Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, og stygger blir dem når... Trenger jeg si mer? Jeg vet det! JEG VET DET! Når du putter på billig Biltema-styling slik som 95% av 240-eierene gjør! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om 3 måneder putrer jeg rundt i en Citroën Xsara Picasso. Greit nok, en bil er en bil, gratis er den til og med. Likevel, den ser ut som et egg. Går under navnet Eggebilen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om... 5 måneder putrer jeg rundt i en 2010 Audi A4. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om 3 måneder putrer jeg rundt i en Citroën Xsara Picasso. Greit nok, en bil er en bil, gratis er den til og med. Likevel, den ser ut som et egg. Går under navnet Eggebilen. Sammenlign den med denne, da blir den fin. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg sitter bare på i foreldrene mine sin bil når jeg en sjelden gang skal utenfor sentrum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Teite eksamen Var jo helt på trynet temaer som var fokusert. Laser og lyd.. Beleeeeheheh Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Sammenlign den med denne, da blir den fin. Ja, eller denne: (Nissan Cube) Endret 3. juni 2010 av 900i Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Om... 5 måneder putrer jeg rundt i en 2010 Audi A4. Du kan ikke gi så lite informasjon! Få høre farge, interiør, utstyr! Men kommer denne helt ny fra fabrikk? (Vi får straks vår som kommer som en 2011mod ) Endret 3. juni 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Apropos biler... Jeg hater at NRK ALLTID KLASSISK er den kanalen som har best mottak på bilradioen min. Sannsynligheten for at det sendes en bra sang er proposjonal med at jeg kjrer inn i en tunnell. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Om 3 måneder putrer jeg rundt i en Citroën Xsara Picasso. Greit nok, en bil er en bil, gratis er den til og med. Likevel, den ser ut som et egg. Går under navnet Eggebilen. Sammenlign den med denne, da blir den fin. OMG WANT Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når byrja DVD'ar å bli sponsa av Dr oetker? Fyrte opp district 9 i PCen, og så er det faen meg ein halvtime med reklame både før og etter eg har trykt på play movie. Greitt nok, det er lett å hoppe over med VLC. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Når byrja DVD'ar å bli sponsa av Dr oetker? Fyrte opp district 9 i PCen, og så er det faen meg ein halvtime med reklame både før og etter eg har trykt på play movie. Greitt nok, det er lett å hoppe over med VLC. Og folk lurer på hvorfor det blir piratkopirt så mye Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen. Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst. Endret 3. juni 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Apropos biler... Jeg hater at NRK ALLTID KLASSISK er den kanalen som har best mottak på bilradioen min. Sannsynligheten for at det sendes en bra sang er proposjonal med at jeg kjrer inn i en tunnell. Er jo ingen radiokanaler som spiller noe som kan kalles for musikk.. Derfor man har noe som heter CD spiller i bilen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen. Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst. District 9 var en elendig film! Tonnevis av hull i historien og en gjeng med ekkle stereotyper. Det var seriøst en stor skuffelse til å komme fra Peter Jackson! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jackson var bare producer på District 9. De brukte (det kjente) navnet hans for alt det var verdt. Neill Blomkamp var regissør. Anyway, snakker vi stygg bil? Ssangyong Rodius! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 District 9 var bra i byrjinga. Men den saug også på mange område. Den kunne vore mykje betre. Eg vil ikkje sjå ein film der alt fokuset er på ein idiot som går rundt og brøler "FÅKK" gjennom heile filmen. Edit: og undertekstane saug så klart. Som vanleg med norsk undertekst. District 9 var en elendig film! Tonnevis av hull i historien og en gjeng med ekkle stereotyper. Det var seriøst en stor skuffelse til å komme fra Peter Jackson! Ja, fysj. Og det stinkar oppfølgar av slutten. Dette er ein film som faktisk kunne blitt BETRE om det blei laga ein remake om nokre tiår. Konseptet var ein god ide, men dei klarte å fucke det til. Dette er den første filmen eg har sett som gir meg lyst til å knekke dvd'en. ALDELES ikkje verdt dei 50 kronene eg brukte på den. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg likte District 9 jeg. Endret 3. juni 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg