Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En feil oppsto

 

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

 

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

 

Det irriterer!

Lenke til kommentar
En feil oppsto

 

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

 

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

 

Det irriterer!

Word. Og i tillegg irriterer det når jeg får opp "postet bilde" istedenfor bildet. :hrm:

Lenke til kommentar

Dessuten ser det mye bedre ut å røyke.

 

 

VS

 

 

 

Du er klar over at hu har sminket seg til det? Haha. idiot

*snip*

 

Trenger ikke å takke. Må hjelpe folk som ikke skjønner:)

dessuten, hvorfor sammenligne med samme bilde? Det bilde var for å vise hva som skjer hvis man røyker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z
En feil oppsto

 

Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon.

 

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

 

Det irriterer!

Word. Og i tillegg irriterer det når jeg får opp "postet bilde" istedenfor bildet. :hrm:

MHM!!

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om fjortisen på bildet sminket seg til det? Det er flere jenter i Norge som ser sånn ut og er seriøs enn du tydeligvis tror, og poenget står.

 

For øvrig så er skrivefeil i store aviser fette brutalt å lese.

 

 

 

No shiiiit!?

men fortsatt feil sammenligning og feil bruk av bilde. Skal man sammenligne så gjør man det rett! jeeeez.

Lenke til kommentar

Dessuten ser det mye bedre ut å røyke.

 

 

VS

 

 

 

Du er klar over at hu har sminket seg til det? Haha. idiot

*snip*

 

Trenger ikke å takke. Må hjelpe folk som ikke skjønner:)

dessuten, hvorfor sammenligne med samme bilde? Det bilde var for å vise hva som skjer hvis man røyker

Du ser vel at hun har leppa stappa full av snus (en tepose). Det var det jeg tenkte på.

Om du leser innlegget hun har skrevet, står det:

Snusing er kanskje ikke like helseskadelig men hvor sexy er det egentlig med veranda/monkey-leppe og gule tenner? Meg her under er kanskje et godt eksempel:

Så jo, det er snus hun snakker om, ikke røyk. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...