Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@SnittLeif: jada, fordi jeg spiller WoW har jeg ikke noe liv, blablabla. Stereotypi, hvor?

Stereotypi, mange steder.

 

Humor, her. Trodde jeg.

Ja, jeg vet. Men jeg var så frobanna i går, og derfor reagerte jeg negativt til kommentaren din med en gang. Sorry. :p

 

Anyways, on-topic:

 

Menneskenes grådige natur irriterer meg. De skal eie alt mulig, og hvis det er et objekt som ingen enda har rettighet på, så må man selvfølgelig "løpe og kjøpe". Det er jo bare å ta for seg, sånn helt uten videre.

Maktmisbruk irriterer meg forresten også.

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg sliter kraftig med det der. Får ikke sove på kveldene heller.

Ifg. mamma har jeg aldri hatt en ordentlig døgnrytme, og det overrasker meg ikke det minste at jeg ikke hadde det som liten, jeg har det ikke nå heller, og klarer ikke tillegge meg en. Går til helvette etter 3-4 dager.

Lenke til kommentar

Men jeg har noe å gjøre! :p

Daily quests i WoW, alpha testing i Cata, skrive oppgave, gå på skolen og lære meg rotoskoping og pakke.

Samt vaske klær.

Hadde jeg bare stått opp etter tre timer søvn som opprinnelig planlagt, hadde jeg sitti her og venta på at klærne sku tørke nå (tørketrommelen fungerer 1/10 ganger, også et irritasjonsmoment), i stedet for å føle at jeg er for sent ute til at i alle fall sengetøyet tørker til i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Å sove 4 timer for lenge. Føler dagen er ødelagt. Jeg skulle stå opp etter tre timer søvn, dusje, skrive oppgave, gå på skolen og lære meg rotoskoping, og så på Biltema for å kjøpe flere pappesker, mer gaffa og noen søppelposer.

Merde!

Har akkurat samme soveproblem som deg :p bare at jeg får melding hjem fra skolen hver bidige dag. ( skaper stor irritasjon hos meg ) Hvertfall hos min mor, hun klikker jo helt.

 

@Slimda: Jeg trener hver dag og er ute hver dag, forsatt soveproblemer :)? Forklar den :whistle:

Lenke til kommentar

Relativt pissed off nå, ettersom både facebook profilen, og msn/mailen har blitt hacket.

Så jeg har nå null tilgang til noen av disse, Helvette!

:mad:

Edit: jeg hater altså folk som hacker og ødelegger for andre!

Endret av Sortlandjr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Relativt pissed off nå, ettersom både facebook profilen, og msn/mailen har blitt hacket.

Så jeg har nå null tilgang til noen av disse, Helvette!

:mad:

Edit: jeg hater altså folk som hacker og ødelegger for andre!

:mad::thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

jeg hater altså folk som hacker og ødelegger for andre!

 

Bare for å holde meg OnT; hodepine.

NEHEI! Det er hjemme fra skole grunn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...