Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omg for en kveld. Skulle lage meg noe mat.. Hadde ikke noe annet enn en grandis liggende, stakk på butikken og kjøpte noen pakker gryterett. Kom hjem og fant ut jeg ikke hadde kjøttdeig...... Så fyrte jeg opp den jævla grandiosaen, glemte helt av den, sto inn i i tre kvarter, den maten også ødelaget. Kjørte på nærmeste sjappe og kjøpte noe fastfood.

Jeez

Lenke til kommentar

Du er mystisk! ph34r.gif

Irriterende at pakken min ikke har beveget seg fra Oslo, den har vært der siden i går tidlig FFS!

Jeg har en pakke som har ligget hos Tollvesnet/til fortolling siden den 3. Mai, så ikke klag enda:P

Lenke til kommentar

Omg for en kveld. Skulle lage meg noe mat.. Hadde ikke noe annet enn en grandis liggende, stakk på butikken og kjøpte noen pakker gryterett. Kom hjem og fant ut jeg ikke hadde kjøttdeig...... Så fyrte jeg opp den jævla grandiosaen, glemte helt av den, sto inn i i tre kvarter, den maten også ødelaget. Kjørte på nærmeste sjappe og kjøpte noe fastfood.

Jeez

Neste gang kjøper du bare fastfood med en gang. :thumbup:

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å gå normal ved siden av deg, altså som får deg til å kjræse med andre og du dulte borti i de fordi de ikke forstår at de må flytte seg litt til venstre så du ikke går mitt i veggen. Har ett par sånne folk fy faen å sint jeg blir inni meg.

Lenke til kommentar

Når folk sykler ved siden av hverandre på et smalt fortau i steden for å plassere seg etter hverandre når man møter syklister (i dette tilfelle meg). Gikk bra, men var maks 5 cm. fra å hekte rattet i hennes. Hadde blitt styggt...

Lenke til kommentar

Folk som må si ting som egentlig ikke skal bringes frem i situasjonen. Bare et eksempel på noe slikt. Har en god del venner som er gode på akkurat dette.

Snakker da med mamma f.eks:

"Jeg tok ut de pengene til noe skole greier"

Kamerat: "Tok ikke du ut de pengene til sprit?"

Mutterns fjes: :realmad:

Argh :wallbash:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...