Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg hater folk som irriterer seg over bagateller og småting. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nå irriterte du deg over deg selv Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 At det er umuleg for folk i dette huset å BANKE PÅ. Fyfaen. Eg har ikkje akkurat mykje å skjule, men om ein ligger halvdaud i senga i berre underbukser med dyna oppnedsidelengsinnut på føtene og prøvar å vakne, kan vel folk for faen halde seg ute. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Når jeg spør folk om noe, samme hva, og de responderer med "HÆ?". Ikke vet jeg om de har hørt det, om de har skjønt hva jeg mente, eller om de ble fornærmet. Det er rett og slett bare irriterende. I lol'd! Ikke for å være slem eller noe, men det er bare så morsomt noen ganger når folk virkelig ikke forstår hva en person sier, så blir den personen så frustrert. Over til topic: De jævla vuvuzelaene irriterer. Skulle vært bannet fra hele VM. Endret 16. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Har det samme problemet, svelemoe, og det er irriterende! Lillebroren min er verst på dette. Han bare braser inn på rommet mitt. Er heldig at jeg ikke har blitt tatt i min litt private seanse enda Endret 16. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Alt det snakke om at dagens ungdommer er late, gidder ikke gjøre noe, borskjemte, vil ikke ha jobb. Tenk; ALLE stedene jeg har søkt, og mange av venenne mine må man "være 18 år". Greit, men se til helvete å klag over at vi ikke vil jobbe da! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 En grunn til at det er lås på døra Vertical Programmer som ikke inneholder uendlig med CTRL + Z irriterer meg langt utti svarte natta. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) En grunn til at det er lås på døra Vertical Gjett kva som skjer om eg låser. Mor mi blir paranoid og mistenkjer så klart at eg ser på det verste som fins i verden, i følge henne. Endret 16. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det hørtes jo spennende ut. Låse døra og lage mange rangle lyder. Til slutt velter du en stol og lager en gurgle lyd. Nei, uff det blir litt... veldig slemt gjort. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lillebroren min irriterer seg nok over at jeg glemmer å løse baderomsdøra når jeg må drite. Han braser inn og blir dritsur, mens jeg ler like hardt hver gang. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke varemerker som blir sensurert i forhold til kristne, men "banneord" og ord generelt. Jeg sier svært ofte "hæ" når jeg vet hva folk sier. Jeg bare sier "hæ" som en refleks før jeg rekker og prosessere setningen, som da skjer veldig fort. Ja og det er en irriterende refleks. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lillebroren min irriterer seg nok over at jeg glemmer å løse baderomsdøra når jeg må drite. Han braser inn og blir dritsur, mens jeg ler like hardt hver gang. Imens du driter? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Når du ler så truger du. Ikke dumt på dritern det. Enig i det Snublefot. Endret 16. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Sant Mora mi blir også helt gæren når jeg låser døra på rommet mitt. Litt privatliv, takk. Spesiellt når jeg har en lillebror på 11 som sitter på rommet mitt vær eneste dag og spiller Assassin's Creed 2. Endret 16. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Spesiellt når jeg har en lillebror på 11 som sitter på rommet mitt vær eneste dag og spiller Assassin's Creed 2. Forstår han godt! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lag en lapp til dørklinka som sier; "Maserer gladlaksen. Vennligst ikke kom inn på rommet" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Lag en lapp til dørklinka som sier; "Maserer gladlaksen. Vennligst ikke kom inn på rommet" Tror nok det hadde lagd en passe laber stemning rundt meg i huset da @ Enzyme X Nei! Ikke gi han forståelse. Han har til og med runnet AC2 alene, og nå spiller han flere timer i strekk for å ta livet av vakter.. Endret 16. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Haha, ser for meg overskriftene i lokalavisen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lillebroren min irriterer seg nok over at jeg glemmer å løse baderomsdøra når jeg må drite. Han braser inn og blir dritsur, mens jeg ler like hardt hver gang. Imens du driter? Dritten renner ikke konstant ut av baken min, men jeg ler mens jeg fortsatt sitter på potta. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Atter en gang klikker 3DS max uten grunn. Dritt ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg