Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skulle hatt en minusknapp og. Agreed. Men jeg tror nok at det hadde blitt missbrukt ganske kraftig. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det hadde nok det ja. Irriterer meg over tyggis som smaker tannkrem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Muligens det er tannkremen som skal smake tyggis. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvem er det som er så dumme at de legger ut bilder av seg selv røyke hasj på facebook? For noen tullinger. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Omg for en kveld. Skulle lage meg noe mat.. Hadde ikke noe annet enn en grandis liggende, stakk på butikken og kjøpte noen pakker gryterett. Kom hjem og fant ut jeg ikke hadde kjøttdeig...... Så fyrte jeg opp den jævla grandiosaen, glemte helt av den, sto inn i i tre kvarter, den maten også ødelaget. Kjørte på nærmeste sjappe og kjøpte noe fastfood. Jeez Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du er mystisk! Irriterende at pakken min ikke har beveget seg fra Oslo, den har vært der siden i går tidlig FFS! Jeg har en pakke som har ligget hos Tollvesnet/til fortolling siden den 3. Mai, så ikke klag enda:P Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg venter på en pakke jeg ikke har bestilt ennå. FML. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg venter på en pakke jeg ikke har bestilt ennå. FML. Hahahahaha!... Wait... What?! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Omg for en kveld. Skulle lage meg noe mat.. Hadde ikke noe annet enn en grandis liggende, stakk på butikken og kjøpte noen pakker gryterett. Kom hjem og fant ut jeg ikke hadde kjøttdeig...... Så fyrte jeg opp den jævla grandiosaen, glemte helt av den, sto inn i i tre kvarter, den maten også ødelaget. Kjørte på nærmeste sjappe og kjøpte noe fastfood. Jeez Neste gang kjøper du bare fastfood med en gang. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Folk som ikke klarer å gå normal ved siden av deg, altså som får deg til å kjræse med andre og du dulte borti i de fordi de ikke forstår at de må flytte seg litt til venstre så du ikke går mitt i veggen. Har ett par sånne folk fy faen å sint jeg blir inni meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Når folk sykler ved siden av hverandre på et smalt fortau i steden for å plassere seg etter hverandre når man møter syklister (i dette tilfelle meg). Gikk bra, men var maks 5 cm. fra å hekte rattet i hennes. Hadde blitt styggt... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Eg har aldri stappa eit nytt spel inni PS3'en uten å bli tvinga til å oppdatere programvare. Når eg pluggar portapro'en inni BenQ-skjermen kjem det pipelydar. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 er ikke portapro en type dass til campingvogner? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Lyden som kommer ut minner meg ihvertfall om noen som driter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Porta-Potti var det. Mere info til dere om Porta-Potti: http://no.wikipedia.org/wiki/Porta-potti Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mens jeg satt og spiste i stuen så slo Spotify seg på av seg selv :S Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 At jeg har utsatt rydding av hybelen alt for lenge nå Jeg er redd for en kjele som står på oppvaskbenken min, isted når jeg gikk forbi tror jeg den rørte på seg 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Folk som må si ting som egentlig ikke skal bringes frem i situasjonen. Bare et eksempel på noe slikt. Har en god del venner som er gode på akkurat dette. Snakker da med mamma f.eks: "Jeg tok ut de pengene til noe skole greier" Kamerat: "Tok ikke du ut de pengene til sprit?" Mutterns fjes: Argh 1 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ja den er irriteranes. vet godt hvordan det er når kamerater eller andre ikke klarer å holde kjeft Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen gang opplevd at kompissene begynner å lage stønnelyder og late som de fester når du snakker i telefon med morra di? Det er forferdelig du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg