Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med nye klær etter gymtimen, når man likevel må kle av seg når man kommer hjem? JA, det regner! Sykt bløtt.

 

Jeg kan like regn - når jeg sitter inne. Da er det koselig. Men ikke når slikt skjer.

Å dysje er uaktuelt?

 

Eller tenker du på grunn av regn?

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med nye klær etter gymtimen, når man likevel må kle av seg når man kommer hjem? JA, det regner! Sykt bløtt.

 

Jeg kan like regn - når jeg sitter inne. Da er det koselig. Men ikke når slikt skjer.

Å dysje er uaktuelt?

 

Eller tenker du på grunn av regn?

Jeg dusjet og kledde på meg nye klær, kjører hjem i stupregn og blir latterlig våt, og må ta på meg nye klær igjen når jeg kommer hjem. Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Det gjør jeg uansett når jeg kommer hjem fra skolen. Daffeklær ftw. :D

Regner det, bruker jeg bare de svette klærne fra før av og dusjer når jeg kommer hjem om det er siste time. Ez.

 

Men hvorfor i helvete skal det være så vanskelig å pakke ned trommesett og gitarer og slikt til rock band? ><

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

 

 

Regn er digg hvis man bor en plass hvor det er varmt og ting trenger seg en liten oppfrisker. Men ellers så kan regnet holde seg i Bergen.

Regn skal ikke holde seg i Bergen, håper det følger etter deg til du dør :mad: Hilsen en irritert Bergenser!

Lenke til kommentar

Går du på skolen i det hele tatt smurf? Jeg har inntrykket av at du forsover deg eller skulker skolen nærmset hver eneste dag jeg.

Det er ikke fravær på linja mi. Altså, det regnes ikke.

Jeg hadde en klassekamerat førsteåret som kun møtte opp på eksamenene, han sto og gjorde det bedre enn meg som møtte opp. :p

Og jeg strøyk begge eksamenene jeg leste til også (og sto på de jeg ikke leste til, ha ha). :p

 

Men altså, det er null stress å forsove seg, for det hele er egentlig flexitid, og jeg får med meg de få forelesningene vi har. :p

 

Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker.

Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg

Tja, mamma (lege) har vært overbevist om at jeg har hatt diabetes siden jeg var 13, men jeg har ingen symptomer og ingen tester tilsier at jeg har det heller. Likevel er hu overbevist om det. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...