Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Livet er meningsløst, et blankt ark. Derfor gjør man akuratt som man vil og skaper sin egen mening.

 

En dude som var født uten armer og bein, men han gjorde det beste ut av det og lever et fullverdig liv.

En som fikk slag og ble lam i hele kroppen, bare det ene øyet fungerte.

Han begynte å skrive bok FFS.

 

Hva slags problemer har egentlig de som har alle lemmer inntakte, og har hele A4-arket til disposisjon? Vi har jo alle verdens muligheter! Noen har bare en brøkdel av dette her arket, det ble revet i biter rett foran øynene på dem. Men de har akuratt plass til å tegne bittesmå hjerter.

 

Men jeg skjønner at noen opplever alle slags former for tragedier i livet, og det er ikke meningen å støte dere som opplever det og si at det er så enkelt.

Dette innlegget er rettet mot folk som skaper sine egne problemer ved å tenke negativt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Livet er meningsløst, et blankt ark. Derfor gjør man akuratt som man vil og skaper sin egen mening.

 

En dude som var født uten armer og bein, men han gjorde det beste ut av det og lever et fullverdig liv.

En som fikk slag og ble lam i hele kroppen, bare det ene øyet fungerte.

Han begynte å skrive bok FFS.

 

Hva slags problemer har egentlig de som har alle lemmer inntakte, og har hele A4-arket til disposisjon? Vi har jo alle verdens muligheter! Noen har bare en brøkdel av dette her arket, det ble revet i biter rett foran øynene på dem. Men de har akuratt plass til å tegne bittesmå hjerter.

 

Men jeg skjønner at noen opplever alle slags former for tragedier i livet, og det er ikke meningen å støte dere som opplever det og si at det er så enkelt.

Dette innlegget er rettet mot folk som skaper sine egne problemer ved å tenke negativt.

 

Nettopp! +1 for å si de mest sanne ordene som kan skrives!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg våkna til at all maten min er kasta. I det minste redda jeg isvannet, en boks fjellvann med sitron og lime-juice og to små flasker brus. Virkelig noe å leve på. -_-

 

whaat? why?

Lenke til kommentar

Fokuser på det positivet i livet ditt, da demper du det dårlige.

 

Bare livet i seg selv er en grunn til å være glad!

Hva med å fokusere på det dårlige og sette mer pris på det positive i livet?

 

hva med å fokusere på det man kan gjøre noe med og leve akkurat nå og ikke om 10 år.

 

Man har brukt lang tid på å utdanne seg og det er jobb hele dagen lang. Også får man kreft eller andre ting i livet skjer som får deg til å tenke at du ikke har fått noe spesielt ut av livet ditt enn en god utdannelse

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Jenter som fisker etter oppmerksomhet. Joda, mange av det mannlige kjønn også, men det er stort sett jenter som gjør det. Det har helt motsatt virkning på meg. Forøvrig veldig glad for at jeg ikke har denne evige trangen til å til enhver tid bli påminnet at jeg eksisterer.

Lenke til kommentar

Jenter som fisker etter oppmerksomhet. Joda, mange av det mannlige kjønn også, men det er stort sett jenter som gjør det. Det har helt motsatt virkning på meg. Forøvrig veldig glad for at jeg ikke har denne evige trangen til å til enhver tid bli påminnet at jeg eksisterer.

 

Helt enig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...