Kornfleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Huff, ja, det også. Skal liksom bare valse inn uten at det gjør noe. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Når skal dette forumet funke optimalt igjen? Endret 9. juni 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Nei. Det står prosessorhastigheten. Apple sin A4 CPU på 1GHz kan yte dårligere eller bedre (jeg tipper bedre) enn CPU'en HP-brikken bruker, selv om begge er på 1GHz. Edit: Old som i overbrukt. Det vil si at ALLE har sett det før. APPLE FANBOY WINDOWS FANBOY Hvor nevner han at han i det hele tatt bruker Windows? Jaja. Dette forumet har nådd sin bunn. Hvorfor ble det i det hele tatt oppdatert? Å møte errors i en halvtime for så å måtte refreshe i fem minutter før man får opp en side er ikke gøy. Kan dere se å fikse disse problemene snart? Dere har jo hatt flere måneder på det. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Mente det ikke seriøst. Synes bare det er irriterendes når alle slenger ut apple/windows/linux/whatever fanboy med en gang noen liker noe annet enn du gjør. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Urolig søvn. Hater å halvsove i 4-5 timer før man sovner helt. Suger balle. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Dobbel post! Wutwut? Endret 9. juni 2010 av n4w Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hodepine daglig i tre uker i dag. Helt jævlig å prøve å sovne. Forøvrig veldig greit om det går over før jeg legger meg, da jeg blir helt utslitt av hodepinen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kjenner pulsen min i det venstre øyet. Det er veldig, veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hodepine daglig i tre uker i dag. Helt jævlig å prøve å sovne. Forøvrig veldig greit om det går over før jeg legger meg, da jeg blir helt utslitt av hodepinen. Pollenallergi? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tvilsomt. Aldri vært allergisk mot noe. Har vel mer med tannlegebesøket mitt for tre uker siden å gjøre. Jeg får nesten ta meg en tur dit igjen kanskje. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 'This album is not avaible in Norway' FUCK YOU FUCKING FUCKS!!! Jævla fuckings drittsekker!! Hater plateselskaper! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noes, streiken er over. Jeg kjøpte jo nattmat for denne natten jo... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jævlig glad streiken er over. Folk hadde jo ikke fått skattepengene sine på lenge hvis den hadde vart noe mer, og fri får vi jo nok av i selve sommerferien. Dessuten vil jeg få med meg avslutningen med skolen og mest av alt vil jeg at årets semester skal telle karaktermessig og ikke det katastrofale vintersemesteret. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Utrolig trist hendelse. men slike kvinner gjør meg irritert, men hallo, Hva gjør man ikke for en badboy http://www.dagbladet...usler/12056158/ La oss stikke tilbake og bli mishandlet enda mer Endret 10. juni 2010 av Cpt.Awesome 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Utrolig trist hendelse. men slike kvinner gjør meg irritert, men hallo, Hva gjør man ikke for en badboy http://www.dagbladet...usler/12056158/ La oss stikke tilbake og bli mishandlet enda mer Hvem faen ville gjort noe slikt? Jeg mener, helle svovelsyre over noen.. oh Jeg får ikke sove, og jeg må på skolen om 4 timer. Det irriterer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Russiske idioter som sitter å camper 24/7 i MW2. Hardcore Deathmatch. Hver gang jeg dør ser jeg at idioten bare sitter der. Og når jeg dreper han (selvom han er på mitt lag) begynner han å snakke russisk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 At det ikke er straffbart å være kriminell i Norge Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Tenåringsgraviditeter. Er du gammel nok til å vite at penis føres inn i skjeden, vet du også hva som kommer ut 9 måneder senere. Endret 10. juni 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Love, oh, love... Endret 10. juni 2010 av Pentumsmart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg