SHHHKSHHHK Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Allergi mot flertallet av alle kunstige fargestoffer. EDIT: Moroleif Endret 5. juni 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Irriterer meg noe grenseløst at bilen min er på godkjenning etter utbedringene fra EU-kontrollen. Trodde den skulle inn på fredag, men tydeligvis ikke. Hater å kjøre Fiat Doblo, forbanna f*ttebil. Unnskyld uttrykket. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det som irriterer meg er folk som klager og whiner om at de irriterer seg over noe smått. For da er det faen ikke noe bedre selv. ikke noe bedre enn hvem? hvem/hva sammenligner du med? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Allergi mot flertallet av alle kunstige farestoffer. Er da inderlig bra at du ikke tåler farestoffer! Hadde vært merkelig om du hadde tålt dem. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg kan ikke spise saftis, ikke sterkt farget godteri, ikke drikke de fleste typer saft/brus, og så videre… WHAAAAAAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 1000 kr per måned? Jobber nattevakt 9,5 time som gir ca 1200 kr (med tillegg) - skatt = ca 800-900 kr. Vi nattevakter skulle vært satt mer pris på, redusert skatt eller noe :=)... At hun FÅR 1000 kr per måned va drøyt! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 *insert fjortis-msn here* WHAT, 1000kr pr. mnd, og ho meiner ho får for lite? Det er ... urovekkande. Eg får ingenting pr. mnd eg Må klippe plen til folk og arbeide hardt for å tene 1000 kr, om eg er heldig. Sanne fjoller som ikkje arbeidar for pengane forstår som oftast ikkje konseptet "verdi"… man får 970 kr for førstefødte barn og kalles barnetrygd. andre barnet får man 2000 totalt and so on og jeg garanterer deg at det er ingenting, tenk det skal dekke det aller meste. staten regner 1000kr måneden er nok til klær, mat, og alt av dill dall Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Buhu vi er sultne Ja, og hva så? Dere er i fengsel for faen Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 skal man torturere de for det om med at de ikke får mat? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Buhu vi er sultne Ja, og hva så? Dere er i fengsel for faen +1 "Vi har jo ikke valgt å være her heller..." eh, jo? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Når jeg kommer i fast jobb skal ikke jeg betale for at de innsatte i fengsel som har begått en kriminell handling skal få "frotse" seg i mat og bli stapp mette etter hvert måltid. Du bestemmer selv din egen vei i livet 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Buhu vi er sultne Ja, og hva så? Dere er i fengsel for faen To brødskiver til hvert måltid er mer enn nok. Det lever folk andre steder i verden uten mat omtrent, og de klarer seg tydeligvis helt fint. Jeg er ikke villig til å betale for at fengselsfugler skal få mer mat. Ikke faen! 2 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvordan skal du forhindre det? La være å betale skatt? Edit: Refsa Endret 5. juni 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 To brødskiver er vel tilstrekkeleg. Hadde dei fått ei halv skive hadde dei kanskje hatt noko å klage over. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vist du leser sammenhengen i de forrige postene Bruno så ser du hva jeg mener. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva faen da? Jeg spiser så vidt 2 skiver DAGEN... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det som irriterer meg er folk som klager og whiner om at de irriterer seg over noe smått. For da er det faen ikke noe bedre selv. - "Det irriterer meg over at det er en masse maur på gulvet mitt" - "DU ER IKKE NOE BEDRE SELV!!!!" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva faen da? Jeg spiser så vidt 2 skiver DAGEN... Og jeg spiser ikke brødmat i det hele tatt. Mennesker har forskjellige behov. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Så er det snakk om to skiver til frokost, lunsj og kvelds sikkert. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 6 skiver om dagen + middag er ALT for lite for mange. Jeg selv blir veldig irritabel av å være sulten og irritable innsatte er det siste man vil ha. Bruno99: Jeg går ut i fra at du spiser noe annet enn brød da. Disse folkene har ikke så mange muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg