Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

"Har sett tilsvarende produkter som ikke var fra Apple for lang tid siden"

 

Å? Gi meg gjerne noen eksempler :)

Vel, i det ene faget mitt hadde de medhjelperne en flat touch-screen til å lese PDF-dokumenter og styre rundt i Windows (eller Linux, usikker). Og den var langt ifra ny.

Så, du må gjerne si hva som er revolusjonerende med iPad iforhold til denne tatt alderen i betraktning. Asus EEE er mye større revolusjon iforhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

"Har sett tilsvarende produkter som ikke var fra Apple for lang tid siden"

 

Å? Gi meg gjerne noen eksempler :)

 

iPadspecs-1.jpg

 

(Skal nevnes at det med at iPad ikke har jack-inngang ikke stemmer).

Likte det innlegget der :)

Lenke til kommentar

Prosessoren står der, klarer du ikke se den? Det er sammenlignet tretten punkter, og du klager på at en av de ikke har noe å si (lengde, bredde og dypde), selv om Apple konstant skryter over hvor tynne produktene sine er.

 

Hva er galt med bildet? At det er "old" (lær deg å skrive norsk) har da ingenting å si? Evolusjonsteorien er gammel, betyr det at den ikke stemmer? Betyr det at den har mistet all sin troverdighet?

 

Multitouch.. TC 1100-en er bedre i alle mulige måter, og ditt argument er at jeg ikke har sjekket opp om den har multitouch?

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Nei. Det står prosessorhastigheten. Apple sin A4 CPU på 1GHz kan yte dårligere eller bedre (jeg tipper bedre) enn CPU'en HP-klossen bruker, selv om begge er på 1GHz.

 

Edit: Old som i overbrukt.

 

Edit 2: Multitouch er ikke der for å få HP maskinen til å virke bedre, noe den ikke er. Den er laget av Anti-Apple/Pro-Android folk.

 

Edit 3: Som sagt, skulle gjerne likt å sett tykkelsen på iPad-en og HP-en, og vekt.

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Nei. Det står prosessorhastigheten. Apple sin A4 CPU på 1GHz kan yte dårligere eller bedre (jeg tipper bedre) enn CPU'en HP-klossen bruker, selv om begge er på 1GHz.

 

Edit: Old som i overbrukt.

 

Edit 2: Multitouch er ikke der for å få HP maskinen til å virke bedre, noe den ikke er. Den er laget av Anti-Apple/Pro-Android folk.

Jeg har ikke sett det før, men jeg er vel en idiot ifølge dine øyne jeg da?

Lenke til kommentar

Sitter på iPad nå. Bruker den hver dag, gjør det den skal. Jeg er fornøyd:)

Sier ikke at den ikke funker, men at det er så unødvendig produkt og eneste grunn til suksess er pga Apple-fanbois og idioter.

 

Pokey det bildet der er så jævlig old... Du kan ikke seriøst sammenligne de to på den måten. Hvorfor er bare lengde x bredde med, og ikke dybde? Hvor er prosessoren, hvor er multitouch støtte etc? Det bildet er så jævlig biased.

På syv år håper jeg virkelig prossessoren er bedre.

 

Skulle likt å se prisen til en til en tilsvarende plate fra Asus eller noe med tilsvarende prossessor og slike ting.

 

Dette bildet er biased:

ipad-vs-rock.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1.00GHz/1.20GHz - Intel® Pentium® M processor

FSB-hastighet: 400 MT/s to 533 MT/s

 

Hvor høy er Apple A4? Jeg klarte ikke finne den.

 

Edit 2: Multitouch er ikke der for å få HP maskinen til å virke bedre, noe den ikke er. Den er laget av Anti-Apple/Pro-Android folk.

 

Uh.. dobbel, trippe, kvadruppel negativ? Jeg forstår ingenting. Mener du at TC 1100-en er laget av Android-folk? Jeg håper du tuller.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Been there,done that. Jeg blir forbanna hver eneste gang en eller annen tulling skal vise hvor nærme han klarer å kjøre .

Nå skal jeg forresten ut å kjøre så dette blir spennende!

Lykke til! :D

 

@Pokey, er det lenge siden du byttet navn? evt. fra hva?

Syntes å ha sett det bildet under et annet navn...

Lenke til kommentar

Nei. Det står prosessorhastigheten. Apple sin A4 CPU på 1GHz kan yte dårligere eller bedre (jeg tipper bedre) enn CPU'en HP-klossen bruker, selv om begge er på 1GHz.

 

Edit: Old som i overbrukt.

 

Edit 2: Multitouch er ikke der for å få HP maskinen til å virke bedre, noe den ikke er. Den er laget av Anti-Apple/Pro-Android folk.

Jeg har ikke sett det før, men jeg er vel en idiot ifølge dine øyne jeg da?

 

Hvis du kom til den konklusjonen, så ja.

Lenke til kommentar

Nei. Det står prosessorhastigheten. Apple sin A4 CPU på 1GHz kan yte dårligere eller bedre (jeg tipper bedre) enn CPU'en HP-brikken bruker, selv om begge er på 1GHz.

 

Edit: Old som i overbrukt. Det vil si at ALLE har sett det før.

 

APPLE FANBOY

 

WINDOWS FANBOY

 

Er det noe galt med å like produkter med høy kvalitet nå plutselig, og som gjør det jeg vil at de skal gjøre, perfekt?

Endret av GSP<3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...