apropos dårlige reklamer.. FAEN ta den nye mobilreklamen hvor de kontorrottene plutselig begynner å synge på Olsenbanden-melodien. Satans feminister. ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Små drittunger på youtube som legger ut drittfilmer som blander seg blandt de seriøse filmene. Ser etter review og på topp 5 dukker en liten drittunge opp. Hvor er drittunge filteret? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) At i noen av kategoriene her på forumet er det forskjellige grupper med folk som har tatt over hele greia. Hvis man spør om noe der, ender det nesten alltid i en flamewar, fordi folkene som "eier" kategorien alltid skal ha rett. Endret 17. juni 2010 av bollerbrus 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Stikk av a bollerbrus. Du hører ikke til her :!: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Og du da, du er født feil vei! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 OT-baren er min og alle dere har AIDS! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Løsning: Steng vindu og sov uten dyne. Eventuelt et laken funker strålende. Fysjameg. Å sove i sånne laken man får sydover er grusomt. Dyne > laken. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 At det er umulig å finne et par solbriller som jeg har lyst på ( type de Sarah Connor bruker i Terminator 2 ) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser på Mythbusters, og ordet "poop" ble sensurert, både lyden og munnen. USA, dø. Nå. Jeg hater USA og alle kristne fittehølene. Religion må dø for faen, jeg blir syk av det. Jeg hater det. Høh? Det ble ikke sensurert hos meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 At det er umulig å finne et par solbriller som jeg har lyst på ( type de Sarah Connor bruker i Terminator 2 ) Sportsbutikk rundt påsketider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Solbrillene Sarah Connor brukte under Terminator 2 har gått ut av produksjon for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Får da kjøpt noe som ligner. Ser dem hver påske når skiidiotene skal på fjellet for å være idioter på planker. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 De som ser ut som sveisebriller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg