Camron Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Småsår irriterer meg sinnsykt mye. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det irriterer meg at alle maser om denne jævla fjesboka støtt og stadig. 8678774[/snapback] QFT! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Saker og småting som irriterer meg: - Folk som tror Rammstein er nazistiske - Menyer som lopper folk for penger , og folk som er dumme nok til å kjøpe disse menyene*** - Generelt priser på for eks. Tusenfryd. At de skal ha betalt over 100 spenn for en jævla baconpølsemeny når man allerede har betalt en stiv pris for i det hele tatt å komme inn. - Bensinstasjoner som sier de holder døgnåpent, men om man kommer sulten bort på vei hjem fra ett sted på natta så vil de ikke slippe deg inn?? - Overdreven Smileybruk - Folk som får mora deres til å kjøpe klærene deres uten å i det hele tatt å ha sett på de - En mor som tror det tar 40 min å gå til skolen når det tar rundt 15. Så derfor maser så ekstremt på morran at man kommer på skolen i dårlig humør - Å våkne klokka 12:30 når skolen begynnte 08:00 ( På den over er det snakk om etter man har våknet så ikke sammenlign med denne ) - Folk som ikke tar hint - Wiggere - Folk som overhører samtaler på for eks. Bussen og kommenterer de. - Headsett som gjør vondt å ha på over lengre tid, kombinert med en mor som ikke liker høy (bra) musikk på høytalere - Dårlige kjøp generelt ** Bildet er tatt på tusenfryd, Legg merke til at: Triangelpølsemenyen koster 71,- Barnepølsemenyen koster 51,- Altså, 20 kroners forskjell.. Innhold i Triangel: Pølse i et pølsebrød Pommes Frittes ( lik størrelse som i Barnepølsemenyn ) Brus ( 0,4l ) Innhold i Barnepølsemenyen: Pølse Pommes Frittes ( lik størrelse som i Triangelmenyen ) Brus ( 0,4l ) Konklusjon : 20 spenn for et jævla pølsebrød?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Folk som tror Rammstein er nazistiske TRUE! "Så, hva slags musikk hører du på, da?" "Rammstein" "Æsj, de tyske naziene?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 at milan scorer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Så, hva slags musikk hører du på, da?""Rammstein" "Æsj, de tyske naziene?" 8684043[/snapback] Nazismen har sitt oppgav i Tyskland, Rammstein er et tysk band, ergo er Rammstein er gjeng nazister. Logisk. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå vet jeg ganske mye om Rammstein! Rammstein er mer eller mindre Nazistiske, Ramstein er en plass der Nazistene bombet! Oppkalt etter den hendelsen. Jeg kunne skrevet mer, men gidder ikke..skal ut å sykle Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nå vet jeg ganske mye om Rammstein! Rammstein er mer eller mindre Nazistiske, Ramstein er en plass der Nazistene bombet! Oppkalt etter den hendelsen. Jeg kunne skrevet mer, men gidder ikke..skal ut å sykle 8684850[/snapback] Hvordan gjør det bandet nazistisk? Hør og lær. Rammstein - Links 2 3 4. Endret 23. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ok.. For det 1. Så har R+ sitt navn fra en flyplass som heter Rammstein. Det stemmer. Men hvor i alle dager har du fra nazistene bombet denne flyplassen? Det er helt feil, det skjedde en flyulykke der som ikke hadde noe som helst med nazister å gjøre. Wikipedia : Rammstein takes its name indirectly from the western German town of Ramstein-Miesenbach, site of an airshow disaster in 1988. The band's signature song, the eponymous "Rammstein", is a commemoration of the tragedy that took place at the Ramstein Air Base. OG om det skulle vært en by der nazistene hadde bombet hadde jeg vel heller tolket det slik at Rammstein kaldte seg Rammstein til ære for byen . Hvordan gjør det bandet nazistisk? Hør og lær. Rammstein - Links 2 3 4. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I have stolen a kiss from hershe wanted to get it back I have not let her go again we melted into one piece it is just too right for me I am a beautiful bisexual two souls under my chest two genders, one lust Hermaphrodite, hermaphrodite Hermaphrodite, hermaphrodite I go differently through the day I am the most beautiful person of all I see marvelous things that were not apparent to me before I can make myself happy everyday I can send myself roses there is no second and no third one and one that is the same Hermaphrodite, hermaphrodite I am so in love Hermaphrodite, hermaphrodite I am so in love with myself One for me one for you is not how it is for me One for me one for you one and one that's me I am alone but not alone I can be together with myself Early I kiss my reflection And at night I fall asleep with myself When the others searched for girls I could already fertilize myself I am not even downhearted then When one tells me "fuck yourself" Hermaphrodite, hermaphrodite I am so in love Hermaphrodite, hermaphrodite I am so in love with myself One for me one for you is not how it is for me One for me one for you one and one that's me Dette er Lyric til sangen Zwitter på Mutter albumet. Den handler om Hermafroditter hvis du vet hva det er. Betyr det at alle i Rammstein er Hermafroditer? En annen ting er faktumet at Kona til guitaristen Richard Z. Kruspe er Jødisk. Om R+ hadde vært nazistiske så hadde ikke han gifta seg med en jødisk dame. edit: leifer så det holdt Endret 23. mai 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ehm.. Beviser mot nazi rykter: - 1. gitarister Richard Z. Kruspe-(Bernstein*) var lenge gift med en jøde. En nazist som gifter seg med en jøde ? Nei. Han er ikke nazist. - Links 2 3 4; Ja, sangen kan ha et nesten "nazi" image med marsjeringen på starten. Men hvis du tar en titt på hva de engentlig synger så finner du ut at sangen har en rent sosialistisk / kommunistisk handling. Alstå det helt motsatte av nazistisk som da er en EKSTREMT høyrerettet politik. Utdrag: "They want my heart on the right spot but then I look below it beats left there" Alstå; Folk vil ha meg på høyresida (f.eks nazisme), men når jeg ser ned (tenker meg grundig om) er hjerte fortsatt på venstresida. ( dvs. kommunisme eller andre former for sosialisme) Dette har også vokalist Till Lindermann (som dessuten lager tekstene) utalt i et intervju fordi folk hadde reagert med å tro at sangen var nazi. Ramstein er en plass der Nazistene bombet! Nei, Ramstein er ikke kjent for et sted der nazistene bombet. (kanskje de bombet der, men hvorofor bombe sin egen by?) Ramstein er en flyplass hvor det var en gang på slutten av 80 / starten av 90-tallet en stor flyulykke under et flyshow som tok mange liv. (Sangen Rammstein handler om dette) Hendelsen hadde inspirert bandmedlemmene så derfor kalte de bandet sitt for Rammstein. Se http://herzeleid.com/en/lyrics og se om du finner noen nazistiske budskap. Antaglig finner du bare smågrisete sanger om sexuelle fetisjer og sånt --- Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Å sovne på ettermiddagen, våkne og så få panikk ved å tro skolen snart starter. Har sjedd altfor mange ganger. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At uvitende idioter skriver at det er metall-musikk som har "påvirket" folk til å drepe andre folk. Da blir're bråk i heimen så fanden ryker på dør Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At uvitende idioter skriver at det er metall-musikk som har "påvirket" folk til å drepe andre folk. Da blir're bråk i heimen så fanden ryker på dør 8685962[/snapback] enig.. vet ikke helt om marlyn manson er akk metal.. men jeg så på en video hvor foreldrene angklaga at det var marlyn manson sin skyld at de to guttene drepte 12 mennesker ved Colomium? highschool.. fordi de hørte på Marlyn manson.. ehhhh Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 OT: For å være ærlig så tror jeg heller at Hip- Hop musikk kan påvirke enn metal. Tross alt framstiller det jo kult å gå rundt med våpen, være i fengsel, banke opp folk osv. Jeg sier ikke alle rappere men en del rap har det imaget. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Folk som ikke klarer å holde seg til emnet. Hint, hint... lag en egen tråd heller. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At uvitende idioter skriver at det er metall-musikk som har "påvirket" folk til å drepe andre folk. Da blir're bråk i heimen så fanden ryker på dør 8685962[/snapback] Merkelig nok så er det ikke så mange som sier det om Rap Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Så, hva slags musikk hører du på, da?""Rammstein" "Æsj, de tyske naziene?" 8684043[/snapback] Nazismen har sitt oppgav i Tyskland, Rammstein er et tysk band, ergo er Rammstein er gjeng nazister. Logisk. 8684662[/snapback] Jeg er med på den. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nazismen har sitt oppgav i Tyskland, Rammstein er et tysk band, ergo er Rammstein er gjeng nazister. Logisk.* Jeg er med på den. ALLE tyske band er nazistiske Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I was being sarcastic Endret 23. mai 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Irriterer meg over mopeder som bråker som et uvær og går styggdårlig. Spesielt når jeg går til skolen om morgenen og er trøtt og jævlig, så kommer den intense, hylende skjerende lyden forbi i sneglefart. Og i og med at jeg er trøtt og går halvveis i søvne så er lydene ekstra intense. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 At jeg kom opp i bedriftsøkonomi idag. Alt hadde vært bedre! Jeg mener, eksamen i bedriftsøkonomi! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Faen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg