Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Onkelen min, han trener veldig mye og er svær, men seriøst, dette tar av.

 

Når han skal ut med ei veninne, så skriver han "HULK is out to rescue the princess" eller "HULK is out", "HULK has been out and smashed some cars".

 

Jævla idiot!

 

6hfstuc.jpg

8664998[/snapback]

Ser ut som at du har Norsk Eksamen?:p

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar

At min Sony Ericsson K610i tydeligvis synes det er logisk å vibrere og lyse opp displayet hvert tredje minutt eller noe sånt for å fortelle meg at jeg har dårlig batteri.

 

Tror ingeniørene at jeg kommer til å løpe fortere da, eller? De har tydeligvis glemt sin egen informasjon om hvor mye stand-by-tid du taper ved å ha skjermen på i ett eneste minutt.

Lenke til kommentar
At min Sony Ericsson K610i tydeligvis synes det er logisk å vibrere og lyse opp displayet hvert tredje minutt eller noe sånt for å fortelle meg at jeg har dårlig batteri.

 

Tror ingeniørene at jeg kommer til å løpe fortere da, eller? De har tydeligvis glemt sin egen informasjon om hvor mye stand-by-tid du taper ved å ha skjermen på i ett eneste minutt.

8668642[/snapback]

 

Jeg føler meg hjemme her...Og hvordan jeg ikke kan gå inn på bilder eller filmer, men at den kan vibrere og lyse opp hvert 5 min går heeelt fint... Og at den kan ha svakt batterinivå i nesten en hel dag...

 

 

 

En ting til er folk som ungår og svare på mld, kan de ikke heller bare se til helvette og svare nei?

Eller folk som heller lyver enn å svare ærlig, for å unngå avtaler osv...

 

 

Og folk som skriver mn isteden for men....

1 lusen bokstav tar sikkert 1/10 nanosekund å skrive e'en

Lenke til kommentar

At min T630 gikk til hel**te for et par uker siden å at jeg nå sitter med en K700i

 

T630 er det beste jeg noen gang har hatt, K700i'n er bare plagsom.

Den er stygg, designet er uvandt, joysticken funker ikke(den har funka i 2.5 år på T630 og lever enda) at batteriet er søppel (dette funker også enda på min 2.5 år gamle T630).

ja.. the list goes on, men det jeg ikke fatter er når folk sier den er bedre enn den gode gamle T630'n :roll:

(må kanskje nevne at K700i'n ikke er stort mer enn et år gammal)

Lenke til kommentar

Som tidligere nevnt, står Caramel Dansen fortsatt på full guffe her. Har også rotet meg borti teksten også nå.

NOEN HJELPE MEG VEKK FRA DENNE IRRITERENDE "SANGEN"!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dansa Med Oss

Klappa Era Hander

Gor Som Vi Gor

Ta Nagara Steg At Vanstar

Lynsona Och Lar

Missa Inte Chansen

Nu Ar Vi Har Med

Caramel Dansen

O-O-Oa-Oa

 

- http://lostcontemplations.com/Auax/Caramel/Caramel.html

 

Jeg har problemer :hrm:

Lenke til kommentar

Til alle som skriver på denne måten i forbudsdiskusjoner:

 

Skal vi forby kanelgifler, så kan vi like gjerne forby faens oldemor

 

Dere er ikke skarpe. Det er ikke et godt poeng, og alle klarer å tenke tanken selv. Det eneste dere oppnår er å kline til hele samtalen med urteite og irrelevante argumenter. Gi vennligst faen.

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på mobiliritasjoner jeg også. Det som iriterer meg grenseløst er folk som nettopp har fått seg Djuice Nonstop og skal vise det til alle (dvs. bombardere deg med meldinger til du vurderer å gjøre noe som ikke er i tråd med straffeloven § 233, 2. ledd, overlagt drap).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...