Evil-Duck Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 folk som ikke betaler for seg når en har sitti oppe halve natten for å hente dem på fylla ! Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når du ringer og sier til taxien at du har en som er dårlig og trenger å komme seg i seng, de sier 30 min. etter 45 min kommer taxien. Da legger taxisjåføren på røret midt i samtalen. Ringer opp operatøren og "nei de hadde tatt feil kunde" (veldig lett å høre forskjell på nordlending og lillehammering!), og så må vente 45 min til!!! Faen... (Noe som ikke er grenseløst irriterende er at taxisjåføren gav meg rabatt, selv om det går utover hans egen lønn <3:) ) Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når du ringer og sier til taxien at du har en som er dårlig og trenger å komme seg i seng, de sier 30 min. etter 45 min kommer taxien. Da legger taxisjåføren på røret midt i samtalen. Ringer opp operatøren og "nei de hadde tatt feil kunde" (veldig lett å høre forskjell på nordlending og lillehammering!), og så må vente 45 min til!!! Faen... (Noe som ikke er grenseløst irriterende er at taxisjåføren gav meg rabatt, selv om det går utover hans egen lønn <3:) ) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når en helvetes jævla idiot poster samme post to ganger på rad!!!! Neida Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Knuste et ølglass bare ved å ha et par isbiter oppi. Latterlig drittkvalitet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når en helvetes jævla idiot poster samme post to ganger på rad!!!! Neida De helvetes pikkhodene som bruker fire utropstegn! Neida Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Pyseklatring? Vil seie buldring er både skumlare og meir risikofylt enn tauklatring. Med tau føler i alle fall eg meg trygg heile tida, men når eg buldrar er tross alt den einaste sikringa eg har ein kamerat som står under og passar på (for å styre evt. fall), og somme gongar crashpad. De helvetes pikkhodene som bruker fire utropstegn! Neida Joda. Endret 6. juni 2010 av Hilde Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 At den ene kameraten min spøy blod når vi drakk i går. Det har skjedd med han før også. Men han klarer ikke og ikke drikke i helgene påstår han. Han har også hatt lever/nyre problemer, i en alder av 20 år. Han har null respekt for de signalene kroppen gir han, han vil heller helle i seg øl og whiskey. Han er også kjempe glad i og sloss, og kan fly på folk som kommer ubedt til en fest uten og i det hele tatt har pratet med de. Irriterer meg at han er en dust når han drikker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Og folk sier at røyk er verre enn alkohol... Endret 6. juni 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Den dårlige informasjonen vi får på skolen. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Når en leser pensum og følger diverse utledninger og slikt, så kommer eksemplene og tar opp ikke-eksisterende temaer som ikke hjelper noen ting. En utledning med forklaringer kan ta flere sider og ditt og datt, så kommer eksempelet med en oppgave og et svar på to linjer som egentlig ikke tar opp et problem. 'Det ligger i kortene at (…)'. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nok en gang (!), folk som ikke klarer å svare på meldinger og mail innen rimelig tid. Det er såå vanskelig å bruke et par minutter på noen tastetrykk altså.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Pyseklatring? Det er vel heller motsatt, da buldrere så vidt jeg vet ikke bruker sikring. De klatrer også typisk ute, du kjenner det ganske godt om du faller på hodet først i steinene. EDIT: En ting som irriterer meg grenseløst: Munnspill. Dette er et instrument som høres falskt og jævlig ut uansett hvor dyktig den som spiller er. Den er liksom dømt til å være "off key", og det irriterer meg sinnsykt at mellompartier og introer med munnspill ødelegger så mange gode sanger. (F.eks Billy Joels Piano Man) Endret 6. juni 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Noe som irriterer meg helt for jævlig er alle pengene som blir brukt på Melodi Grand Pri, det kunne vært mer godtatt visst det i det hele tatt var noe bra musikk. Og folk som ikke greier og synge engelsk ( Ja jeg sikter til deg Didrik. ) En ting til er sekkepipe, den som oppfant den må ha både vært døv og blind. Den ser hemmet ut og lyden er verre oldemor på kanna. Ellers er vel alt fin fint Endret 6. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Pyseklatring? leste feil ... Trodde det stod pingleklatring Endret 6. juni 2010 av Sno Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sikkert den tråden om månetomter. Hjulet på Roccat Kone knakk. Hipp hurra faen kuk. Først sluttar ein macroknappen å funke. Så går det ikkje å scrolle sidelengs. Og no knakk hjulet. Mediepanelet på Lycosa'et er fucka også. Må ha ein femtiøring på det heile tida ellers så går det heilt apeshit og øydeleggjer alt. To do list: Klikke, kaste noko i golvet Mail til komplett Mail til roccat Mail til razer Det fins ikkje andre muser som eg likar bra og passsar godt i handa heller(nei, eg snakkar om DATAMUS enda), så det blir vel erstatning annankvar månad… Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvorfor? fordi han ikke klarer å forstå forskjellen på en rolig trygg bilfører og en råkjører/råner/villmann fordi han klarer ikke å forstå forskjellen på en 18åring i en 10k bil og en i en 350k bil men men sånn er det. ikke alle som vil lære Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 At tiden går så ekstremt sakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg