Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blitz.

Myggstikk.

Ødelagt mobil.

Fortsatt ikke 20 år.

Dårlig uteliv i hovedstaden.

Feriepenger man enda ikke har fått.

Meeeeen hvem klarer vel å være irritabel når man har sommer, sol, sjøen og perm? :))))

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Blitz.

Myggstikk.

Ødelagt mobil.

Fortsatt ikke 20 år.

Dårlig uteliv i hovedstaden.

Feriepenger man enda ikke har fått.

Meeeeen hvem klarer vel å være irritabel når man har sommer, sol, sjøen og perm? :))))

6349581[/snapback]

Haha, blitz. Den har jeg aldri tenkt over gitt :p

Lenke til kommentar

Kom på en ting til:

Folk som ikke har ID-tags på musikken sin. Er søren ikke mye arbeid å gjøre det (automatisk) når du ripper en CD, jeg har ikke lyst til å gå gjennom alle sangene, selv om det er med en autotagger.

Lenke til kommentar

kom på noe:

Kvinnfolk (for det meste) som er oversympatiske med tanke på dyr. Var på Langøyene i Oslofjorden i dag og det var en forlatt fugleunge (de andre fuglene var jagd vekk av en hund) og denne fuglen kom seg ut på vannet og måkene (stygge dyr forresten, legg til det på lista sammen med duer) tok liva av den relativt kjapt.

Dette var mens vi ventet på båten å ta oss tilbake med så var det vel 7-8 jenter som sørga og måtte klemme hverandre for det fæle de akkurat så..... Noen begynte å gråte til og med...

*sukk*

Lenke til kommentar

Det minte meg på en liten fortelling fra min uskyldsrene ungdom. Jeg gikk på skole rett ved Breiavannet i Stavanger, og tross i sitt generelle drittvær får byen noen få dager i året oppleve snø og minusgrader. Dette foregikk i en av dagene etter en slik hendelse, slik at isen på vannet var i ferd med å dele seg opp i flak. Plutselig fikk noen øye på en toppdykker eller noe lignende som hadde frosset fast og lå og sprellet. En omfattende redningsaksjon ble iverksatt, og etter mye om og men fikk vi reddet det frosne kreket opp på land. Det var rimelig tydelig for alle at det ikke var noe særlig håp om å få futt i anda igjen, til stor skuffelse og urettferdighetsfølelse hos jentene.

Denne skolen ligger like ved en av parkene i byen, og i parker er det som regel uteliggere. En standard utgave av sorten kom traskende og lurte på hva vi drev med, og spurte om han skulle hjelpe til. Dette fikk han lov til. Det første han gjorde var å ta fuglen og mæle den i murveggen av all kraft. Så gikk han bort og så til den. "Nei, den lever ennå", sa han og tok tak med begge hender rund halsen på den og vred til så det knaste: "Se så, nå pines den ikke lenger". Etterpå gikk bomsen rundt og prøvde å selge den døde fuglen til tilfeldige forbipasserende, uten hell. Vi gutta lo oss halvt i hjel av hele situasjonen. Jentene måtte ha krisehjelp av en like dyrevennlig og rødstrømpete lærer.

Lenke til kommentar
Kom på enda en ting.

Hater når man har vært på do lenge og gjort sitt så ser man at det ikke er igjen noe dopapir  :wallbash:

6353409[/snapback]

Jeg hater, hater, hater å se pene damer i emo-outfit.

What a waste..  :cry:

6353473[/snapback]

:thumbup:

Kunne ikke vært mer ening med dere, eller. Jeg hater emo generelt da.

Også hater jeg spesielt folk som ser på at andre jobber mens de forteller hvordan det skal gjøres, UTEN at de vet hva de prater om.

Og sist men ikke minst: "Bæsere", folk som syter av den minste lille ting, hver gang jeg er borti slike folk så er det nyst før jeg koker over. Bare så det er sagt, den dagen det skjer så blir det ikke pent. :realmad:

Lenke til kommentar

@ superseven: Synes jo at det indre teller en del, men hun skal da være pen å se på også ... mener jeg. ;)

Redigert: Leif, blant annet... ;)

Også hater jeg spesielt folk som ser på at andre jobber mens de forteller hvordan det skal gjøres, UTEN at de vet hva de prater om.

Amen til det.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
@ superseven: Synes jo at det indre teller en del, men hun skal da være pen å se på også ... mener jeg. ;)

6353539[/snapback]

men du går ikke bort til hun som har reggis som stikker 2 meter ut av kjeften og briller med +16 i styrke og sitter med rutete skjørt og skjorte fordi hun KAN ha bra personlighet?

Lenke til kommentar

6353539[/snapback]

men du går ikke bort til hun som har reggis som stikker 2 meter ut av kjeften og briller med +16 i styrke og sitter med rutete skjørt og skjorte fordi hun KAN ha bra personlighet?

6353554[/snapback]

:!: Haha! Nei, hadde nok aldri gjort det. En plass my grensen gå, det er klart. Men som sagt, hun skal ikke bare være pen å se på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...