Laffe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 At jeg står mellom møte opp som zombie eller ikke komme til samtalen.. buuU Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 At den jævla søppelmobilen ikke søker etter det trådløse nettet hjemme, så skal jeg slå av og på wifien, så klikker hele jævla mobilen så jeg må slå den av og på.. FAEN JEG HATER SAMSUNG SØPPELMOBIL! Hvilken samsung har du? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Edderkopper på rommet. STORE EDDERKOPPER! I feel your pain! Fant en på badet i sted. En sværing med slike ekle lange bein. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er slike afrikanere spiser til frokost (no disrespect) Lenke til kommentar
B-S-S Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ufattelig irriterende å ikke få sove, når man aller helst skulle hatt et par timer ekstra på puta. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/default/mad.gif Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 At den jævla søppelmobilen ikke søker etter det trådløse nettet hjemme, så skal jeg slå av og på wifien, så klikker hele jævla mobilen så jeg må slå den av og på.. FAEN JEG HATER SAMSUNG SØPPELMOBIL! Hvilken samsung har du? Galaxy spica dritten Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ok, jeg sliter ikke med det på Galaxy Spica dritten Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjøre på bru = filmklisjé. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kanskje fordi jeg har lasta ned quick settings og slått av mobildata.. Vet ikke, men den er treg som faen med å koble seg på trådløst nett som den har vært på før når det er tilgjengelig.. Har du oppdatert din android btW? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Min er ikke mer enn 2 uker gammel så den har A2.1. Det er vel sterk anbefalt og oppdatere til det vist det ikke allerede er gjort. Har ikke rota så mye med settings og slikt enda, pluss at det er min første android telefon så jeg har egentlig ikke så mye peiling enda Lenke til kommentar
martita Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 irriterer meg at eg har en programfagsoppgave (lyd) som skal vær ferdig til lunsj imårra å eg har brukt mesteparten av tia på disuksjon.no Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tråden er ryddet for off topic. Reaksjoner på moderering tas på PM med vedkommende moderator. Dette står i retningslinjene folkens, og å bevisst gjøre dette når man allerede har fått pålegg om dette fra moderator er en fin måte å få seg en ferie fra forumet. Videre slikt tøv i denne tråden vil automatisk medføre 3 dagers pause fra forumet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Havregryn er herved dødsdømt i mitt mat-sortiment. Har aldri lukta noe verre etter at det har stått et par timer. Lukter verre en kattedritt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Å ligge våken i 3-4 timer uten å få sovne, så våkne relativt tidlig i tillegg! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker. Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker. Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg Hvordan "mistenker" du å ha diabetes? Om du tror du har det, stikk til en lege. Bare en lege kan fastslå hva som feiler deg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Å bli vekka av at sjefen ringer klokka 9 en dag jeg er sykemeldt... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Tror jeg har diabetes. Har hatt mistanke lenge, men etter i går er jeg ganske sikker. Jippi, enda en ting i livet mitt som skal ødelegge for meg Hvordan "mistenker" du å ha diabetes? Om du tror du har det, stikk til en lege. Bare en lege kan fastslå hva som feiler deg. Ja, men hvis jeg får det bekreftet så må jeg vel begynne med insulin og slutte med sjokolade osv osv. Så det blir pest eller kolera, ha det sånn som jeg har det nå og kunne fortsette med sjokolade, eller sprøyter resten av livet og diett. Vet ikke hva som er verst igrunn. Får se om jeg blir verre før jeg evt kanskje sjekker med lege Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Min onkel har diabetes, og har alltid med seg en sjokoladebit i lomma tilfelle blodsukkeret hans blir for lavt. Han tar også insulinsprøyte. Diabetes er dødlig om det bare "ignoreres", så vil anbefale deg å sjekke med lege fortest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg