Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjortisblondiner som tar hundrevis av bilder av seg selv med dårlig webcam, og sier "Jeg ser så stygg ut på det bildet!".

8676869[/snapback]

Bra hvis det er på et eller annet nettsamfunn, sånn at folk kan si «Nehei, du er så hawt». Biip, for de verste, nettby, blink og lignende. Gjerne med trutmunn, fake Burberry-skjerf og -veske, masse brunkrem og peace-tegn.

Lenke til kommentar

Fjortiss jenter som sitter og plaprer om når de har vært fulle, gutter eller baksnakker andre mens de sitter på bussen :no: Og de snakker ikke akkuratt lavt heller. Satt forand noen slike i går hjem fra skolen. Noe av det mest iriterende jeg vet om når jeg må sitte og høre på i nesten en time hjem :thumbdown:

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som tror at en diskusjon MÅ ha en vinner...

8677127[/snapback]

Den må jo det; meg.

8677139[/snapback]

 

Feil bruk av ;

8678031[/snapback]

Ikke så mye hjelp i det svare der. (Irriterende)

Kan du ikke i det minste si hvordan ";" skal brukes?

Så kan folk lære og du trenger ikke å irritere deg over å se slike feil fra den/noen personer igjen.

Lenke til kommentar

Forståsegpåere som snakker om hvorfor Norge ikke burde vært i Afghanistan irriterer meg i dag. Fantastisk hvor lite det har å si så lenge ingen blir skadet der nede, men så snart en bombe går av er det plutselig helt forferdelig.

 

Hørte på radioen i stad at noen sa at vi måtte finne andre måter å hjelpe på enn å føre krig der nede. Måtte bare skru av radioen jeg, så provosert ble jeg... Hvis man først skal ha en mening om noe er det da ikke for mye å folange at noen setter seg inn i stoffet før de åpner kjeften?

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som tror at en diskusjon MÅ ha en vinner...

8677127[/snapback]

Den må jo det; meg.

8677139[/snapback]

 

Feil bruk av ;

8678031[/snapback]

Ikke så mye hjelp i det svare der. (Irriterende)

Kan du ikke i det minste si hvordan ";" skal brukes?

Så kan folk lære og du trenger ikke å irritere deg over å se slike feil fra den/noen personer igjen.

8678760[/snapback]

Jeg vet ikke det, men svaret er nesten aldri. Jeg fikk feil i det da jeg brukte det på tentamen. Og det likte ikke norsklæreren min, som sa at jeg aldri skulle bruke det lengre. Det blir feil uansett hvordan man plasserer det.

Lenke til kommentar

Tant og fjas. Semikolon er ganske anvendelig; du må bare vite hvor du kan og hvor du ikke kan plassere det. Hvis du ikke vet hvordan, er det bare å la være siden det ikke er obligatorisk. Norsklærere blir sikkert trøtte av elever som tror de er fiffige, derfor gir de slike råd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...