Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data.

Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything.

 

Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now

Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete

 

"IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section."

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg veit ikke hva jeg bruker, la oss si det er det jeg bruker, hvordan sletter jeg det? Det irriterer meg at jeg ikke kan mer om data.

Firefox er en nettleser. I Firefox er det ihvertfall sånn: Tools (oppe i venstre hjørne) -> Clear Recent History -> Time range to clear: Everything.

 

Opera: File -> Preferences -> History og klikk Empty Now

Internet Explorer: Tools -> Internet Options -> Delete Files/Delete

 

"IE users also have the option of automatically deleting files each time the close the browser window by clicking the "Advanced" tab and checking "Empty Temporary Internet Files folder when browser is closed" under the "Security" section."

 

Blir dette rett: Verktøy - Alternativer for internett - og noe der?

 

At smileyene mine ikke funker her.

Hva mener du med "smileyene mine"?

 

Du vet. De gule ansiktene du kan plotte inn når du skriver noe?

Hehe, ja, men jeg lurer på hvilke smileys som ikke funker, og hvor "her" er. Ser du ingen smileys?

 

Hehe, nei jeg kan jo trykke inn en smiley manuelt, men kan jo bare 2, det skjer ingenting når jeg trykker på den smiley ikonen øverst. Jeg ser andre sine ja.

 

Jeg veit ikke hva jeg bruker

 

Då er det nesten garantert internet explorer du brukar.

 

Det er jeg og ganske sikker på at jeg gjør ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...