Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, den gjør sikkert ikke det, men blir litt mer anspent og spiller gassen når jeg ser en fotoboks :p

 

Er irriterende at alle skal ligge helt oppi rumpa mi når jeg kjører med L bak! Var en gang jeg glemte å sette den på og da merka jeg at folk var mye mindre hissige på å kjøre forbi meg med en gang ...

og at multisitat-knappen på forumet her ikke funker :/

 

EDIT: trykkleif

 

Been there,done that. Jeg blir forbanna hver eneste gang en eller annen tulling skal vise hvor nærme han klarer å kjøre .

Nå skal jeg forresten ut å kjøre så dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det var en spøk om at det kommer så mye nytt, og det kan godt være det kommer et menneske som gjør alt for deg til slutt. ( er blitt så mye snarveier. ) Det var det som var meningen, kanskje du syntes det var dårlig humor :) i dont give a shit.

Lenke til kommentar

Det var en spøk om at det kommer så mye nytt, og det kan godt være det kommer et menneske som gjør alt for deg til slutt. ( er blitt så mye snarveier. ) Det var det som var meningen, kanskje du syntes det var dårlig humor :) i dont give a shit.

Når jeg fant en iCarPlay i bilen min, så er det ikke lett å skjønne at iHuman skulle være et virtuelt supermenneske, og bare en fantasi. Vet nå aldri hva slags drit Apple kommer med.

 

Forøvrig, all hypen til iPad irriterer. Har sett tilsvarende produkter som ikke var fra Apple for lang tid siden, så jeg skjønner ikke hva som er revolusjonerende med en stor iPod..

Ignorant? Jepp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...