Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bergene nøtt reklamen.

De intervjuer liksom folk på gata, så er det noen som sier at det er mye nøtter, OG mye sjokolade.

Det går ikke an, det er en selvmotsigelse.

I slike tilfeller ser man alltid på mengden nøtter i forhold til hvor mye sjokolade det er.

Hvis det er mye sjokolade kan det altså ikke være mye nøtter også.

Forbanna idiotisk.

Skremmer vekk kunder med slik dumhet.

Er ikke noe som hindrer meg i å starte reklamebyrå ser jeg, ikke mye å konkurrere mot der.

Endret av bollerbrus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

faktisk, noe som irriterer meg grenseløst er vis noe står oppå fryseren når jeg skal ta ut noe fra den...

da må jeg flytte så mye vekk før jeg kan åpne lokket-.-

Lenke til kommentar

Bergene nøtt reklamen.

De intervjuer liksom folk på gata, så er det noen som sier at det er mye nøtter, OG mye sjokolade.

Det går ikke an, det er en selvmotsigelse.

I slike tilfeller ser man alltid på mengden nøtter i forhold til hvor mye sjokolade det er.

Hvis det er mye sjokolade kan det altså ikke være mye nøtter også.

Forbanna idiotisk.

Skremmer vekk kunder med slik dumhet.

Er ikke noe som hindrer meg i å starte reklamebyrå ser jeg, ikke mye å konkurrere mot der.

Det skal også være så troverdig med de "tilfeldige" folka på gata. Jeg blir flau på deres vegne. Vi kan starte reklamebyrå i lag. Jeg har flere ideer. :D

Lenke til kommentar

Når jeg lukker vinduet blir det glohett og når jeg åpner det blir det instant iskald! ER DET MULIG!

http://www.expert.no/Search/ProductList.aspx?Keywords=vifte

Hvorfor i alle dager funker ingen av knappene her mens jeg skriver innlegg?? Det skjer ikke en drit om jeg trykket på "smily", legg til link, youtubevideo eller laste opp bilde...

Ikke kan jeg spørre heller fordi "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her".... ARGH.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Det skal også være så troverdig med de "tilfeldige" folka på gata. Jeg blir flau på deres vegne.

Har irritert meg over den delen jeg og. De har liksom passet på å samle sammen en gruppe "tilfeldige" folk for å dekke så bredt spekter av det man kan møte på som mulig. De har med en mørkhudet, en treningsfanatiker i kondomdrakt, to ungdommer jeg ærlig talt ikke vet hvor jeg ellers vil finne (de ser jævlige ut ihvertfall) og mer jeg ikke husker akkurat nå.

Samme med Kims-reklamen. Jeg har irritert meg over at det sitter én unge, én av asiatisk opprinnelse og én av afrikansk opprinnelse der, pluss de hvite. Det er så frustrerende at reklamer på død og liv skal være så politisk korrekte som mulig.

Red.: Jeg sier så definitivt ikke at jeg har noe som helst imot mennesker av annen opprinnelse, her afrikansk og asiatisk.

Jeg irriterer meg dog også over at hadde jeg ikke redigert inn denne delen kunne jeg bannet på at noen ville poengtert at jeg er en tvers igjennom rasist.

Endret av Saft Suse
  • Liker 5
Lenke til kommentar

http://no.wikipedia.org/wiki/Pakkis

Mange isfjell i Drammen? Det er godt og varmt her nå, så isen er smeltet forlengst.

For det frste bør du omtale våre nye landsmenn i en mer høflig og ikke-rasistisk tone, i hvert fall dem uten rulleblad.

For det andre plager det ikke meg hvilken nasjonalitet eller hudfarge de har, sålenge de oppfører seg bra.

Om innvandrere topper kriminalstatistikken mer i Drammen enn andre steder, har jeg ikke tall på.

Men i så fall er det bedre å kalle Drammen for en møkkaplass grunnet kriminalitet, enn å kalle drammen en møkkaplass grunnet pakkiser.

At folk syns at å si pakkis og neger er rasistisk.

Lenke til kommentar

Har irritert meg over den delen jeg og. De har liksom passet på å samle sammen en gruppe "tilfeldige" folk for å dekke så bredt spekter av det man kan møte på som mulig. De har med en mørkhudet, en treningsfanatiker i kondomdrakt, to ungdommer jeg ærlig talt ikke vet hvor jeg ellers vil finne (de ser jævlige ut ihvertfall) og mer jeg ikke husker akkurat nå.

Samme med Kims-reklamen. Jeg har irritert meg over at det sitter én unge, én av asiatisk opprinnelse og én av afrikansk opprinnelse der, pluss de hvite. Det er så frustrerende at reklamer på død og liv skal være så politisk korrekte som mulig.

HAHAHA,tenkte akkurat det samme. Ingen vennegjenger ser sånn ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den reklamen er kjempemorsom. Det er ingen vennegjenger som sitter og synger mens de ser på TV, heller.

Eh, jo? Ikke vært på nach før merker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...