Amberlamps Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Faens regnvær! Det var jo så fint "SOMMERFERIEEEEE, fuck, regn...YAY" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Regn er da digg. Elsker regn. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Regn er da digg. Elsker regn. Regn er digg hvis man bor en plass hvor det er varmt og ting trenger seg en liten oppfrisker. Men ellers så kan regnet holde seg i Bergen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hva er vitsen med nye klær etter gymtimen, når man likevel må kle av seg når man kommer hjem? JA, det regner! Sykt bløtt. Jeg kan like regn - når jeg sitter inne. Da er det koselig. Men ikke når slikt skjer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Nettet er ustabilt som bare faen i dag. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hva er vitsen med nye klær etter gymtimen, når man likevel må kle av seg når man kommer hjem? JA, det regner! Sykt bløtt. Jeg kan like regn - når jeg sitter inne. Da er det koselig. Men ikke når slikt skjer. Å dysje er uaktuelt? Eller tenker du på grunn av regn? Endret 11. juni 2010 av GSP<3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Hva er vitsen med nye klær etter gymtimen, når man likevel må kle av seg når man kommer hjem? JA, det regner! Sykt bløtt. Jeg kan like regn - når jeg sitter inne. Da er det koselig. Men ikke når slikt skjer. Å dysje er uaktuelt? Eller tenker du på grunn av regn? Jeg dusjet og kledde på meg nye klær, kjører hjem i stupregn og blir latterlig våt, og må ta på meg nye klær igjen når jeg kommer hjem. Endret 11. juni 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det gjør jeg uansett når jeg kommer hjem fra skolen. Daffeklær ftw. Regner det, bruker jeg bare de svette klærne fra før av og dusjer når jeg kommer hjem om det er siste time. Ez. Men hvorfor i helvete skal det være så vanskelig å pakke ned trommesett og gitarer og slikt til rock band? >< Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Går du på skolen i det hele tatt smurf? Jeg har inntrykket av at du forsover deg eller skulker skolen nærmset hver eneste dag jeg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Regn er digg hvis man bor en plass hvor det er varmt og ting trenger seg en liten oppfrisker. Men ellers så kan regnet holde seg i Bergen. Regn skal ikke holde seg i Bergen, håper det følger etter deg til du dør Hilsen en irritert Bergenser! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Går du på skolen i det hele tatt smurf? Jeg har inntrykket av at du forsover deg eller skulker skolen nærmset hver eneste dag jeg. Det er ikke fravær på linja mi. Altså, det regnes ikke. Jeg hadde en klassekamerat førsteåret som kun møtte opp på eksamenene, han sto og gjorde det bedre enn meg som møtte opp. Og jeg strøyk begge eksamenene jeg leste til også (og sto på de jeg ikke leste til, ha ha). Men altså, det er null stress å forsove seg, for det hele er egentlig flexitid, og jeg får med meg de få forelesningene vi har. Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker. Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg Tja, mamma (lege) har vært overbevist om at jeg har hatt diabetes siden jeg var 13, men jeg har ingen symptomer og ingen tester tilsier at jeg har det heller. Likevel er hu overbevist om det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Regn er digg hvis man bor en plass hvor det er varmt og ting trenger seg en liten oppfrisker. Men ellers så kan regnet holde seg i Bergen. Regn skal ikke holde seg i Bergen, håper det følger etter deg til du dør Hilsen en irritert Bergenser! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Endret 11. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg er lei av han handymannen i Mitt Anbud, som prøver å slå hull i TV-skjermen min med hammeren sin. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Den reklamen irriterer meg også, men mer fordi den minner meg på en bolig i forfall. Skulle egentlig ha benyttet meg av siden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 At det skal være så problematisk å pakke og få ting til å passe i esker da. >< Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 KLOKKA ER FOR MYE ALLEREDE. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) At jeg er pent nødt til å sitte å gjøre lekser på en fredagskveld for å få bestått i norsk og engelsk -.- ;;dobbel Endret 11. juni 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 At det høres ut som et jævla vepsebol på stadion når Sør Afrika spiller i VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg