Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saker og småting som irriterer meg:

- Folk som tror Rammstein er nazistiske

- Menyer som lopper folk for penger , og folk som er dumme nok til å kjøpe disse menyene***

- Generelt priser på for eks. Tusenfryd. At de skal ha betalt over 100 spenn for en jævla baconpølsemeny når man allerede har betalt en stiv pris for i det hele tatt å komme inn.

- Bensinstasjoner som sier de holder døgnåpent, men om man kommer sulten bort på vei hjem fra ett sted på natta så vil de ikke slippe deg inn??

- Overdreven Smileybruk

- Folk som får mora deres til å kjøpe klærene deres uten å i det hele tatt å ha sett på de

- En mor som tror det tar 40 min å gå til skolen når det tar rundt 15. Så derfor maser så ekstremt på morran at man kommer på skolen i dårlig humør

- Å våkne klokka 12:30 når skolen begynnte 08:00 ( På den over er det snakk om etter man har våknet så ikke sammenlign med denne :whistle: )

- Folk som ikke tar hint

- Wiggere

- Folk som overhører samtaler på for eks. Bussen og kommenterer de.

- Headsett som gjør vondt å ha på over lengre tid, kombinert med en mor som ikke liker høy (bra) musikk på høytalere :thumbdown:

- Dårlige kjøp generelt

** Bildet er tatt på tusenfryd, Legg merke til at:

Triangelpølsemenyen koster 71,-

Barnepølsemenyen koster 51,-

Altså, 20 kroners forskjell..

Innhold i Triangel:

Pølse i et pølsebrød

Pommes Frittes ( lik størrelse som i Barnepølsemenyn )

Brus ( 0,4l )

Innhold i Barnepølsemenyen:

Pølse

Pommes Frittes ( lik størrelse som i Triangelmenyen )

Brus ( 0,4l )

Konklusjon : 20 spenn for et jævla pølsebrød?!

post-120664-1179944555_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ganske mye om Rammstein!

Rammstein er mer eller mindre Nazistiske, Ramstein er en plass der Nazistene bombet! Oppkalt etter den hendelsen. Jeg kunne skrevet mer, men gidder ikke..skal ut å sykle  :tease:

8684850[/snapback]

Hvordan gjør det bandet nazistisk?

Hør og lær. Rammstein - Links 2 3 4.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Ok..

For det 1. Så har R+ sitt navn fra en flyplass som heter Rammstein. Det stemmer.

Men hvor i alle dager har du fra nazistene bombet denne flyplassen?

Det er helt feil, det skjedde en flyulykke der som ikke hadde noe som helst med nazister å gjøre.

Wikipedia :

Rammstein takes its name indirectly from the western German town of Ramstein-Miesenbach, site of an airshow disaster in 1988. The band's signature song, the eponymous "Rammstein", is a commemoration of the tragedy that took place at the Ramstein Air Base.

OG om det skulle vært en by der nazistene hadde bombet hadde jeg vel heller tolket det slik at Rammstein kaldte seg Rammstein til ære for byen :hmm: .

Hvordan gjør det bandet nazistisk?

Hør og lær. Rammstein - Links 2 3 4.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I have stolen a kiss from her

she wanted to get it back

I have not let her go again

we melted into one piece

it is just too right for me

I am a beautiful bisexual

two souls under my chest

two genders, one lust

Hermaphrodite, hermaphrodite

I go differently through the day

I am the most beautiful person of all

I see marvelous things

that were not apparent to me before

I can make myself happy everyday

I can send myself roses

there is no second and no third

one and one that is the same

I am so in love

I am so in love with myself

One for me

one for you

is not how it is

for me

One for me

one for you

one and one

that's me

I am alone but not alone

I can be together with myself

Early I kiss my reflection

And at night I fall asleep with myself

When the others searched for girls

I could already fertilize myself

I am not even downhearted then

When one tells me "fuck yourself"

I am so in love

I am so in love with myself

One for me

one for you

is not how it is

for me

One for me

one for you

one and one

that's me

Dette er Lyric til sangen Zwitter på Mutter albumet.

Den handler om Hermafroditter hvis du vet hva det er.

Betyr det at alle i Rammstein er Hermafroditer?

En annen ting er faktumet at Kona til guitaristen Richard Z. Kruspe er Jødisk.

Om R+ hadde vært nazistiske så hadde ikke han gifta seg med en jødisk dame.

edit: leifer så det holdt

Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

ehm.. Beviser mot nazi rykter:

- 1. gitarister Richard Z. Kruspe-(Bernstein*) var lenge gift med en jøde. En nazist som gifter seg med en jøde ? Nei. Han er ikke nazist.

- Links 2 3 4; Ja, sangen kan ha et nesten "nazi" image med marsjeringen på starten. Men hvis du tar en titt på hva de engentlig synger så finner du ut at sangen har en rent sosialistisk / kommunistisk handling. Alstå det helt motsatte av nazistisk som da er en EKSTREMT høyrerettet politik.

Utdrag:

"They want my heart on the right spot

but then I look below

it beats left there"

Alstå; Folk vil ha meg på høyresida (f.eks nazisme), men når jeg ser ned (tenker meg grundig om) er hjerte fortsatt på venstresida. ( dvs. kommunisme eller andre former for sosialisme) Dette har også vokalist Till Lindermann (som dessuten lager tekstene) utalt i et intervju fordi folk hadde reagert med å tro at sangen var nazi.

Ramstein er en plass der Nazistene bombet!

Nei, Ramstein er ikke kjent for et sted der nazistene bombet. (kanskje de bombet der, men hvorofor bombe sin egen by?) Ramstein er en flyplass hvor det var en gang på slutten av 80 / starten av 90-tallet en stor flyulykke under et flyshow som tok mange liv. (Sangen Rammstein handler om dette) Hendelsen hadde inspirert bandmedlemmene så derfor kalte de bandet sitt for Rammstein.

Se http://herzeleid.com/en/lyrics og se om du finner noen nazistiske budskap. Antaglig finner du bare smågrisete sanger om sexuelle fetisjer og sånt ---

Lenke til kommentar
At uvitende idioter skriver at det er metall-musikk som har "påvirket" folk til å drepe andre folk. Da blir're bråk i heimen så fanden ryker på dør :)

8685962[/snapback]

enig.. vet ikke helt om marlyn manson er akk metal.. men jeg så på en video hvor foreldrene angklaga at det var marlyn manson sin skyld at de to guttene drepte 12 mennesker ved Colomium? highschool.. fordi de hørte på Marlyn manson..

ehhhh

Lenke til kommentar
"Så, hva slags musikk hører du på, da?"

"Rammstein"

"Æsj, de tyske naziene?"

8684043[/snapback]

Nazismen har sitt oppgav i Tyskland, Rammstein er et tysk band, ergo er Rammstein er gjeng nazister. Logisk.

8684662[/snapback]

Jeg er med på den.

Lenke til kommentar
Nazismen har sitt oppgav i Tyskland, Rammstein er et tysk band, ergo er Rammstein er gjeng nazister. Logisk.

*

Jeg er med på den.

ALLE tyske band er nazistiske

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I was being sarcastic :ohmy:
Endret av _Magnus_
Lenke til kommentar

Irriterer meg over mopeder som bråker som et uvær og går styggdårlig. Spesielt når jeg går til skolen om morgenen og er trøtt og jævlig, så kommer den intense, hylende skjerende lyden forbi i sneglefart. Og i og med at jeg er trøtt og går halvveis i søvne så er lydene ekstra intense.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...