FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Det flytter like mange innvandrere inn i landet som det blir født barn i norge. Uansett så er "neger" og "nigger" ord for "svart". "niger" er fra latinsk og som andre ord dratt gjennom flere språk og havnet som "neger" i Norge. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Var en dag i kantina her... Jeg og noen kompiser spurte om de hadde noen svidde vafler vi kunne få gratis. Da sa dama i kantina: "Ja, vi har noen negervafler her ja!" Og noen av kameratene mine begynte sånn: "Sånt sier man ikke! bla bla bla, bla blabla!" Faen jeg ble flau. Er da ikke noe galt i å si det der. Får man gratis vafler, så holder man kjeft. 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kompisen din er nok en av de, som mener alle ord som neger, og ting som kritiserer innvandrere er rasistisk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Jadda, bare legg meninger i munnen på en du ikke kjenner. Funker alltid veldig bra på nettet. Selvsagt kan man kritisere enkeltindivider for handlinger de faktisk har begått. Uavhengig av hvilken farge de har. Men man må være forsiktig med generalisering. Ellers får man påstander om at alle pakkisene er småkriminelle. Endret 16. juni 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Får man gratis vafler, så holder man kjeft. What he said. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Krangling mellom passepåandre-folk, ignorante og bedrevitere er noe så grenseløst irriterende. Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 16. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2010 Ser på Mythbusters, og ordet "poop" ble sensurert, både lyden og munnen. USA, dø. Nå. Jeg hater USA og alle kristne fittehølene. Religion må dø for faen, jeg blir syk av det. Jeg hater det. 13 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De kristne folka i USA sitter og nistirrer på skjermen for så å ringe inn og klage på ethvert ord som oppfattes som ekkelt, etc. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ser på Mythbusters, og ordet "poop" ble sensurert, både lyden og munnen. USA, dø. Nå. Jeg hater USA og alle kristne fittehølene. Religion må dø for faen, jeg blir syk av det. Jeg hater det. I tillegg må de jo sensurere alle merkevarer. F.eks om en drikker en øl så sensurerer de ølmerket. Happens all the time. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Joda, men det har med lovverk å gjøre. Ordet "poop" derimot, hvorfor i HELVETE skal man sensurere det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ordet "poop" derimot, hvorfor i HELVETE skal man sensurere det? I find these words offensive, please censor it Endret 16. juni 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
L2R Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) JEG HATER: - Folk som vaier med andre lands flagg på 17. mai. Skyt dem på Akershus festning! - Folk som ikke er norske som går med bunad - Folk som ikke takker når man gjør noe høflig for dem (åpner døren etc) - Folk med dårlige bord-manerer - Orddeling og generelle skrivefeil (+ voksne som skriver som småunger) - Folk som går med fake klokker - Folk som gjerne venter 5/10/15 min etter avtalt tidspunkt med å komme ut til bilen HVER gang du kommer for å hente dem - Trygdesnyltere og innvandrere som snylter på det norske velferdssystemet - Folk som sier at de hører etter, men tydeligvis ikke gjør det - Folk som ikke har de aller mest grunnleggende kunnskaper om verdenssamfunnet og ikke er noe oppdatert overhode - Folk som tror de blir "keege" ved å ta med polets billigste champis på fest og skryte av det Endret 16. juni 2010 av L2R 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg hater folk som kikker stygt ikke svarer når jeg sier takk til folk. "Takk" sier jeg og personen svarer med "hmf." Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Varemerker sensureres ikke med hensyn til de kristne. TV-kanalen ønsker neppe å reklamere for Coca-Cola uten å få betalt for det. Derfor drikker Adam Savage kun Mythbusters-Cola. I tillegg så har de et ganske sykt rettssystem der borte, så hvis de uforvarende sa noe stygt om produktet, kunne de bli sakskt. Eller noen som lærte et nytt bruksområde for Cola på Mythbusters, kunne saksøke enten TV-kanalen eller Coca-Cola hvis de skadet seg på eksperimentet. De er temmelig paranoide der borte. Endret 16. juni 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Dårlig vær irriterer som et faen for tiden. . Side 2222! Endret 16. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Når jeg spør folk om noe, samme hva, og de responderer med "HÆ?". Ikke vet jeg om de har hørt det, om de har skjønt hva jeg mente, eller om de ble fornærmet. Det er rett og slett bare irriterende. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Ikke varemerker som blir sensurert i forhold til kristne, men "banneord" og ord generelt. Jeg sier svært ofte "hæ" når jeg vet hva folk sier. Jeg bare sier "hæ" som en refleks før jeg rekker og prosessere setningen, som da skjer veldig fort. Endret 16. juni 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg