Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er teit. Hvis jeg reiser tilbake i tid og gjør noe så har allerede det skjedd og alle implikasjoner dette medfører har allerede blitt medført.
Så hvis jeg reiser tilbake i tid og skyter han som lagde tidsmaskinen før han gjorde det, har jeg da reist med en tidsmaskin siden han som lagde den er død?
Lenke til kommentar

"Titanic: How it Really Sank"

Videoen omfatter innhold fra National Geographic som har blokkert den i landet ditt, på grunnlag av opphavsrett.

 

:wallbash:

 

Da får jeg avsløre det for deg: Det kjørte på et isberg

 

Nei! Det var amerikanerene som planetet termite i bunnen for å kunne drepe Leonaro de Caprio! Så la de skylden på et isberg!

 

Mange spekulerte på hvordan et skip kunne synke så fort, og en gammel kone hadde tilfeldigvis lagret en bøtte med støv som var fra synkingen, denne ble analysert og det var da de fant termiten!

Lenke til kommentar

@SnittLeif: jada, fordi jeg spiller WoW har jeg ikke noe liv, blablabla. Stereotypi, hvor?

Stereotypi, mange steder.

 

Humor, her. Trodde jeg.

 

Du har ikke nødvendigvis riktig. Les om parallelle verdener.

Har gjort dette. Ingenting av det virker videre logisk i forhold til de fleste menneskers antagelse om at ting kan gå til helvete om man endrer noe i fortiden.

 

Så hvis jeg reiser tilbake i tid og skyter han som lagde tidsmaskinen før han gjorde det, har jeg da reist med en tidsmaskin siden han som lagde den er død?

dette kan det hende "du allerede har gjort", fordi da vil han være død og ikke ha lagd maskina og du ville ikke ha reist tilbake med den og drept ham. Du har jo allerede ikke reist tilbake å drept ham.

Lenke til kommentar

Folk som mener at man ikke kan reise i tid fordi det vil kunne ha seriøse implikasjoner på nåtiden. Altså at hvis jeg reiser tilbake i tid og sparker noen i leggen, vil kanskje den personen ikke gjøre det han skulle gjøre, og dermed vil "Space time continuum" få revet seg et nytt a-hole.

 

Dette er teit. Hvis jeg reiser tilbake i tid og gjør noe så har allerede det skjedd og alle implikasjoner dette medfører har allerede blitt medført.

 

AEUG)AEOH"?`%=()#?%

 

Det første jeg ville gjort ved en sånn hendelse er å sparke jesus i leggen. Så dra tilbake til nåtid og se om jesus hinket på vannet

Lenke til kommentar

Folk som mener at man ikke kan reise i tid fordi det vil kunne ha seriøse implikasjoner på nåtiden. Altså at hvis jeg reiser tilbake i tid og sparker noen i leggen, vil kanskje den personen ikke gjøre det han skulle gjøre, og dermed vil "Space time continuum" få revet seg et nytt a-hole.

 

Dette er teit. Hvis jeg reiser tilbake i tid og gjør noe så har allerede det skjedd og alle implikasjoner dette medfører har allerede blitt medført.

 

AEUG)AEOH"?`%=()#?%

 

Det første jeg ville gjort ved en sånn hendelse er å sparke jesus i leggen. Så dra tilbake til nåtid og se om jesus hinket på vannet

 

Min teori er at det allerede ville ha skjedd før du reiste.

 

Altså om du reiser tilbake i tid for å si hei til deg selv så ville du allerede vite at du kom til å si hei.

 

Om du reiser tilbake i tid å dreper deg selv eller sier noe annet så ville enten det være umulig eller det ville ødelegge Einstein sin teori og bryte naturloven.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...