Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har syklet i et og et halvt år med akslen som holder bakhjulet på plass knekt. Jeg la ikke merke til det før pappa begynte å fikle med sykkelen min, fy faen så godt man merket det når hjulet faktisk rullet rett.

 

edit: I samme tidsperiode hadde jeg heller ikke bremser.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

er det ikke digg å ha eksamen sent slik at en kan bruke litt av den dagen til å forberede seg også?

 

Nope. Man blir bare gående rundt som en zombie. Jeg vil gjerne ha eksamen tidlig på dagen slik at man er ferdig klokken ett eller senest tre. Om den starter sent, så går hele dagen bort og alle rutiner må settes til side. Det er jo alt for tidlig å spise middag før eksamen. Men samtidig blir man heftig sulten etter en eksamen som slutter klokken sju.

Når det er så sent så kjønner jeg det.. tenkte at sent var ca. 15.00 og tidlig ca. 08.30 - 10.00 jeg da :p

Lenke til kommentar

tysk muntlig! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! jeg dør!

 

LOL @ brukernavnet ditt.

 

Deepthroatcooksucker?

 

English, do you speak it?

niks, var en kamerat som fant det på når jeg gikk ut av rommet. når jeg kom inn igjen var brukernavnet endret :thumbdown:

 

Har sendt mail til Vidar som ordner med brukernavn og sånt. Hvis ikke det kommergjennom må jeg vente 180 dager til jeg får byttet tilbake til fiskebollebiff :cry:

Hva for en dust er det som gjør sånn?

Helt enig. Det var en dårlig spøk synes jeg. Venninna mi har pranka meg et par ganger, men noe sånt ville hun aldri ha gjort, og hvis, da hadde jeg blitt litt forbanna for å være ærlig. Får håpe han moderatoren fikser det for deg, Fiskebollebiff. :)

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data.

Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything.

 

Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now

Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete

 

"IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section."

sletter jeg favoritter også da? eller bare loggen?

 

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Fordi mamma maser på meg at jeg skal følge trafikken og så kommer det en fotoboks også ligger jeg i 1km/t over fartsgrensa :/

 

at jeg prøver å arbeidet litt men blir sittende å skrive her på nettet i stedenfor :p

+1 NÅ har jeg kastet bort mye tid nå! :O

 

Irriterer meg over solen som går gjennom gardinen og sikter seg rett inn til øynene mine når jeg sover klokken seks om morgenen. Det verste jeg vet.

Det og måkene om sommeren når jeg er på ferie i søreland :p

 

EDIT: yeee, streiken er over! ikke bare meg som ikke har fri :)

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

nei, den gjør sikkert ikke det, men blir litt mer anspent og spiller gassen når jeg ser en fotoboks :p

 

Er irriterende at alle skal ligge helt oppi rumpa mi når jeg kjører med L bak! Var en gang jeg glemte å sette den på og da merka jeg at folk var mye mindre hissige på å kjøre forbi meg med en gang ...

og at multisitat-knappen på forumet her ikke funker :/

 

EDIT: trykkleif

Endret av mhen93
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...