Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden er ryddet for off topic. Reaksjoner på moderering tas på PM med vedkommende moderator. Dette står i retningslinjene folkens, og å bevisst gjøre dette når man allerede har fått pålegg om dette fra moderator er en fin måte å få seg en ferie fra forumet.

 

Videre slikt tøv i denne tråden vil automatisk medføre 3 dagers pause fra forumet

Lenke til kommentar

Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker.

Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg

Hvordan "mistenker" du å ha diabetes? Om du tror du har det, stikk til en lege. Bare en lege kan fastslå hva som feiler deg.

Lenke til kommentar

Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker.

Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg

Hvordan "mistenker" du å ha diabetes? Om du tror du har det, stikk til en lege. Bare en lege kan fastslå hva som feiler deg.

 

Ja, men hvis jeg får det bekreftet så må jeg vel begynne med insulin og slutte med sjokolade osv osv. Så det blir pest eller kolera, ha det sånn som jeg har det nå og kunne fortsette med sjokolade, eller sprøyter resten av livet og diett. Vet ikke hva som er verst igrunn. Får se om jeg blir verre før jeg evt kanskje sjekker med lege

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...