VarCon Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Prøve i morgen. Problemet ligger i at det er en multiple choice prøve og jeg er ikke sikker på om jeg kan det jeg burde kunne >.< Endret 3. juni 2010 av VarCon Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 At jeg må legge meg som om det skulle være en lang skoledag i morgen. Timer i 2., 5. og 6. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er jo ingen radiokanaler som spiller noe som kan kalles for musikk.. Derfor man har noe som heter CD spiller i bilen Jeg er da et unikum som foretrekker å kjøre uten noe radio, CD og lignende? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Så lenge man ikke har en brumlende V8 så må man ha "ekstern" lyd når man kjører bil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Rekkefirer. Fransk rekkefirer. Ikke noe særlig å høre på akkurat, så musikk må man ha. Nå har jeg ikke endret innhold på MP3-spilleren på 3 år, og CD-plata er den samme som alltid har stått i. Det er derfor jeg har startet å bruke radioen. Er så utrolig lei av at NRK Alltid Klassisk er den eneste stasjonen med godt signal. Konklusjonen er vel at jeg snart må få dytta inn noen nye sanger i mp3-spilleren. Radio er bare håpløst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg hører på P3 når jeg kjører bil. Jeg liker mye av tøvsnakket der. Når det kommer en av mange elendige sanger slår jeg bare av radioen. Så venter jeg noen minutter og slår på igjen. Det funker fett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg bruker nå bare USB penn eller iPoden som jeg styrer med spilleren i bilen jeg. ^^ En ting som irriterer meg akkurat nå er at jeg er sulten, men jeg har ikke noe mat som vanlig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Kjør ut i Audien din og kjøp en burger på Shell! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tar det når jeg får taxikjøreseddelen, da blir det nok sikkert alt for mye slik mat Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg spiller seff ikke cd'er, men det heter fortsatt cd spiller selv om man kan plugge i alt mulig rart? Selv bruker jeg mini SD kort Hakke hørt gjennom det enda xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 At jeg ikke får sove, og at jeg ikke får lagt til det nye VISA-kortet mitt på Xbox Live. -_- Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 At jeg ikke får sove, og at jeg ikke får lagt til det nye VISA-kortet mitt på Xbox Live. -_- Jeg fikk det til med mitt, det som irriterer meg er at Xbox AUTOMATISK setter på AUTIMATISK fornyelse av abonnementet du bestiller, jeg skulle bare prøve en månede, det var det jeg hadde råd til, etter tre måneder ringer jeg dem og får vite at de har trukket meg for tre og snart fire. Fikk slått det av da, men var bortkastede penger Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Drømte at jeg forsov meg til eksamen, så jeg fikk panikk og våkna nå. Så da er det bare å vente i 5 timer til jeg skal opp. Helvete. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Drømte at jeg forsov meg til eksamen, så jeg fikk panikk og våkna nå. Så da er det bare å vente i 5 timer til jeg skal opp. Helvete. Haha Eksamen sent på dagen er helt jævlig. Igår så vandra jeg rundt her i hjemmet i to-tre timer bare for å vente på å kunne dra og ha god tid til eksamen . Halv tre var eksamen. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 er det ikke digg å ha eksamen sent slik at en kan bruke litt av den dagen til å forberede seg også? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg ville kjøpt en universalfjernkontroll om jeg var deg. I hvert fall om det er en såpass kurant TV at den sannsynlig er støttet. Dritt-TVen som jeg fikk gratis av en onkel var delvis støttet. Mange funksjoner virket ikke, noen fungerte delvis. TVen havnet selvsagt på dynga så snart vi fikk Riks-TV. Universalfjernkontrollen klarte nemlig ikke å påkalle SCART-gudene, så TVen kunne ikke vise noe annet enn coax-signaler. vet ikke om den er støtta, men blir nok snart dynga på den uansett. den er tross alt like tykk som den er brei. Om 3 måneder putrer jeg rundt i en Citroën Xsara Picasso. Greit nok, en bil er en bil, gratis er den til og med. Likevel, den ser ut som et egg. Går under navnet Eggebilen. Sammenlign den med denne, da blir den fin. Hva blir ikke fint om du samenligner det med den? EDIT: sry for dobbelpost Endret 4. juni 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Å betale 300kr for og være på legen sitt kontor i under et minutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Prisene hos tannlegen. >< Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Priser i Norge generelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg