McBitch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det er det normale til normale voksne folk under normale omstendigheter aka det normale les på cola flaska eller brødposen eller noe annet som har disse nye ikonen med % av diverse ting i tingen På en treningsdag må jeg oppunder 4000kcal bare for å gå i null. Kan ikke tro at 2000 da kan være nok for "en vanlig mann". Og vi normale klarer å holde oss unna fengselet. Du liker virkelig ikke folk som gjør feil du Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Og vi normale klarer å holde oss unna fengselet. Til dømme av avataren din så vil jeg ikke slå deg under kategorien "normal". Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ^ Enig, disturbing picture! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) mcbitch: jeg sier bare det som står skrevet på produktene. jeg er ikke noe ekspert på det området. som sakt er det normale men seff når man trener mer eller mye aktiviteter så må man ha mer men hvor mye mer har jeg ikke peiling på. Og vi normale klarer å holde oss unna fengselet. Til dømme av avataren din så vil jeg ikke slå deg under kategorien "normal". ^ Enig, disturbing picture! enig men hva med nicket i seg selv? Endret 5. juni 2010 av DrHawkins Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 And once again, I'm Miss popularity Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Du er mystisk! Irriterende at pakken min ikke har beveget seg fra Oslo, den har vært der siden i går tidlig FFS! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noe av maten som butikkjedene kaster bør jo kunne "doneres" til disse insatte? Litt mat gått ut på dato skader vell ingen? Helt enig, men før når det var slik at ansatte kunne få med seg datovarer hjem så ble det misbrukt. Ansatte gjemte vekk og lagret ting og tok de med seg hjem når tiden var inne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har lidd av derealization og depersonalization i tre uker nå, vil ha tilbake livet mitt og personligheten min. Lei av å se på et lik i speilet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 "Depersonalization (or depersonalisation) is a malfunction or anomaly of the mechanism by which an individual has self-awareness. It is a feeling of watching oneself act, while having no control over a situation. It can be considered desirable, such as in the use of recreational drugs, but it usually refers to the severe form found in anxiety and, in the most intense cases, panic attacks. Sufferers feel they have changed, and the world has become less real, vague, dreamlike, or lacking in significance. It can be a disturbing experience, since many feel that, indeed, they are living in a "dream"." Uh-oh, det høres ikke bra ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er nok en side effect av all alkoholen jeg fikk i meg i russetida. Går nok over! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Får da håpe det. Men det jeg mente med at "det høres ikke bra ut" var at jeg kjente meg litt for godt igjen i de symptomene der... Ikke for å overdramatisere eller noe. Men det ville faktisk ikke forundre meg om jeg hadde noe slikt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har undersøkt, og fant ut at disse følelsene ikke kan eksistere uten angst eller depresjon. Får man bort angsten og depresjonen vil denne nedsatte virkelighetsfølelsen også forsvinne. Dette er rett og slett vanlige symptomer på angst og depresjon. http://www.medhelp.org/user_journals/show/11569/Derealization-and-Depersonalization-VERY-common-anxiety-effectsplease-read Så det er ikke noe vits å kurere f.eks Depersonalization. Kurer heller angsten. Å kurere depersonalization er som å bare kurere sår hals i stedet for å kurere forkjølelsen. Endret 5. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Irriterer meg litt over at man ikke kan spore innlegg som får plusser. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 At jeg må fyre i peisen i fette juni måned. Egentlig bare deprimerende.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skulle hatt en minusknapp og. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Irriterer meg litt over at man ikke kan spore innlegg som får plusser. Ditt innlegg har pluss, om det hjelper! 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 irriterer meg at det er streik, så jeg kanskje ikke kommer opp i muntlig eksamen Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 irriterer meg over at jeg ikke gidder å arbeide i helga 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 At alle steder jeg prøver å finne sommerjobb må jeg være 18. 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 det irriterer meg at jeg ikke fikk trena i dag, lå og girlla meg selv i sola i hele dag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg