SemikolonP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Fjortiss jenter som sitter og plaprer om når de har vært fulle, gutter eller baksnakker andre mens de sitter på bussen Og de snakker ikke akkuratt lavt heller. Satt forand noen slike i går hjem fra skolen. Noe av det mest iriterende jeg vet om når jeg må sitte og høre på i nesten en time hjem 8678292[/snapback] Enig! Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? Endret 23. mai 2007 av ;P Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Feil bruk av ; 8678031[/snapback] Beklager, beklager. Du glemte punktum, forresten. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? 8679980[/snapback] Eller kontantkort. Det er det nye gullet blant ungdommen :! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Datamaskinoppdateringen er nesten fullført. Du må starte datamaskinen på nytt før endringene trer i kraft. Vil du starte på nytt nå?" Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har så uffateligt rett Brian N Lenke til kommentar
Espein Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At vi har fri fra skola hele neste uke untatt fredag (sannsyneligvis) og at jeg må reise nesten 10 mil en vei bare for å gå på skolen og ha 4 skoletimer. Deretter reise tilbake til mitt hjemsted og bli der 2 uker på utplassering og reise tilbake for å gå på skolen 3 dager igjen (som skal gå greit ) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Datamaskinoppdateringen er nesten fullført. Du må starte datamaskinen på nytt før endringene trer i kraft. Vil du starte på nytt nå?" Trenger jeg si mer? 8680539[/snapback] At den samme advarselen popper opp hvert femte minutt hvis du svarere "Nei, senere." gjør det ikke akkurat bedre heller. Når jeg svarer at jeg vil gjøre det senere, så mener jeg ikke om fem minutter, men når jeg er ferdig med det jeg holder på med. Endret 23. mai 2007 av Atald Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Feil bruk av ; 8678031[/snapback] Beklager, beklager. Du glemte punktum, forresten. 8680090[/snapback] Touché Edit: Bør kanskje å si at du skal spandere en cola på de om de klarer å ikke rope til hverandre i en halvtime? 8679980[/snapback] Eller kontantkort. Det er det nye gullet blant ungdommen :! 8680163[/snapback] Er det ikke gammel na? Trodde DJuice non-stop osv var den nye trenden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da 8680968[/snapback] Wow....Jeg mener..wow Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da 8680968[/snapback] Jeg tror De glemte et punktum der. Er for øvrig veldig enig! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At når du er på msn og er greie og finner tonen litt så blir du plutselig sammen og vet ingen ting Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 folk som skrive lange innlegg uten å bruke tegnsetting eller stor bokstav irriterer vettet av meg jeg mener hvor vanskelig er det å hive inn et punktum her og der men neida det er visst for mye for langt er dere enig eller det blir liksom så tunglest å lese når man ikke har noen naturlige skiller men det er kanskje bare meg det er noe galt med og nåde den som prøver å si fra til vedkommende at det hadde vært en ide å bruke stor bokstav og tegnsetting nei da blir man skjellt ut og forklart at reglene for forumet sier at man ikke trenger å påpeke alle skrivefeila vel unnskyld meg for at jeg prøver å være hjelpsom da 8680968[/snapback] Feil bruk av ; liksom. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er lei av å spise ibux. Faen så mange jeg må ha tatt opp gjennom tidende. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Folk som tror at alt som har med torrents å gjøre er ulovelig, og hver jævla gang det er snakk om torrents i en tråd, skal de lage en stor sak om piratkopiering. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Følte meg truffen der ja 8682741[/snapback] Hehe. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 At de stangte baren på danskebåten klokka 3(?) Og at det var tomt for folk klokka 5... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Folk som tror at alt som har med torrents å gjøre er ulovelig... 8682683[/snapback] Jeg er helt enig. Irriterer meg også over ting som tar (mye) lengre tid en først antatt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Når MSN-samtaler blir seende slik ut: Person: Heija! (Finner en eller annen variasjon på ordet "hei") Meg: Hei! Person: Skjer da? Meg: Ingenting... (Jeg driver faktisk med noe, men jeg gidder ikke å dele det.) Person: Ok. Det skjer veldig ofte! Når folk starter en samtale, da må de jo i det minste ha noe å si!? Jeg starter aldri en samtale på den måten... Endret 23. mai 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg