djgudleif Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Foreldre som gir ungene sine fløyter. En som har gått rundt og fløytet i timesvis helt uten mål og mening utenfor her nå... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Naboungene er også fæle på det der. Året rundt kan de finne på og fløyte ute her i timer helt uten melodi og rytme. De har også en blokkfløyte de øver 'Lisa gikk til skolen' på nå og da. Helt forferdelig å høre på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) De virker nesten litt hjernedød når de fløyter ja... Er helt sikker på at jeg ikke dro rundt sånn når jeg var på den alderen, dro heller rundt om kring og over alt, enn å henge på lekeplassen utenfor huset. Har aldri sett de ungene andre steder enn utanfor her, og jeg er helt sikker på at de får lov til å ferdes litt lenger. De er ikke SÅ små. Lite fantasi! Høydepunktet må jo ha vært når de ringte på her og spurte om russekort. De gjorde det flere ganger. Samme ungene, hver eneste dag. Jeg begynte å ignorere dem, men da kom de inn i gangen min, og ropte etter meg. Wtf! Endret 13. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Neste gang du ser at de frekke ungene kommer setter du døra på vidt gap, setter deg på en stol i gangen og legger ei rifle e.l. over skuldrene. Når de kommer inn så setter du blikket i dem, da tenker jeg de holder seg unna. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Neste gang du ser at de frekke ungene kommer setter du døra på vidt gap, setter deg på en stol i gangen og legger ei rifle e.l. over skuldrene. Når de kommer inn så setter du blikket i dem, da tenker jeg de holder seg unna. SMART :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Flekker på veggen, øl, brus og masse annet dritt man merker og oppdager når man skal vaske gulvet på et rom som man ikke visste at det eksisterte Endret 13. juni 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Høydepunktet må jo ha vært når de ringte på her og spurte om russekort. De gjorde det flere ganger. Samme ungene, hver eneste dag. Jeg begynte å ignorere dem, men da kom de inn i gangen min, og ropte etter meg. Wtf! Ikke verre enn å klappe til en av de, så blir det slutt på slikt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Høydepunktet må jo ha vært når de ringte på her og spurte om russekort. De gjorde det flere ganger. Samme ungene, hver eneste dag. Jeg begynte å ignorere dem, men da kom de inn i gangen min, og ropte etter meg. Wtf! Ikke verre enn å klappe til en av de, så blir det slutt på slikt. Også ringer politiet på i stedet xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Grupper på Facebook som dette.. Herregud, merker at jeg blir forbanna Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Klarte og kutte meg i kneet i dag, så nå er nesten det eneste som kan gjøres er og sitte i ro. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Se hva slags rase admin er. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Klarte å kutte meg i kneet i dag, så nå er nesten det eneste som kan gjøres er å sitte i ro. Fikset Endret 13. juni 2010 av Jason Something 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Grupper på Facebook som dette.. Herregud, merker at jeg blir forbanna "Muhammed LeBron Sariteke(creator)" Ikke overrasket. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hater stygg software, faens dritt. Sitter i flere timer for å bare lage en prosjektfil, faens ubrukelig dritt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Grupper på Facebook som dette.. Herregud, merker at jeg blir forbanna "Muhammed LeBron Sariteke(creator)" Ikke overrasket. Tenkte det samme. Er vel ganske stygg generalisering, men men.. Er du en uheldig fyr som tilfeldigvis ikke hadde bilett akkuratt der og da? Hater du å måtte betale 900 spenn til staten for at du ikke hadde billett? Endret 13. juni 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 TV2 hadde et dypt hakk i plata istad og sendte en Hotel Cæsar-reklame FIRE ganger på rad. Og jeg greide ikke å switche. Ble bare sittende helt paralysert i ren irritasjon-forbauselse helt til spärrelden av umenneskelighet omsider var over. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Men hva faen da. Driten av en mobil sendte meldinga mi til helt feil person. Jeg vet godt at jeg valgte riktig navn før jeg sendte den. Er jo ikke rart jeg ikke har fått svar. Leste om dette for noen dager siden, at Android kan finne på å sende meldinger feil, og første meldingen jeg sender etterpå havner feil... Tør knapt sende meldinger med den nå. For de som lurer gikk meldingen til kunstlæreren min istedenfor ei jeg har noe på gang med. Ikke noe naughty da, heldigvis. Endret 13. juni 2010 av Saft Suse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Når naboene dryler på med Hits for Kids og Abba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg