Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jenter som prøver hardt å være spesielle (Ikke føl deg truffet martita, jeg tenkte på dette før jeg var innom tråden).

 

Jeg tenker på slike jenter som kaller seg selv Wowgamerpeniseplejente17 og går rundt å lager bråk og styr, legger hat på enkelte og kommer i heftige diskusjoner om nonsense. De er gjerne selverklærte bifil og går ofte med "mindbrusting" klær som en shorts på hodet eller hva enn som skulle være fightthepowahhippy-mote.

 

Edit: Og jenter som ber om oppmerksomhet. Legger ut bilder i utfordrende klær hvor som helst og ofte.

 

 

*host*

 

 

MAO: Enig!

 

 

Mao.JPG

 

Hurr durr!

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

At musehjulknappen har sluttet å funke.. ARRGGGGG :mad: :mad:

Nå funker ikke hjulet i det hele tatt! FAEN!!

 

Yess!! hjulet funker, selv om det fortsatt ikke går ann å trykke ned på den.. Blir nok en mail til komplett.no nå.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Folk som piratkopierer berre fordi dei har lyst og aldri brukar pengar, sjølv om dei har mange tusen å bruke. Eg lasta ned fallout 3. Eg kjøpte det. Eg lasta ned Bad Company 2. Eg kjøpte det. Får eg sjansen til å kjøpe noko eg også kan laste ned, kjøper eg det heller. Lastar eg ned noko, prøvar eg å kjøpe det etterpå.

Fallout 3 er no på tilbod på steam. Hadde eg nemnt det til mine bekjente, og foreslått at dei burde kjøpe det fordi dei lasta det ned og likte det, hadde dei fått seg ein god latter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som piratkopierer berre fordi dei har lyst og aldri brukar pengar, sjølv om dei har mange tusen å bruke. Eg lasta ned fallout 3. Eg kjøpte det. Eg lasta ned Bad Company 2. Eg kjøpte det. Får eg sjansen til å kjøpe noko eg også kan laste ned, kjøper eg det heller. Lastar eg ned noko, prøvar eg å kjøpe det etterpå.

Fallout 3 er no på tilbod på steam. Hadde eg nemnt det til mine bekjente, og foreslått at dei burde kjøpe det fordi dei lasta det ned og likte det, hadde dei fått seg ein god latter.

Enig. Folk har jobbet i flere år på å utvikle et så genialt spill som f.eks Fallout 3 (for de som spiller det altså) og da fortjener de faen meg å få noe tilbake for det. Irriterer meg både grønn og blå over det der. Sånn er det med musikk og film også. Jeg har fortalt vennene mine at hvis jeg laster noe ned så er det bare for å se hvordan det er. Liker jeg det, så kjøper jeg det så snart muligheten byr seg. Men de ler bare av at jeg er så "pysete" og "goodie-goodie-two-shoes" pga det. De vil rett og slett ikke høre. Gah.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...