Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Fjortiss jenter som sitter og plaprer om når de har vært fulle, gutter eller baksnakker andre mens de sitter på bussen :no: Og de snakker ikke akkuratt lavt heller. Satt forand noen slike i går hjem fra skolen. Noe av det mest iriterende jeg vet om når jeg må sitte og høre på i nesten en time hjem  :thumbdown:

8678292[/snapback]

Enig! :thumbdown:

Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? :wee:

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At vi har fri fra skola hele neste uke untatt fredag (sannsyneligvis) og at jeg må reise nesten 10 mil en vei bare for å gå på skolen og ha 4 skoletimer. Deretter reise tilbake til mitt hjemsted og bli der 2 uker på utplassering og reise tilbake for å gå på skolen 3 dager igjen (som skal gå greit :) )

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Datamaskinoppdateringen er nesten fullført. Du må starte datamaskinen på nytt før endringene trer i kraft.

Vil du starte på nytt nå?"

Trenger jeg si mer? :hrm:

8680539[/snapback]

At den samme advarselen popper opp hvert femte minutt hvis du svarere "Nei, senere." gjør det ikke akkurat bedre heller.

Når jeg svarer at jeg vil gjøre det senere, så mener jeg ikke om fem minutter, men når jeg er ferdig med det jeg holder på med.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Feil bruk av ;

8678031[/snapback]

Beklager, beklager.

Du glemte punktum, forresten.

8680090[/snapback]

Touché

Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? :wee:

8679980[/snapback]

Eller kontantkort. Det er det nye gullet blant ungdommen :!

8680163[/snapback]

Er det ikke gammel na? Trodde DJuice non-stop osv var den nye trenden.

Lenke til kommentar

folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da

Lenke til kommentar
folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da

8680968[/snapback]

Wow....Jeg mener..wow :p

Lenke til kommentar

8680968[/snapback]

Jeg tror De glemte et punktum der.

Er for øvrig veldig enig!

Lenke til kommentar

8680968[/snapback]

Feil bruk av ; liksom.

Lenke til kommentar

Når MSN-samtaler blir seende slik ut:

Person: Heija! (Finner en eller annen variasjon på ordet "hei")

Meg: Hei!

Person: Skjer da?

Meg: Ingenting... (Jeg driver faktisk med noe, men jeg gidder ikke å dele det.)

Person: Ok.

Det skjer veldig ofte! Når folk starter en samtale, da må de jo i det minste ha noe å si!?

Jeg starter aldri en samtale på den måten... :no:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...