Skogslik Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 skogslik, kjekt og bo på bygda Oh yes! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Clausthaler-reklamen! Faen, den er lame. Word! Hver gang den drittreklamen kommer får jeg bare lyst til å kaste Tv-en ut vinduet. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 @Slimda: Jeg trener hver dag og er ute hver dag, forsatt soveproblemer ? Forklar den Skaff deg en jobb, så skjønner du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Clausthaler-reklamen! Faen, den er lame. Word! Hver gang den drittreklamen kommer får jeg bare lyst til å kaste Tv-en ut vinduet. Kaste TV-en ut av vinduet pga. en reklame? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Har du sett den eller? Elendig dubba, og en elendig reklame. "Det er sånt som skjer" .. Endret 8. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Kaste TV-en ut av vinduet pga. en reklame? Har du sett reklamen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 @Slimda: Jeg trener hver dag og er ute hver dag, forsatt soveproblemer ? Forklar den Skaff deg en jobb, så skjønner du hva jeg mener. Glemte jeg og nevne at jeg delvis jobber på faren min sin jobb, ganske travelt på et oljefirma. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) ..er du hjemme fra skolen på grunn av hodepine? At du har forandra brukarnam irriterar grenselaust Det er som om at Gavekort eller Alliha skulle ha bytta namn til "rolf-ingvar33" og xXxpwnerxXX. Nesten like grusomt som då kakemot bytta. Endret 8. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg kan faktisk bytte tilbake den 29. Juni! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Lett er jeg hjemme med hodepine, blir jo bare x3 ganger verre visst jeg går på skolen ! Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jævlig irriterende at lærerne skriver feil karakter på karakter kortet ._. ble skikkelig fornøyd med 4.4 i snitt, men så hadde jeg en 5er for mye! den skulle vært 4! så etter muntlig eksamen flalt jeg på 4.4 igjen når jeg egentlig skulle hatt 4.5 (fikk 5 på muntlig eksamen) nå venter jeg spent på å få igjen skriftlig eksamen, trenger en 5er der for å fortsette å ha 4.4 i snitt og ikke gå ned til 4.3! dette er irriterene, slurving fra lærere -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg hater snorking og smatting, ting jeg absolutt hater! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg hører på smatting uansett hvor jeg er. Hjemme er det folk som smatter, på skola er det folk som smatter, på bussen er det folk som smatter. Til og med i lyden jeg har på øret er det smatting Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Irriterer meg over at jeg hele tiden putter brødet i kjøleskapet -.- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er jeg som putter brødet ditt i ditt kjøleskap hele tiden Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 At det er så dårlig plass bak spilleren i bilen at jeg ikke får dytta den på plass.. De må jo tenke på at noen skal ha masse kabler til anlegg inni der!!!!!!!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 jeg kan ikke drive å fjerne stålbjelker inni der vet aldri hva som klapper sammen da Dessuten er det så mye ledninger der at jeg er redd de og ryker Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Også irriterer den jævla popup reklamen på msn no utrolig grenseløst! Den dekker jo over alle kontaktene i lista! JEG VIL IKKE VÆRE MED COLA Å FEIRE NO SÅ IDIOTISK SOM FOTBALL!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg