Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

det er det normale til normale voksne folk under normale omstendigheter aka det normale ;):p

les på cola flaska eller brødposen eller noe annet som har disse nye ikonen med % av diverse ting i tingen ;)

På en treningsdag må jeg oppunder 4000kcal bare for å gå i null. Kan ikke tro at 2000 da kan være nok for "en vanlig mann".

Og vi normale klarer å holde oss unna fengselet.

Du liker virkelig ikke folk som gjør feil du :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mcbitch: jeg sier bare det som står skrevet på produktene. jeg er ikke noe ekspert på det området. som sakt er det normale men seff når man trener mer eller mye aktiviteter så må man ha mer men hvor mye mer har jeg ikke peiling på.

Og vi normale klarer å holde oss unna fengselet.

Til dømme av avataren din så vil jeg ikke slå deg under kategorien "normal". harhar.gif

^ Enig, disturbing picture!

enig men hva med nicket i seg selv?

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Noe av maten som butikkjedene kaster bør jo kunne "doneres" til disse insatte? Litt mat gått ut på dato skader vell ingen?

Helt enig, men før når det var slik at ansatte kunne få med seg datovarer hjem så ble det misbrukt. Ansatte gjemte vekk og lagret ting og tok de med seg hjem når tiden var inne.

Lenke til kommentar

"Depersonalization (or depersonalisation) is a malfunction or anomaly of the mechanism by which an individual has self-awareness. It is a feeling of watching oneself act, while having no control over a situation. It can be considered desirable, such as in the use of recreational drugs, but it usually refers to the severe form found in anxiety and, in the most intense cases, panic attacks. Sufferers feel they have changed, and the world has become less real, vague, dreamlike, or lacking in significance. It can be a disturbing experience, since many feel that, indeed, they are living in a "dream"."

Uh-oh, det høres ikke bra ut. :no:

Lenke til kommentar

Får da håpe det.

Men det jeg mente med at "det høres ikke bra ut" var at jeg kjente meg litt for godt igjen i de symptomene der... :hmm: Ikke for å overdramatisere eller noe. Men det ville faktisk ikke forundre meg om jeg hadde noe slikt.

Lenke til kommentar

Har undersøkt, og fant ut at disse følelsene ikke kan eksistere uten angst eller depresjon.

Får man bort angsten og depresjonen vil denne nedsatte virkelighetsfølelsen også forsvinne. :)

Dette er rett og slett vanlige symptomer på angst og depresjon.

http://www.medhelp.org/user_journals/show/11569/Derealization-and-Depersonalization-VERY-common-anxiety-effectsplease-read

Så det er ikke noe vits å kurere f.eks Depersonalization.

Kurer heller angsten.

Å kurere depersonalization er som å bare kurere sår hals i stedet for å kurere forkjølelsen.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...