Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah sweet products from Hewlett Packard. For å si det slikt. HP er permbanna fra mitt liv, det neste livet mitt, mine barns liv osv.

 

Jeg har sikkert samme skole-pc som deg og den suger så sinnssykt.

 

 

HP er banna her også, av en enkelt grunn: Mann MÅ demontere hele skitten for å renste vifta. :thumbdown:

Lenke til kommentar

en elendig skolepc (HP etellerannet) som treng restart ca 3 gang før den kan funger i kanskje 5 tima.. love it!

 

Problemet ligger ikke hos HP. Du har muligens lidd av ødelagt minne, som skjer på alle PCer nå og da, eller så har du installert noe crap på PCen din som ødelegger Windows sin oppstarts-prosess.

 

HP er banna her også, av en enkelt grunn: Mann MÅ demontere hele skitten for å renste vifta. :thumbdown:

 

Man MÅ ikke. :)

 

Åpne tastaturet og skyv et blad fra en stanley-kniv (eller noe annet flatt og tynt) mellom viften og kjøleribben.

 

 

 

Er ingen fan av HP selv, men de har gitt meg en grei PC som absolutt ikke er så forferdelig som alle skal ha det til. Men blir neppe HP på meg neste gang.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper 5+ HP-maskiner hver uka som plasseres diverse plasser i jobben min. Alle fungerer utmerket! Dette er nok et klassisk eksempel på PEBKAC. :)

 

Det irriterer forresten at jeg kjenner Gress-pollen for tiden. Ikke nok til å få meg til å snørre og nyse, men akkurat nok til at det klør infernalsk mye i nesen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Media og kommunikasjon på skolen min bruker HP Compaq 8510p. Drittmaskiner, nesten 90% har problemer med de.

 

Skole pc`n vår er Dell ett eller annet, og den funker bra. Bra med plass kjører alle programmer og spill :innocent:

 

Jeg har ikke hatt noen problemer med min skolepc, kjenner få som har hatt det. Til tross for at 90% av alle har mistet den i bakken flere ganger. Kanskje fordi Dell satser alt på å være en kompakt klump, enn design o.l.

 

On topic: Hater å glemme en lollipop på bordet mens jeg sitter på pc`n, gjorde det isted :!:

Endret av B-S-S
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...