Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Når man våkner av at man må pisse.

 

Hadde en slik episode på klassetur, men døra var ødelagt så jeg kom meg ikke ut.

Jeg prøvde å få opp døra i 10min, det endte med at jeg pisset ut vinduet :whistle:

Lenke til kommentar

At det er satt opp fotobokser i Stavanger.

I Nederland får politiet pengene som de får i kontroller rett i egen lomme. Derfor er det svært ofte hærverk på fotobokser der. Gjør det samme. :p

 

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Når man våkner av at man må pisse.

 

Eller når man våkner av at man blør neseblod. Hender veldig ofte for meg.

Må springe ned trappene med blod som renner.

+1!

Sliter veldig med dette selv. Det værste er at jeg drømmer at jeg blør neseblod. Jeg bråvåkner, og blod kommer rennende ut av nesa :\

Lenke til kommentar

 

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan klage over at man blir tatt eller hindret i å bryte loven.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At jeg er så tøvete at jeg ikke tør og sitte med føttene ned på gulvet i kveld. Ser bare for meg en hvit hånd som trekker meg under senga. Nå ser jeg for meg at den kommer kravlende oppi senga og. Huff

Lenke til kommentar

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan klage over at man blir tatt eller hindret i å bryte loven.

 

+1

 

irriteranes å sove i det hele tatt, å bli trøtt. livet handler om å se, høre, føle, oppleve. da skal man faen ikke sove halve livet

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

 

Formulerte meg kanskje litt feil der. Jeg har ikke lest eller hørt noe om at slik er satt opp, så det ble et sjokk der jeg kom kjørende. Jeg kjører også en 50cc firehjuling så da er det mer under enn over fartsgrensene jeg holder meg :p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

 

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan klage over at man blir tatt eller hindret i å bryte loven.

Hvis man ikke er enig i loven i utgangspunktet så er det ikke så veldig vanskelig å skjønne. Jeg er ikke tilhengere av galninger som setter seg selv og andre ut for fare, men alle fotobokser jeg har erfaring med er plassert på steder der det eneste formålet må være å tjene inn penger. På kjente ulykkesutsatte områder er det sjelden fotobokser. Det sier meg noe om agendaen til fotoboksene. Så i det hele tatt så irriterer fotobokser meg fordi de er plassert på steder der det ikke er farlig å ha 10 km/t over grensa, men på steder der alle faktisk VIL ha 10 km/t over grensa siden alt annet tilsier at det er forsvarlig. Å bli straffet da er selvsagt irriterende. På steder som er ulykkesutsatte er det ofte direkte skummelt å kjøre over grensa, men der mangles fotobokser.

Lenke til kommentar

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan klage over at man blir tatt eller hindret i å bryte loven.

 

+1

 

irriteranes å sove i det hele tatt, å bli trøtt. livet handler om å se, høre, føle, oppleve. da skal man faen ikke sove halve livet

 

Hen er minusknappen? :p

 

Sove er awesome, så utrolig deilig!

Lenke til kommentar

Hva er galt med fotobokser? Holder man fartsgrensen er det da ikke noe problem.

Folk har ikke alltid lyst til å holde fartsgrensa. Så enkelt er det.

Jeg skjønner ikke hvordan man kan klage over at man blir tatt eller hindret i å bryte loven.

 

+1

 

irriteranes å sove i det hele tatt, å bli trøtt. livet handler om å se, høre, føle, oppleve. da skal man faen ikke sove halve livet

 

Hen er minusknappen? :p

 

Sove er awesome, så utrolig deilig!

 

Ja men tenk hvis kroppen var bygd slik at man slapp å sove i det hele tatt. bare være våken konstant i hele livet. tenk på hvor mye mer man fikk gjort iløpet av et døgn og hvor mye mer man fikk opplevd. det da man kunne si at man fikk litt utav de 100åra vi lever ;)

 

 

 

Irriterer meg grenseløst når man har en diskusjon så kommer det nye folk inn og skal debattere, det er helt i orden men problemt ligger i at de gidder ikke å gå tilbake å lese hva som har blitt diskutert elelr skrevet og besvart tidligere og hva det dreier seeg om så når de kommer med poster så er de jo helt på blåbærtur

 

det blir som rykter, jo lengre de går jo villere blir de

 

eks: sannheten var han kjørte i 90 og kræsja med politiet. etter en god del poster eller rykte så blir det han kjørte etter politiet og jakta på dem og venta på riktig øyeblikk og smalt inn i de i 130.

 

Det blir bare feil uansett ossen man vrenger og vrir på det

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Folk som mener at man ikke kan reise i tid fordi det vil kunne ha seriøse implikasjoner på nåtiden. Altså at hvis jeg reiser tilbake i tid og sparker noen i leggen, vil kanskje den personen ikke gjøre det han skulle gjøre, og dermed vil "Space time continuum" få revet seg et nytt a-hole.

 

Dette er teit. Hvis jeg reiser tilbake i tid og gjør noe så har allerede det skjedd og alle implikasjoner dette medfører har allerede blitt medført.

 

AEUG)AEOH"?`%=()#?%

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...