Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk i klassen pirker på unødvendige ting. Si at læreren skriver en ubetydelig feil på tavla:

 

"Det er er flere grunner til dette"

 

Så _må_ de påpeke feilen.

"Lærer, er det meninga at det skal stå "er" to ganger??"

 

Ja, hun bare skrev det for moro skyld; at hun skrev "er" to ganger med vilje er jo høyst sannsynlig.

NEI FOR FAEN, DERE KASTER BARE BORT TID VED Å SPØRRE. BRUK HØNSEHJERNEN DERES OG TENK LOGISK, JÆVLA FITTETROLL.

Lenke til kommentar

Når folk i klassen pirker på unødvendige ting. Si at læreren skriver en ubetydelig feil på tavla:

 

"Det er er flere grunner til dette"

 

Så _må_ de påpeke feilen.

"Lærer, er det meninga at det skal stå "er" to ganger??"

 

Ja, hun bare skrev det for moro skyld; at hun skrev "er" to ganger med vilje er jo høyst sannsynlig.

NEI FOR FAEN, DERE KASTER BARE BORT TID VED Å SPØRRE. BRUK HØNSEHJERNEN DERES OG TENK LOGISK, JÆVLA FITTETROLL.

 

Ah, grunnskolen. Husker det var slik hver eneste time, på allmenn er det annerledes for min del, heldigvis.

Lenke til kommentar

At sjølvtilliten min er på veg ned igjen.

 

Du gløder.

Du kan greie alt.

Du har en helt vill indre styrke, og det meste du noen gang har brukt av den er 0.2%.

Kapasiteten bare ligger der og venter på at du skal bruke den.

 

Du former ditt eget liv.

Se på hendene dine. Tenk at livet er som leire. Du kan forme det, og du bestemmer ALT som skal skje, og hvordan alt skal være.

Du bestemmer også hvordan du skal føle deg.

 

Om selvtilliten er på vei ned, LAT som den er på vei opp.

Alt starter med en tanke. Én god tanke avler flere gode tanker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du bestemmer også hvordan du skal føle deg.

Denne er jeg ikke heeelt enig i. Man kan ikke bare trykke på en knapp så er den vonde følelsen borte. Det er derfor jeg hater følelser og hvordan man føler seg; man kan ikke kontrollere det.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Det er ikke så enkelt at bare det å leve skal gjøre en glad. Problemer i livet overskygger dette totalt. Om man har en kropp full av plager og sykdom og/eller er en fattig jævel uten dame osv osv, hvordan kan man da være glad i selve livet når det faktisk er hele grunnlaget for å skape problemene? Og livet, eller denne "formen", har man kun i en brøkdel av universets tid, dvs. det er heller unntaket enn regelen. Kan jo risikere at man faktisk hadde det bedre før man ble født. Men nå begynner jeg å bevege meg inn på religion her, så skal stoppe :)

Lenke til kommentar

Joda. Men mange tør ikke å utnytte sjansene man har her i livet!

 

Hva hindrer deg i å prøve å starte ditt eget firma? Hva hindrer deg i å droppe den vanlige livssyklusen og heller utforske verden? Hva hindrer deg i å flytte til Kongo og starte et nytt liv?

Livet er ikke slutt bare fordi du er lei av det, du er heller aldri for gammel. Du utsetter ingenting om du ikke har noe!

 

Javel... Firmaet ditt går konkurs, men livet ditt er ikke slutt, start på nytt og prøv igjen.

 

Føler at mange ikke ser mulighetene vi har her i verden.

Lenke til kommentar

Fokuser på det positivet i livet ditt, da demper du det dårlige.

 

Bare livet i seg selv er en grunn til å være glad!

 

problemet er bare at menneskets sytemer (staten, lover, skatt, avgifter, penger og alt annet) gjør livet til en så deprimerende plass at det overdøver den gleden livet i seg selv gir

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...