Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter som prøver hardt å være spesielle (Ikke føl deg truffet martita, jeg tenkte på dette før jeg var innom tråden).

 

Jeg tenker på slike jenter som kaller seg selv Wowgamerpeniseplejente17 og går rundt å lager bråk og styr, legger hat på enkelte og kommer i heftige diskusjoner om nonsense. De er gjerne selverklærte bifil og går ofte med "mindbrusting" klær som en shorts på hodet eller hva enn som skulle være fightthepowahhippy-mote.

 

Edit: Og jenter som ber om oppmerksomhet. Legger ut bilder i utfordrende klær hvor som helst og ofte.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

en annen ting som irriter meg er folk som "hater" green day bare fordi det er green day :p

Green day er favorittbandet mitt(surprise!) så tviler på at det er nok å skifte avatar på et diskusjonsforum ;) but thanks for trying :)

 

De er helt greie. Sluttet å høre på de for flere år siden. Kan være de har laget en hel del bra sanger i det siste. Ikke vet jeg. :)

Lenke til kommentar

en annen ting som irriter meg er folk som "hater" green day bare fordi det er green day :p

Green day er favorittbandet mitt(surprise!) så tviler på at det er nok å skifte avatar på et diskusjonsforum ;) but thanks for trying :)

 

De er helt greie. Sluttet å høre på de for flere år siden. Kan være de har laget en hel del bra sanger i det siste. Ikke vet jeg. :)

det kan vær verdt å gi de to siste albuman american idiot og 21st century breakdown en ny sjanse. (your choice ofc!)

Lenke til kommentar

en annen ting som irriter meg er folk som "hater" green day bare fordi det er green day :p

Green day er favorittbandet mitt(surprise!) så tviler på at det er nok å skifte avatar på et diskusjonsforum ;) but thanks for trying :)

 

De er helt greie. Sluttet å høre på de for flere år siden. Kan være de har laget en hel del bra sanger i det siste. Ikke vet jeg. :)

det kan vær verdt å gi de to siste albuman american idiot og 21st century breakdown en ny sjanse. (your choice ofc!)

 

De to nyeste? Kom ikke American Idiot ut for ørten år siden, da? :ph34r:

Lenke til kommentar

en annen ting som irriter meg er folk som "hater" green day bare fordi det er green day :p

Green day er favorittbandet mitt(surprise!) så tviler på at det er nok å skifte avatar på et diskusjonsforum ;) but thanks for trying :)

 

Du vokser deg nok fra det, lille venn :) Vi har alle vært i trassalderen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

en annen ting som irriter meg er folk som "hater" green day bare fordi det er green day :p

Green day er favorittbandet mitt(surprise!) så tviler på at det er nok å skifte avatar på et diskusjonsforum ;) but thanks for trying :)

 

De er helt greie. Sluttet å høre på de for flere år siden. Kan være de har laget en hel del bra sanger i det siste. Ikke vet jeg. :)

det kan vær verdt å gi de to siste albuman american idiot og 21st century breakdown en ny sjanse. (your choice ofc!)

 

De to nyeste? Kom ikke American Idiot ut for ørten år siden, da? :ph34r:

jo american idiot kom ut i 2004, men de har faktisk bare kmt ut med et album til etter det... men det har vært snakkom at de skal komme med en til snart :p (huffda der starta eg vesst å bable om green day igjen..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...