Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hytta har ikke innlagt vann eller dass, men den har et solcelle panel hvis man er heldig :p

Hytten er hus nr.2

Hytten er kult, Hytta er for freaks fra Drammen. Det eneste bra med Drammen er at man har bygget en stor bro over hele forbanna Drammen, sånn at jeg kan holde pusten gjennom byen når jeg og kompisene mine kjører cabriolet nedover til Kragerø om sommeren.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hytter er for mammadalter. Ekte nordmenn drekker seg dritings til de sovner med trynet i en maurtue. Hagler det golfballer så dreper vi den svakeste og lager telt av huden hans.

Eventuellt, så drar vi på chartertur til syden, fuck yeah!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cowboy Bob:

Drammen er en fin plass.

Før pleide man å si "Det er bedre med en dram (drink) i timen, enn en time i Drammen".

Men da var Drammen en møkkaplass, og elva var stygg og forurenset.

De senere årene har politikerne i Drammen brukt milliarder på å forbedre byen. Penger noen sikkert vil hevde hadde vært bedre brukt på sykehusplasser. Men resultatet er en meget vakker by.

Moss, derimot. Lurer på om den møkkaplassen noen gang vil ta grep.

Lenke til kommentar

http://no.wikipedia.org/wiki/Pakkis

Mange isfjell i Drammen? Det er godt og varmt her nå, så isen er smeltet forlengst.

For det frste bør du omtale våre nye landsmenn i en mer høflig og ikke-rasistisk tone, i hvert fall dem uten rulleblad.

For det andre plager det ikke meg hvilken nasjonalitet eller hudfarge de har, sålenge de oppfører seg bra.

Om innvandrere topper kriminalstatistikken mer i Drammen enn andre steder, har jeg ikke tall på.

Men i så fall er det bedre å kalle Drammen for en møkkaplass grunnet kriminalitet, enn å kalle drammen en møkkaplass grunnet pakkiser.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skjer med verden? Vi kan jo for faen ikke gjøre forskjell på folk? Kan ikke omtale en person som er sort i huden som sort, eller en muslim som muslim fordi de er individer?!

Spiller da ingen rolle hvilken kultur de har, men kulturen er med på å skape verdiene til personen og kan gjenspeiles av gruppen.

Eneste en har lov til å si er at en person er hvit.

Mmmmmmmmmmmmmmm............

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier at 85% av de du ser i gatene i Drammen er pakkiser.

Betyr det at du sjekker rullebladet til alle disse, og at 85% av dem du ser har rulleblad?

Eller omtaler du folk som "pakkis" dersom de feiler Otto Jespersens fargetest?

fargekart_626070a.jpg

Hvis du trenger et ord som beskriver folk som er mørke i huden, er neppe "pakkis" det riktige ordet.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

http://no.wikipedia.org/wiki/Pakkis

Mange isfjell i Drammen? Det er godt og varmt her nå, så isen er smeltet forlengst.

For det frste bør du omtale våre nye landsmenn i en mer høflig og ikke-rasistisk tone, i hvert fall dem uten rulleblad.

For det andre plager det ikke meg hvilken nasjonalitet eller hudfarge de har, sålenge de oppfører seg bra.

Om innvandrere topper kriminalstatistikken mer i Drammen enn andre steder, har jeg ikke tall på.

Men i så fall er det bedre å kalle Drammen for en møkkaplass grunnet kriminalitet, enn å kalle drammen en møkkaplass grunnet pakkiser.

Det å si pakkis er ikke rasisme. Det er et kallenavn på noen som har opphav i en annen nasjon, ikke et folkeslag. Rasisme handler om raser, ikke innbyggere i en nasjon. En svenskevits er ikke rasisme, ei er kallenavn på svensker rasisme. Samme med pakistanere. En vits om pakistanere er ikke rasisme, ei er kallenavn på pakistanere rasisme.

Vær så snill, lær deg betydningen av begrepene du bruker, før du bruker dem.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...