Matsemann Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 At årbokgeneratoren på russ.no suger balle. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) En "kloakkrørulykke" ødela 120 vinylplater og 40 cd'er. Faaaaaaaaaaen. EDIT: Tallfeil i antall vinylplater. Endret 7. juni 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bussjåfører som ikke ser i speilet før de lukker døren bak. Har sikkert opplevd 10 ganger på rad nå at de har lukket døren mens folk med barnevogn er på vei ut. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Installasjonsprogrammer som har musikklayer som ikke kan skrus av. Kan ikke gjøre noe annet under installasjonen fordi lyden er så høy. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Folk (attention whores) på bl.a Facebook som legger ut 500 bilder av seg selv, og kommenterer på hvert bilde hvor stygg de ser ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 At smileyene mine ikke funker her. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis du bruker Firefox råder jeg deg til å slette alt av Cache/Cookies/History. Hadde samme problemet, og det hjalp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 At smileyene mine ikke funker her. Hva mener du med "smileyene mine"? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 At smileyene mine ikke funker her. Hva mener du med "smileyene mine"? Du vet. De gule ansiktene du kan plotte inn når du skriver noe? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Folk (attention whores) på bl.a Facebook som legger ut 500 bilder av seg selv, og kommenterer på hvert bilde hvor stygg de ser ut. Da svarer man at man er helt enig i det de sier, så får man dem til å høres ut som tullinger (noe som de er). Endret 7. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data. Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything. Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete "IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section." Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 At smileyene mine ikke funker her. Hva mener du med "smileyene mine"? Du vet. De gule ansiktene du kan plotte inn når du skriver noe? Hehe, ja, men jeg lurer på hvilke smileys som ikke funker, og hvor "her" er. Ser du ingen smileys? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg veit ikke hva jeg bruker Då er det nesten garantert internet explorer du brukar. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data. Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything. Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete "IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section." Blir dette rett: Verktøy - Alternativer for internett - og noe der? At smileyene mine ikke funker her. Hva mener du med "smileyene mine"? Du vet. De gule ansiktene du kan plotte inn når du skriver noe? Hehe, ja, men jeg lurer på hvilke smileys som ikke funker, og hvor "her" er. Ser du ingen smileys? Hehe, nei jeg kan jo trykke inn en smiley manuelt, men kan jo bare 2, det skjer ingenting når jeg trykker på den smiley ikonen øverst. Jeg ser andre sine ja. Jeg veit ikke hva jeg bruker Då er det nesten garantert internet explorer du brukar. Det er jeg og ganske sikker på at jeg gjør ja. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 @Gypsy: Ctrl+shift+delete virker is IE, Firefox og Chrome. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ting som irriterer så grenseløst: -Alle med lik forumavatar -IE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg