Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
At jeg kom opp i bedriftsøkonomi idag. Alt hadde vært bedre! Jeg mener, eksamen i bedriftsøkonomi! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen!

8690661[/snapback]

You and me,brother... the same shait :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettslære er helt jævlig. xD

Jeg kan legge til en liten klage selv, NTNU har nemlig klart å ødelegge eksamen på opp til flere måter. Mangel på engelske hefter, lærere og medstudenter som pratet høyt og fritt seg imellom, telefoner som ringte og flere tilfeller av juks som ikke ble slått ned på, i tillegg til dokumentere feil i fasiten, gjør årets eksamen til et mysterie. Jeg håper de ordner opp i det.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Fjortiss jenter som sitter og plaprer om når de har vært fulle, gutter eller baksnakker andre mens de sitter på bussen :no: Og de snakker ikke akkuratt lavt heller. Satt forand noen slike i går hjem fra skolen. Noe av det mest iriterende jeg vet om når jeg må sitte og høre på i nesten en time hjem  :thumbdown:

8678292[/snapback]

Enig! :thumbdown:

Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? :wee:

8679980[/snapback]

ikke snakk engang! En jente i klassen vår, "Å JEG VAR FULL I HELGA OOOO JEG KLINA MED EN 18 ÅRING! OOOO JEG ER SAMMEN MED EN 17 ÅRING HAHAHA!" hater de så indelig, STIKK OG BRENN!

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fjortiss jenter som sitter og plaprer om når de har vært fulle, gutter eller baksnakker andre mens de sitter på bussen :no: Og de snakker ikke akkuratt lavt heller. Satt forand noen slike i går hjem fra skolen. Noe av det mest iriterende jeg vet om når jeg må sitte og høre på i nesten en time hjem  :thumbdown:

8678292[/snapback]

Enig! :thumbdown:

Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? :wee:

8679980[/snapback]

ikke snakk engang! En jente i klassen vår, "Å JEG VAR FULL I HELGA OOOO JEG KLINA MED EN 18 ÅRING! OOOO JEG ER SAMMEN MED EN 17 ÅRING HAHAHA!" hater de så indelig, STIKK OG BRENN!

8693933[/snapback]

Den der er jeg enig med! :p

Lenke til kommentar

Liste over hva som irriterer meg:

- Folk som tror de er så jævla mye bedre enn andre. I noen tilfeller kan selvtilitten desverre bli FOR god...

- Folk som prøver å prakke ting på andre, det være seg religion, moter, helseråd o.s.v...

- Horete og utro folk...

- Ekstreme avholdsfolk som ikke godtar at andre drikker, røyker o.s.v...

- Folk som ikke tåler å høre et banneord uten å freake ut...

- Skolefreaker som ikke nøyer seg med selv å være gode på skolen, men også maser om at alle andre må gjøre lekser og arbeide hardere...

- Folk som råkliner når det er en annen venn (stakkar) til stedet... Burde da gå an å ta litt hensyn...

- Folk som forbinder alle som hører på metal og kler seg i svart med satanister...

- Folk som himler med øynene og gjør narr av musikken jeg liker, uten å egentlig ha peiling...

- Folk som tror de er SÅ metal at å gjøre narr av eksempelvis "fake" metal som Slipknot, Korn o.s.v og fansen deres er det morsomste i hele verden...

- Overlykkelige folk. Tenker da på de som aldri kan holde kjeft om sin egen lykke og bare snakker om hvor bra alt og alle er (kan ikke hjelpe for det...)

- Folk som tror de er eksempelvis Eminem...

- Folk som sier lizzom i hver setning eller skriver det for den saks skyld...

- Folk som øyeblikkelig kritiserer andre, dersom de har noen skrivefeil, uten å en gang ta seg bryet å sjekke om det faktisk er en grunn til at personen skriver feil...

- Folk som spør meg om regnestykker når de vet så inderlig godt at jeg har problemer ift. det og hater slike spørsmål...

- Folk som mishandler og dreper dyr for moro eller forfengelighets skyld...

- Folk som sier æsj til alt...

- Homofobe mennesker...

- Folk som ser en person og sier "Æsj! Han/hun var stygg!" og ikke tenker på noe annet enn utseende...

Ja, er sikkert mer. Irriterer meg over så mye, men kan jo ikke skrive alt... :p

Lenke til kommentar

det som irriterer meg grenseløst, er mennesker som sier at cs source er bedre enn cs 1.6

uten andre argument enn "det er mye bedre grafikk" hitboxen er fucket på source, sikter du på beina treffer du hodet omtrennt! og haxing funker ikke en gang på source, alle som spiller 1.6 er nokk enige med meg her!

må ha mye mer skill på 1.6 og det er så mye mer gjennomtenkt spill enn source!

og en sjikkelig gamer vet at grafikk har ikke en drit å si i gaming, jeg kan game spill som har råtten grafikk og ha større glede av det enn mange nå tidens spill!

som feks "diablo 2", eller enda lenger bak i tid "leisure suit larry " 1-7 ofc. de nye sutter vilt :p men de gamle dos spillene eier!

ikke for å snakke om mario i dos og nintendo 64! fy faen det er morro det!

Blir serriøst arg på folk som er liksom sånn der grafikken teller mest!

Faen meg opplevelsen som teller ffs!

Lenke til kommentar
Blir serriøst arg på folk som er liksom sånn der grafikken teller mest!

Faen meg opplevelsen som teller ffs!

8697269[/snapback]

Det er jeg enig i. Men jeg spiller selv Source, og jeg hater at dere generaliserer oss Source-spillere på en veldig negativ måte :p

Dessuten er det bare unger og randoms som tenker "dette spillet er bedre fordi det er bedre grafikk."

Skal ikke lage en diskusjon her og nå, selv om det er veldig lett, men haxxing gjennom vegger hører egentlig ikke hjemme i skytespill. Men det er vel en del av sjarmen til spillet. Jeg har det veldig moro med 1.6 på LAN, though, så jeg har ingen spesielt negative ting å si om 1.6 :wee:

Og On Topic igjen:

Folk som henger rundt innganger og midt i ganger/trapper man går gjennom. Det er så jævla mange steder å velge der man kan sitte og loke, men de velger alltid å stå i en flokk der folk går forbi mest. Herre...

Lenke til kommentar
Og On Topic igjen:

Folk som henger rundt innganger og midt i ganger/trapper man går gjennom. Det er så jævla mange steder å velge der man kan sitte og loke, men de velger alltid å stå i en flokk der folk går forbi mest. Herre...

8699221[/snapback]

Inkluderer det også gamle damer som bare MÅ ha syklubb AKKURAT der den tingen du skal ha på butikken står, eller der du må forbi? Dette er gjerne den trangeste plassen i hele butikken, eller like ved inngangen så man ikke kommer seg inn uten å dytte dem?

Lenke til kommentar
Det er jeg enig i. Men jeg spiller selv Source, og jeg hater at dere generaliserer oss Source-spillere på en veldig negativ måte :p

Dessuten er det bare unger og randoms som tenker "dette spillet er bedre fordi det er bedre grafikk."

Skal ikke lage en diskusjon her og nå, selv om det er veldig lett, men haxxing gjennom vegger hører egentlig ikke hjemme i skytespill. Men det er vel en del av sjarmen til spillet. Jeg har det veldig moro med 1.6 på LAN, though, så jeg har ingen spesielt negative ting å si om 1.6 :wee:

må bare si en ting, det er logisk med kraftig nokk våpen å skyte gjennom trekasser og tre dører, og jo i et sjikkelig high skill spill så burde hax være en viktig faktor, fra å høre fot trinn til og derreter plasere skudd perfekt gjennom vegger, er en prestasjon i seg selv, men kan ikke si at jeg ser på source gamere som en negativ gruppe gamere, jeg var source gamer før jeg fikk lyset for øyna, og jeg var en av de jeg hater sterkt nå selv :p men for all del et lite tips, prøv ut 1.6 litt grundigere bli med i en clan og hold på litt med haxing og for å få inn det lille ekstra last ned en "cpl gui(sjikkelig config til spillet så gjør at selve prestasjonen av spillet blir bedre, sikrere aim osv.." "hltv models (ikke lov på turneringer for noen jævler påstår at våpenet kommer frem fortere viss man har hltv models)(hltv models gjør at istedet for å se animasjonene når du drar frem et våpen så kommer heller det opp med en gang men du kan ikke fyre det av før den animasjonen som skulle ha vært der er ferdig, utrolig deilig mod btw) og til sist "cz-modelfix"(en fix som gjir de gode gamle 1.6 skinsa som steam har fucka opp nå i det siste) prøv ut sjikkelig 1.6 så blir du lett en bedre spiller... men det var nokk ot.. måtte bare si det:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...